allemaal bedankt dames, willen jullie nog even duimen dat het een beetje droog blijft?? Ach komt allemaal goed. Nu ff snel een patatje naar binnen werken, en dan de laatste dingetjes even klaar zetten. Ik krijg er nu wel zin in.....
meid ...ik wil jullie voor morgen een ontzettend mooie dag toewensen ...en ook al schijnt de zon niet buiten ..die zon zal voor altijd blijven schijnen in jullie hart voor elkaar ...heel veel liefs astrid
heel erg bedankt astrid!! Zal wel goed komen. Ik moet wel alleen slapen vannacht trouwens, mijn mannetje gaat naar z'n ouders. Ik mag niet in de schuur komen want daar ligt mijn boeket! Aaahhh ik ben zo benieuwd!!
Wwhhhaaa morgen is het zover Spannendddddd!!!! Hele fijne dag morgen en geniet er lekker van!!!! Morgen zijn jullie officieel Man en Vrouw
zo, de boog staat er, een hele mooie met 2 ringen appart met onze voorletters erin, echt heel erg leuk!! Mijn mannetje is weg ik ga nu nog ff badderen en tutten en dan slapen. Ik spreek jullie denk ik na het weekend en hopelijk met zeer goed nieuws!!
dag dames, het was in 1 woord FANTASTISCH!!!! We hebben echt genoten. We gaan nu zo weg naar een hoteletje in het westen dus ik spreek jullie volgende week!!!