Haal meiden, misschien leuk om een buiken topics van onze maand te doen? Ik doe de aftrap. Ben hier 7+3 week
leuk!! ik heb sowieso een dikke buik maar wel het idee dat ie wat meer opgezet is, zal morgen even een foto maken
Als ik mijn foto op de pc heb zal ik hem er wel ff op zetten.. maar die foto is echt nog van net na de test, dus alleen buik van me zelf Ga volgende week weer een nieuwe maken (Nu nog ff elke maand) dus zal die wel ff plaatsen!
Wauw!!! Hier wel al in positiebroek (kon geen broek meer lekker aan vanmorgen), maar alleen s avonds te zien....
Was aan het schoonmaken bij client, vandaar mooie achtergrond haha. Hier was ik 7w3d. Ik had al een buikje, maar t gaat nu wel hard!
Wat hebben jullie al een mooie buikjes! Ik heb het idee dat mijn buikje nog niet echt zichtbaar is, maar ik voel hem al wel (kleren gaan niet makkelijk meer dicht). Over een paar weekjes hoop ik ook te kunnen showen!
Mijn buikje met 10 weken .... Is echt alleen darmen, want mijn baarmoeder ligt naar achter gekanteld....