Fijn een goede echo! @ Gewicht: tja al ruim 3 kg aangekomen. Blijf de hele dag door eten om mijn misselijkheid weg te eten. Op zich wel gezonde dingen, maar toch! Is bij jullie ook al een buikje zichtbaar? Ik kan deze nauwelijks meer verbergen. Zelfs mijn buik inhouden helpt niet meer.
Hier ook al een buikje... Niemand, op een paar vriendinnen na, weet het nog. Dus moet lossere truitjes aan, want anders valt het op!
hier ook al een buikje (maar ook al voor mijn zwangerschap aangekomen). binnenkort maar om broeken. ik ben dinsdag 11 weken en we hebben het inmiddels verteld aan familie/gezinnen (met 8 - 9 weken) en deze week (na 10 weken) aan onze vrienden. aan de ene kant wat vroeg, maar als het misgaat, weet ik ook dat ik steun bij hen zal hebben. en gister was ons jaarlijkse suipfeestje hier in de buurt en wil eigenlijk niet liegen.
Leuk flower! Kreeg je leuke reacties? Bij ons weten ook al redelijk wat mensen het hoor. Paar vrienden en de ouders broers en zussen. Vind t wel heel fijn om te kunnen delen. Hebben jullie ook van die dagen dat alles je te veel is. M'n hoofd wil van alles maar m'n lichaam is op. Jeeeuj, kwalen zijn weer terug al 3 huilbuien gehad vandaag. Fijne zondag meiden!
Hier weten ook al behoorlijk wat mensen het. Vrijdag hebben we de eerste echo, daarna op vakantie tien dagen en als de echo goed is denk ik dat we na de vakantie het tegen iedereen vertellen.
Hier weet eigenlijk iedereen het al. Hebben 2 goede echo's gehad en daarna hebben we het aan iedereen verteld (familie wist het na de eerste echo al). Natuurlijk kan het nog misgaan, maar dan hoop ik gewoon op heel veel steun.
Hoi meiden, hier ook al een buikje te zien. Vorige week een mooie echo gehad, en dan gelijk aan familie en enkele dichte vrienden verteld. Heb verlof tot eind augustus dus op m'n werk zijn ze nog niet op de hoogte, best zo! Hebben jullie veel last van beroerdheid/misselijkheid?
haai. ja heb alleen maar leuke reacties gehad. en het kwam bij niemand echt als een reuze verrassing hahaha. niet dat ze het wisten, maar ja. we zijn al getrouwd.. wonen al ff samen, beide een vaste baan. vinden kinderen van anderen leuk.. dus ja.. geen verrassing haha hier een bleefgh dag vandaag. vrijdag wezen stappen tot 4:00 uur, zaterdag de hele dag buiten geweest te vrijwilligen (vanaf 9:15) en helemaal natgeregend. gister dus een relax dagje. was ook wel nodig. maar vandaag nog beroerd en hoofdpijn bleefgh. ben alleen op mijn werk (op de afdeling dan) kan dus ook niet naar huis. ik zal ff doorbuiten en vanavond weer vroeg op bed
Jaaaaa! Was super, helemaal blij! Ben 2 dagen vooruit gezet. How cute, die spartelende armpjes en beentjes Wat een opluchting
hallo dames, wat fijn weer wat goeie echo's voorbij zien komen. ikzelf mag morgen even spieken ben benieuwd.
Fijn Pluisje! Was dit je eerste echo? Ik mag vrijdag voor het eerst, ondanks dat dit mijn derde zwangerschap is ben ik behoorlijk zenuwachtig!
Nou, de eerste was al met nog geen 5 weken, dus dat was al een tijdje geleden. Had nog geen hartje gezien. Maak je niet te druk hoor! Deed ik ook en is helemaal niet nodig. (makkelijk gezegd nu) Geniet van je echo, het is zooo leuk. Veel succes morgen bemy! En Jij ook vrijdag gean. Wij hebben een dvdtje genomen, de opa's en Oma's vinden her geweldig. Was maar 6 euro