Leuk!!! Veel plezier! Kan niet wachten tot ik me goed genoeg voel om te gaan shoppen. En vooral de eerste keer zonder bankpas gaan Combinatie hormonen en nesteldrang is heel gevaarlijk als je weinig geld te besteden hebt
we zijn weer terug. de opheffingswinkel was niks.. dus daarna nog ff naar een echte babyzaak geweest.. kinderwagens bekeken wist gelijk welke het werd. echt perfect. mooi hoog en rijdt lekker. het wordt de mutsy 4 single spook. 619 euro daar. maar dan heb geen extra accessoires. (wat een rot woord) dus zal nu op internet ff kijken. wel met gratis maxi cosi dan. verder babykamer gezien die we beide leukvonden. helemaal blij en niets gekocht op een paar aardigheidjes na. goed he. erg grappig.. mijn man is nogal zuinig en maakt zich zorgen om de centen. bij de kinderwagen. ooh dit is helemaal niet duur. bij de kinderkamer.. ooh dit kan best (was 999,-) hihi.. maar niets gekocht. dat kan altijd nog.
Mutsy 4 rider al een jaar in gebruik en nog steeds geen spijt van! Moeten nu alleen op zoek naar een duowagen. Kamer: moeten eerst de kamer van zoontje in orde maken. Voor de tweeling moeten we alleen de ledikantjes + matrasjes aanschaffen en de kamer misschien wat anders indelen. Werk: zowel man als ik werken momenteel 4 dagen. M'n man blijft wel 4 dagen werken. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik ga doen. Voelen: ik denk sinds vorige week al wat gevoeld te hebben. Wel heel lichtjes en nog niet zo vaak. Zal dinsdag eens vragen of het idd 1 van de kleintjes is.
@Kinderwagen, Hier word het waarschijnlijk ook een mutsy. Wil nog naar de winkel om het te bekijken, maar kunnen hem misschien tweedehands krijgen. @Flower, netjes dat je niets gekocht hebt! En wat grappig dat je man nu opeens niet zo zuinig is. Wat een zwangerschap al niet kan doen @Yasmin, wauw! Een tweeling! Wat leuk zeg! Zal wanneer je verder bent wel een feest in je buik worden @Voelen, Kleine smurf ligt vaak met de rug naar mijn buik en dan kan ik dagen nauwelijks iets tot niets voelen. Vanochtend wist ik zelfs beweging aan de buitenkant te voelen! Er werd stevig tegen mijn hand aan geduwd. @Ego, Vandaag 17 weken en de HG lijkt eindelijk beter te worden. Ben nog wel de hele dag door misselijk, maar zolang ik heel vaak wat eet is het prima te doen. Nu nog weer wat energie en spieren terugkrijgen en dan kunnen we over een paar weken gaan shoppen!!
@lutje fijn dat je je weer wat beter coelt @kimderwagen. We hebben een 2e handse gekocht. Zag er nog gowd uit. 100 euro. Verder maar even wachten tot na de 20 weken echo. @voelen. Denk dat ik wat voel. Maar weet het niet zeker. Slikken jullie ook vitaminepillen? Ik wel sinds week 17 of zo. Ben veel te bang voedingstoffen te misse . Ben niet zo'n gevarieerde eter.
