Ik ben zo ontzettend nerveus dat ik er nog bijna niet van kan eten (en als je me zou kennen dan zou je weten dat dat abnormaal voor me is ) Ik heb zoveel negatieve verhalen gelezen van lege vruchtzak en overleden in de buik zonder symptomen dat ik zo bang ben geworden! Ik heb alle zwangerschapsklachten die je 'hoort' te hebben, ook geen bloed verloren en voel me ook echt zwanger, dat is het probleem allemaal niet, maar ja, dat hebben zoveel vrouwen en dan is de echo nog niet goed. Weet niet wat ik hiermee wil bereiken maar wilde het gewoon kwijt, morgenvroeg 09:00 is het moment van de waarheid pfff.
Hoi meid ! Ik kreeg bij 7 weken een echo! Nu 13 weken zwanger! Vond het zo eng, bang dat er iets niet goed was of er een leeg vruchtzakje was! Elke echo is weer spannend!! Mijn eerste echo was om 8 uur s'avonds de hele dag moeten wachten! Dus 9 uur s'ochtends is perfect! Ze ging gelijk kijken en op het moment dat ze de gel uitsmeerde zag ik al een mooi klein vlekje met een kloppend hartje! Zo opluchting! Laat het maar gauw morgen zijn succes ! En laat je niet gek maken door verhalen, elke zwangerschap is anders echt waar !
Ooooh 20:00 pfff, ik zou er niet aan moeten denken!! Ik ben blij dat wij het zo vroeg hebben, die echo staat ook al bijna 4 weken vast, we hebben op tijd gebeld en toen mocht ik de tijd uitzoeken dus zo vroeg mogelijk gedaan Elke zwangerschap is ook anders en ik weet ook dat 90% goed gaat en dat als de echo morgen goed is, we 97% kans hebben op een mooie zwangerschap met uiteindelijk een gezond kindje. Dat hou ik in gedachten maar toch pfff.
Spannend drieka! Nog maar 1 nachtje slapen! Heel veel succes en kom je morgen nog even vertellen hoe het was?
Ja daar ben ik ook heel erg blij om en heb al besloten morgenvroeg voor we gaan de bovenverdieping van het huis te poetsen om me bezig te houden en altijd fijn als alles weer fris is
Nou ben dan blij niet de enige te zijn die zo'n nacht voor de echo nauwelijks kan slapen en poetswoede krijgt
Joepieee!!!! De echo was helemaal goed!! We liggen zelfs een beetje voor haha, we worden op 8w3d geschat dus 2 dagen verder dan we dachten, de kleine was 1,94 cm en een mooie regelmatige hartslag. Was wel teleurgesteld dat het via een inwendige echo moest omdat ik dat door iets uit het verleden niet prettig vindt maar de echoscopiste stond erop omdat dat normaal was voor een eerste echo dus toch maar gedaan, daardoor konden we wel niet lang naar het hartje luisteren Ben zo blij dat alles goed is dus dit weekend vertellen we het de familie van mijn man, de echoscopiste zei ook dat de kans op een miskraam nu aanzienlijk verkleind was omdat dit een mooie echo was.
Fijn meid!! Hier vond ik het ook niet prettig maar alles voor het goede doel! En...wij hebben het hartje pas voor het eerst gehoord met 12wk dus je bent een bofkont!
Kreeg je toen pas de 1ste echo? Dat is dan wel heel erg lang wachten pfff, ja de echoscopiste liet ons alles goed zien, zelfs een 3D echo gedaan maar daar was nog niet veel op te zien, we hebben wel ukkie goed gezien en zelfs de navelstreng en alles, was prachtig!
Ik heb aankomende vrijdag mijn eerste echo op 7 weken. Ik herken al je angsten! Blij voor je dat alles er goed uit zag!