Ik ben erg benieuwd hoe jullie het ervaren: een dreumes en een pasgeboren baby! Mijn zoon en dochter schelen ongeveer 20 maanden, mijn dochter is bijna 2 weken oud (waar blijft de tijd ). Mijn man is nog thuis en dat vind ik heel fijn, maar ik heb het zweetal op mijn rug staan als ik er aan denk dat hij volgende week weer moet werken
Hoi rijo, Ik ben een mama van een dochter van 1,5 jaar en een dochter van 6 weken oud. Ze verschillen dus bijna 17 maanden Ik vind het heel erg leuk dat de meiden zo lekker dicht op elkaar zitten qua leeftijd, dan hebben ze straks ook nog wat aan elkaar. Mijn man is na 3 weken weer aan het werk gegaan en ik moet zeggen dat het me allemaal reuze mee is gevallen. Je moet even een ritme vinden maar als dat er eenmaal is gaat het weer vanzelf. Ik was nog bang dat oudste heel vervelend zou gaan doen wanneer ik bezig zou zijn met de voeding van de jongste (borstvoeding) maar ook dat valt me reuze mee. Het is wel druk, ook in combinatie met het huishouden, maar wel heel gezellig en leuk. Hoe gaat het bij jou nu je man weer aan het werk is?
Present...hier hetzelfde. Dochters schelen 20 en een halve maand. Tot gister kraamzorg en vandaag man thuis. Maandag allern... Kzie er best tegenop.
Succes maandag marievs, wie weet valt het allemaal reuze mee. Hoe gaan jullie oudste om met de komst van de kleine?
Hier zoon van 4, zoon van 20 mnd en een dochtertje van 1week De puzzel kan beginnen ☺️ Geen idee hoe precies hihi
Leuk Topic, ik lees even mee. Mijn zoontje wordt volgende week 1 jaar. Als alles goed gaat wordt hij grote broer begin december.
Peppa: dat zal inderdaad wel even puzzelen zijn. De oudste gaat dan al naar de basisschool denk ik? ProudMommy80: gefeliciteerd met de zwangerschap! En alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje
Ik heb er eentje van bijna 2.5, eentje van 1,5 en nu een van 2 maanden. Maar ik ben erg van de schema's en dat geeft veel rust!
Ik lees ook mee. Mijn dochtertje is van 20 januari 2015 en binnen nu en 8 weken zal ze een zusje krijgen. Ben heel benieuwd hoe dat straks gaat. Onze dame heeft nogal een temperament
Ik vond het eerste jaar echt superzwaar. Nu ze 5 en bijna 7 zijn is het heerlijk om 2 kinderen te hebben die echt goed met elkaar kunnen spelen. Maar dat eerste jaar zou ik niet meer over willen doen. Hopelijk gaat het bij jullie makkelijker. Ik was erg blij dat mijn moeder 1 dag in de week kwam helpen de eerste paar weken.
Gefeliciteerd Elsa met je zwangerschap! Ons dochtertje heeft ook nog al een temperament, maar vind andere kindjes super interessant. En dus vind ze haar zusje gelukkig ook wel leuk. In het begin was ze wel erg opstandig, maar dat is niet meer dan logisch. Ze moet nu ineens de aandacht delen terwijl ze voorheen alle aandacht kreeg. Ze moet haar plekje weer even vinden, maar het gaat nu eigenlijk wel goed. Ze heeft haar buien maar die had ze ook voor haar zusje werd geboren.