15x abortus en nu toch moeder...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MG2009, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Abortus verslaafd? Okee, dit praat idd niemand goed....

2. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ja, waarom doe je het anders 15x?
    En wat een artsen daar, wie staat dit toe? die vrouw had je moeten VERBIEDEN om kids te krijgen. Verdorie zeg, het gaat hier wel om een kindje!
    Wat cru dat er zoveel mensen zijn die dolgraag een kindje willen, door de MMM gaan. Miskramen krijgen. En mevrouw gaat doodleuk haar zielige verhaal vertellen? Dat kan er bij mij niet in.

3. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Iemand hier had het al een keer gezegd, wed maar dat mijn mesje iets door zou snijden binnenin bij die vrouw.
    In 1x keer opgelost.
    Daar had ik persoonlijk voor gezorgd, dat ze nooit geen abortus meer kon laten plegen.:x
    Echt waar wat een misselijkmakend wijf!
    Ik kan er met mijn verstand gewoon niet bij!!!!:x:x
    En ik kan ook werkelijk niet 1 geldige reden verzinnen om dit recht te praten,te verdedigen, of te onderbouwen.

Het probleem is dus dat zulke(gestoorde!) mensen dit nog niet eens zien als een kindje.
    Ik ben zowieso heel erg tegen abortus(goh hadden jullie zeker niet verwacht he?;):p) en dan moet je ook nog eens IUI, IVF of wat dan ook krijgen............

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ben jij dan net als deze vrouw bewust zwanger geworden om het vervolgens zonder gevoel weg te laten halen???

Ik vind dat toch heftig hoor! Bewust zwanger worden en het voor een vent waarvan je weet dat ie geen kinderen weg laten halen...15 KEER!

Ik vind het raar dat er niet ingegrepen is bij nummer 3!

Heb dat stukje gelezen...jemig...er staat serieus dat ze het deed omdat ze zich tegen die vent wilde afzetten...

Ik ben niet tegen abortus...maar dit vind ik toch echt te ver gaan hoor!
    En nu lachend op de foto trots vertellen dat je zo rebels hebt gedaan!

Nou mevrouwtje...wees er maar trots op hoor! Hoe ga je je dochters later vertellen dat ze eigenlijk nog 15 broertjes of zusjes hadden?

5. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    :(Ziek.
    Opsluiten en nooit meer vrij laten.

Mijn man was ook dominant.
    Ik raakte zwanger en hij wou dat ik het weg liet halen.
    In plaats van m'n baby weg laten halen heb ik mijn ex man de deur uit getrapt.
    En echt, als ik in god had geloofd, had ik hem elke dag op m'n blote knietjes bedankt!

Ik denk dat niemand voor abortus is,maar er zijn altijd uitzondering.
    Als je echt niet anders kan en geen andere uitweg meer ziet kan ik het me best voorstellen.

Maar 15 x omdat je er zo lekker op kickt?? Whooo dan ben je echt ziek in je kop!

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    natuurlijk niet, slaat nergens op.

Als ik verhalen hoor over mensen ga ik toch ook niet oordelen voor ik het van diegene zelf hoor. Dan heb je 2 kanten vh verhaal en dan kan je zelf gaan kiezen wat je wilt geloven. Nu word je 1 kant verteld en dan kan je dus niet oordelen naar mijn mening. Dat heeft totaal niets met goedpraten te maken.

Je hoort ook wel eens verhalen van vrouwen die dusdanig in elkaar geramt worden en emotioneel kapot gemaakt worden dat ze dingen doen tegen hun wil in. Wie weet mocht zij wel geen voorbehoedsmiddelen gebruiken en als ze tegen de wil van die gast in ging werd ze dagenlang gemarteld en in elkaar geramd, als ze dan zwanger bleek te zijn dreigde hij haar misschien wel helemaal kapot te maken of te vermoorden, of der familie erbij te betrekken etc.

Je weet haar kant van het hele verhaal niet, dus kunnen mensen wel gaan speculeren maar dat is niet eerlijk. Lees eerst, hoor beide kanten van de verhalen en ga dan kiezen welke kant je gelooft.

Heeft geen moer met goedpraten te maken.

7. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Je gaat me nu toch niet vertellen dat je nu ze heeft gezegd Abortus verslaafd te zijn nog steeds haar kant van het verhaal worden ? Van zo iemand zou ik haar kant niet eens willen worden ..

Wat voor een mens ben je als je 15x bewust zwanger raakt en dan bewust tot 15x toe een abortus pleegt ? Sorry in mijn ogen ben je geen eens een mens ... ;)

8. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

heb 't ook gelezen en ik wil niemand aanvallen. maar mijn mening is dus: ze valt op foute en verkeerde mannen. en door die aandacht die ze krijgt :) lees: geilt op aandacht) van die abortussen, wordt 't een soort van verslaving.

