15x abortus en nu toch moeder...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MG2009, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ga niet oordelen. Speculaties zijn ontof. Ik ga pas oordelen als ik zo'n boek gelezen zou hebben, eerder niet.

2. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    I feel ya.
    Helemaal mee eens

3. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Mijn god! En dan zijn er nog mensen die dit "goed" praten!!! :$:(:$:(

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

En ik oordeel dus wel zonder dat ik het boek heb gelezen want ik vind het gewoon absurd dat je 15x een abortus laat plegen, je kan ook voorzorgsmaatregelen nemen door niet zwanger te raken ..

En wie zegt dat alles wat er in haar boek staat waar is ? .. ;)

Ook ik snap niet dat mensen dit goed kunnen praten ...

5. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Waar staat dat iemand het goed praat???

6. chantal1984

nou er zijn genoeg mensen die zeggen dat er miss wel van alles aan de hand kan zijn waarom ze dit heeft gedaan, komt bij mij ook over als goed praten.. denk dat ze dat bedoeld ..

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Stel hé... Stel.... dat die 34 jaar oudere professor, zoveel invloed op haar heeft gehad dat ze alles ging geloven wat hij tegen haar zei. Dan is het toch ook wel heel triest dat iemand zich 15x aan een ingreep als een abortus laat onderwerpen om zo'n man maar tevreden te houden. Je weet niet of hij haar bedreigd heeft en of ze ergens terecht had gekund als ze bij hem weg was gegaan.

Sorry maar ik vind dat er inderdaad erg snel geoordeeld wordt.

8. chantal1984

Zo te horen uit ervaringen van mensen die het boek hebben gelezen heeft ze in het boek er ook geen moeite mee om over die vent te praten dus dan zou ik dit wel een beetje To Much vinden wat jij zegt ..

9. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Dat je er geen moeite mee hebt om over iemand te praten wil toch nog niet zeggen dat diegene je geen vreselijke dingen aangedaan kan hebben?

Het slachtoffer van Dutroux heeft er toch ook een boek over geschreven?

Ieder zijn mening natuurlijk en ik respecteer ze ook allemaal hoor! Maar conclusies vind ik snel getrokken. that's all.

10. chantal1984

Daar heb je gelijk in maar het veranderd toch mijn mening niet ;)

11. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    15x abortus is veel ja daar ben ik het mee eens!
    Maar om nou gelijk abortus kindermoord te noemen vind ik een beetje ver gaan.

Ik vind het pas erg om een kind te krijgen in een situatie waarin je er niet 100% voor je kindje kan zorgen, en dan kan je zeggen gebruik dan voorbehoeds middelen zelfs door de pil EN de condoom kan je zwanger worden, ik heb er ervaring mee.
    heb ik 1x een abortus gehad toen ik wat jonger was .

Ik had helemaal niks,, ik kon niks,, en stond alleen!! zat nog op school en geen cent te makken.
    Mijn ouders konden mij niet helpen,,En vriend had de benen genomen dus ja daar sta je dan.
    Ik sta tot de dag van vandaag achter mij keuze maar dat betekend niet dat ik er geen verdriet om heb en dames geloof me, ik sta er mee op en ga ermee naar bed er is geen dag waarop ik er niet aan denk.

12. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Dat bedoel ik inderdaad ja... Mensen die een excuus proberen te vinden voor zoiets. Dat is in mijn ogen hetzelfde als iets goed praten. Van dat: "Een slechte jeugd gehad, dus kan er niks aan doen" gezemel. Bah!

13. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Meisie wees blij dat je nooit in een situatie hebt gezeten waar abortus 1 van je laatste keuzes is geweest, zo ja voel ik me je mee.
    Verhaal van 15x abortus vind ik ook niet echt goed te praten maar oordelen wil ik niet en meer zeggen wil ik ook niet hierover .
    Ik weet hoe de pijn voelt om een abortus te plegen en dat is geen pijn voor 1 dag, 1 week of 1 jaar maar een heel leven lang.

Verder respecteer ik ieder zijn/haar mening.

14. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
  15. chantal1984

Idd .. vind dat ook altijd zo makkelijk om dat te zeggen ...

@Dikkebuik: maar 15x abortus vind ik wel heel erg hoor

16. chantal1984

17. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Tuurlijk hoor je niet te oordelen als je het gehele verhaal niet kent..maar 15 keer! Wat voor goede reden moet je daar voor hebben? Niks valt dit goed te praten!

18. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Ow dat vind ik ook hoor!!

19. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    idd ja!!! dus daarom zeg ik mensen begrijpen het een beetje verkeerd...
    lag echt aan haar hoor...

20. chantal1984

Nou snap ik HELEMAAL NIET dat mensen het goed proberen te praten of redenen proberen te verzinnen waarom ze het zou hebben gedaan ..

Deel Deze Pagina