16-06-2006, het aftellen begint nu echt!!

Discussie in 'De lounge' gestart door patje, 10 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    gefeliciteerd, en geniet er nog even lekker van. :D

2. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Heel veel plezier en geniet er maar lekker van.

3. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    En??????????????????????

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    het was echt een geweldige dag,
    Vroeg opstaan om met de hond te wandelen ( 5.20 ), om 6.30 kwam de kapster en om 6.45 kwam de visagiste. Ik was om 8.30 klaar en moest toen de jurk nog in. Gelukkig was mijn mannetje iets aan de late kant, om 9.00 dus alles liep goed.
    Wat zag mijn mannetje er mooi uit!! Een mooi beige/bruin pak met een krijt streepje, echt heel mooi!!
    De hond mee in de auto bij vrienden van ons en op naar de fotolocatie. Het bleef gelukkig redelijk droog en de eerste foto's zijn erg mooi geworden ( we hebben er al een paar gezien)

We waren mooi op tijd weer terug bij mijn ouders en om 11.00 uur begon de ambtenaar met zijn praatje..... 11.40 was ie klaar en toen vanuit mijn ouderlijk huis naar de kerk waar de inzegening om 12.00 uur begon.

De mis was erg mooi, mijn vader gaf mij weg en dat was best wel emotioneel :cry: want op dat moment was ik zo blij dat mijn papa er toch bij kon zijn ivm zijn ziekte.
    Alleen gingen er 2 dingen mis! De ceremoniemeester was het trouwboekje vergeten en onze hond , die de ringen kwam brengen schudde zich eens lekker uit en verloor een ring..... maar die hadden we gelukkig gauw weer te pakken. :)

Na de kerk nog even wat foto's gemaakt en daarna weer naar mijn ouderlijk huis om even een hapje te eten en te drinken. Mijn buufjes hebben het super gedaan!!

We moesten om 14.30 bij de zaal zijn voor de receptie die duurde van 14.45 tot 16.45.
    Het was behoorlijk vol, zo'n 170 mensen!! Wel echt gezellig en we hebben de ceremoniemeester maar even laten mededelen dat als de mensen weer naar huis gingen ze niet nog eens een handje hoefden te geven want anders stonden we alleen maar handjes te schudden....
    De mensen waren om 17.00 uur de zaal uit en om 17.15 zaten wij aan het diner.
    Tussendoor nog even wat foto's gemaakt met alle vrienden en om 20.00 uur stonden we weer parraat voor het avondfeest!!
    En dat was in 1 woord geweldig!! We hebben de hele avond op de dansvloer gestaan en de dj deed het super!! Je hebt nog nooit zoveel mensen zien dansen op Lief klein konijntje!!! haha :p

Om 0.30 kwamen de broodjes (pizza, hamkaas, ragout etc...) en om een uurtje of 1.45 was iederen weg. Wij kwamen om 2.30 thuis en hadden de sleutel nog bij de ceremoniemeester in de tas zitten dus de buren moesten ff inspringen om de deur open te krijgen :oops:

Daar nog ff wat gedronken en bij ons binnen was alles versierd en vol met bekertjes ( incl. trap en water)
    Uiteindelijk lagen we om 4.30 in bed en de volgende dag hebben we alles even bekeken...

Het was echt super :)

5. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    oeps, ik dacht dat die foto iets kleiner was geworden, ik dacht laat ik onze ringen hier ff laten zien..

6. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    het was dus een mooie en gezellige dag
    en wat een mooie ringen

nog gefeliciteerd

7. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Wat een heerlijke dat is dat geweest, meid. Je vertelt het heel mooi, het is net of ik er bij geweest ben.

Ik wens jou en je hubbie een lang en gelukkig en gezond leven toe samen.

Enne...wat fijn voor je dat je vader er bij kon zijn om je weg te geven. Dat moet je toch een heerlijk gevoel hebben gegeven.

8. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Het is me eindelijk gelukt om een paar foto's in mijn album te zetten.
    Photoshop werkte niet mee..........

9. Thea

Thea Bekend lid

19 mei 2006
    507
    0
    0
    Prachtig zagen jullie eruit op jullie trouwdag, hele mooie jurk had je aan, meid. En wat een leuke hond jullie boef!

10. patrien

patrien Niet meer actief

dag patje

wij zijn ook 16-06-2006 getrouwd.
    het was wel mooi weer toen he.
    ik hoop dat julllie er net zo van hebben genoten als wij hebben gedaan.
    en nu de witte broodsweken.
    geniet ervan.
    ps nog veel geluk samen en een "vruchtbaar" huwelijk.

11. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Dank je thea!!

Jij dan ook nog gefeliciteerd toontje!! Het was idd wel goed weer, alleen s'ochtends mocht het net iets warmer want wij trouwden in de tuin bij mijn ouders, maar het was droog en daar waren we al heel blij mee.
    Het was echt een super dag. We hebben zeker genoten!!!
    Hihih, of het een vruchtbaar huwelijk wordt zullen we zien, julli wens ik het iig ook toe!!

gr patje.

Deel Deze Pagina