Ik wil 't niet goed praten wat zij heeft gedaan (al geloof ik 't niet zo), want zoals hier al is vermeld; je weet de weg naar de kliniek te vinden, dan kan je toch ook een weg vinden naar een ha. en trouwens in iedere drugstore (een soort etos/kruidvat) kun je daar anitconceptie vinden. dus ja.... snap haar niet.

en over meiden die in 't verleden abortus hebben gedaan; vindt 't knap dat je hierover wilt en kan uiten. Respect!

9. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    volgens mij weten wij allemaal helemaal niet wat er in haar hoofd omging.... ik lees hier allemaal aannames... en hoe ziek ik het ook vind...15 keer .. we weten niet wat de ware reden is.. natuurlijk had ze weg kunnen gaan..knap als je dit kunt.. helaas zijn er veel vrouwen die in een geweldadige relatie zitten, of dusdanig gemanipuleerd worden dat ze het geweld met liefde verwarren. Of er gewoon simpelweg niet uit kunnen stappen.

het is al eerder gezegd, totdat je het boek gelezen hebt, weet je in ieder geval niets van haar hele situatie...

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Volgens mij stond er een heel artikel waarin ze al een gedeelte uitlegd...dat ze het deed om af te zetten tegen die vent er op kickte...

dat zegt genoeg toch! Daar ga ik echt geen boek voor lezen!

Doei...mevrouw nog geld geven ook...lekker makkelijk!

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    niemand heeft het boek gelezen dus of ze abortus verslaafd is, geen id. Dat word hier of ergens anders dan wel gezegd maar hoe weet je nou of dat in haar boek staat? En je denkt toch niet dat als dat waar blijkt te zijn dat ik dan haar kant kies he, doe normaal.

12. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    zou dat boek best willen lezen, puur om te zien hoe iemand gek zou zijn om 15x een abortus te doorstaan

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik ga dat boek niet lezen. Omdat:

1). Ik haar kas niet wil spekken, pleeg je 15 abortussen verdien je er ook nog lekker mee door een boek te schrijven. Bah!

2). Ik verdrietig wordt van dit soort verhalen en er helemaal niet meer over wil weten. Vind het verhaal voor zover bekend al triest genoeg. :(

Nogmaals, ik zal deze vrouw niet veroordelen, maar haar daden mogen absoluut niet goed gepraat worden. In wat voor situatie je ook zit, hoe moeilijk ook, je hebt altijd een keuze, dus ga me niet vertellen dat je 15!!!!!! abortussen pleegt omdat het niet anders kon.

14. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    idd!!!!

15. Appelsappie

Appelsappie Actief lid

29 jul 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    mmm nooit van anticonceptie gehoord zeker??? een taboe!

Terwijl veel vrouwen hier keihard aan het proberen zijn...

ach ieder zijn ding

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

15 abortussen is absurd en als ze het inderdaad heeft gedaan voor de aandacht, dan is dat verachtelijk. Maar ik kan me ook vreselijk storen aan vrouwen die een abortus als moord prediken (ongeacht de situatie dus), vooral als ze het doen omdat ze zelf geen kinderen kunnen krijgen. Daar heeft een ander namelijk niets mee te maken.

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ooit wel eens iets heel erg graag willen hebben in je leven waar je geen controle over kon uitoefenen en dan iemand tegenkomen die het in de schoot geworpen krijgt en het niet wil en wegdoet? Dat doet erge pijn en de reacties van vrouwen die zelf nooit kinderen zullen krijgen of hard aan het knokken zijn voor een kindje zijn gevoelsreacties en komen voort uit pijn. Daar mag best rekening mee gehouden worden ook al heb je er niets mee te maken. Evenveel rekening als er gehouden wordt (en moet worden) met iemand die een abortus pleegt. ;)

En dat jij abortus geen moord vind is jouw mening, en ik predik abortus absoluut niet als moord, maar ik vind het wel overeen komen. Je beeindigd namelijk iemands leven, iemand die daar zelf niet voor kiest.

En zoals je in dit topic ook leest, en ik in mijn leven om me heen zie, de meeste vrouwen die een abortus hebben laten doen zijn er nog elke dag verdrietig over en dat gun ik ze absoluut niet. Ik denk dat er ook andere oplossingen zijn voor moeder en kind, maar goed iedereen zijn mening. :)

18. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ zora: het zal ongetwijfeld pijn doen, maar ik vind absoluut niet dat iemand dan maar geen abortus moet plegen omdat er tenslotte vrouwen zijn die niet of moeilijk zwanger raken. Die twee dingen hebben helemaal niets met elkaar te maken en ik stoor me er aan dat er vrouwen zijn die vinden dat dat wel zo is. Ik kan me talloze situaties indenken waarbij abortus wel de juiste optie is. Bovendien, heb je je wel eens verdiept in de mogelijke schadelijke gevolgen van adoptie?

19. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    100% eensch met Yukl...

20. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Ik heb niet alle berichten gelezen maar heeft iemand het artikel ook daadwerkelijk gelezen. Zijn er hier mensen die überhaupt in het verleden mishandeld/ gemanipuleerd zijn. zo ja dan snappen deze mensen wat hier naar alle waarschijnlijkheid aan de hand was.

Deel Deze Pagina