@Vitaminepillen, ik ben ze vanaf week 15 weer gaan slikken. Tot die tijd lukte het gewoon niet. Vind het wel een prettig idee om in ieder geval extra foliumzuur binnen te krijgen. @Voelen, gisteravond flinke trappen gehad al. Had mijn hand op mijn buik liggen en voelde daar een klein lijfje tegen aan gedrukt worden. Heel bijzonder! @Kinderwagen, zaterdag naar een winkel geweest en wat wagens bekeken. Binnenkort komt een kennis langs die de hare wel kwijt wilt. En laat dat nou het model zijn die ik graag wil
Ik zie dit topic nu pas! Ik wil me dan ook graag bij die topic aansluiten 17 februari uitgerekend van ons kleine meisje 30 september de 20 weken echo, super spannend! Ik zie wat dingen voorbij komen voor het lijstje; Ik ben 21 jaar, wil thuis bevallen, en misschien een stomme vraag maar wat is bv
Bevallingslijst~ 16 Februari Aafketje, 29 jaar, 1e kindje, ??, ?? Rockmade, 28 jaar, 2e kindje, zh, bv LindaE1234, 26 jaar, 1e kindje zh 17 Februari Paprikaas, 27 jaar, 1e kindje, zh, wss fv Missme, 23 jaar, 2e kindje Koosie, 21 jaar, thuis, fv meisje 18 Februari June13 Flower5, 27 jaar, 1e kindje Maanhaasje, ..jaar, 3 kindje IngeK1985, 29 jaar, 1e kindje 19 Februari MamaDeluxe, 31 jaar, 9e kindje, thuis, bv Plurk80, 32 jaar, 3e kindje, zh, bv 20 Februari pien25, 30 jaar, 2e kindje, zh, bv Me988, 25 jaar, 1e kindje 22 Februari Bemy, 31 jaar, 2e kindje, zh, fv jongen 23 Februari Twixxy, 27 jaar, 3e kindje, zh, bv Pluisje30, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv Kristel88, 25 jaar, 1e kindje Keira86, 27 jaar, 1e kindje 24 Februari regenboog87, 25 jaar, 3e kindje, thuis, bv Kikkervisje33, ? jaar, ?e kindje MamaZE, 25 jaar, 2e kindje, thuis, badbevalling, bv Ingrid1979, 34 jaar, 2e kindje, thuis, bv 25 Februari Gean85, 27 jaar, 3e kindje, thuis, fv Pel, jaar, 3e kindje Vlindertje1983, 26 Februari Love7, 20 jaar Bibi26, 28 jaar, 2e kindje, zh, fv 27 Februari Lutje, 32 jaar, 2e kindje, thuis, bv/fv 28 Februari Scooby26, 27jaar, 2e kindje Elize84, 29 jaar, 1e kindje 1 Maart Yasmin84, 29 jaar, 2e+3e kindjes, zh, bv/fv ~Afspraken~ 30-09 Koosie 20 weken echo 01-10 IngeK1985 20 wk echo 07-10 Vlindertje1983 20 wk echo 08-10 Pluisje30 20 wk echo 10-10 Lutje 20 weken echo 14-10 Yasmin84 Gyn 20 wk
Gisteren controle gehad bij verloskundige. Alles was goed. Kleine is echt nu flink te voelen. Zelfs mn vriend kan het al voelen!! Moet alleen morgen wat urine inleveren. Kans op blaasontsteking Over twee weken hebben we de 20 weken echo en kan niet wachten!
@lutje, wat leuk dat je het al zo goed voelt. ik had volgens mij vandaag ook weer iets gevoeld. weet het niet zeker. waarom denk je dat je blaasontsteking hebt? ik twijfelde laatst ook? moet nu wel vaker naar het toilet, maar niet dat ik steeds denk dat ik moet zeg maar. gewoon als ik drinken heb gehad haha
Ik heb al erg vaak blaasontsteking gehad, dus ken het gevoel door en door. Waar ik het nu vooral aan merk is irritatie na het plassen. En vooral vandaag het gevoel alsof ik nog steeds moet, al kom ik net van de wc af. Maar ik had maandag veel en pijnlijke harde buiken, dat kan ook door blaasontsteking komen. Vanmiddag de huisarts bellen voor de uitslag, maar zoals ik me nu voel is het voor mij wel zeker dat ik het heb.
Zo ff hier nog eens iets melden..druk druk. Wij hebben afgelopen donderdag onze kleine uk weer een gehoord, altijd fijn om te horen. De VK zei dat ie flink aan het schoppen was, want dat kon ze horen, maar voelen doe ik het nog niet echt, waarschijnlijk ook omdat mijn placenta ervoor ligt. Morgen gaan we ff een paar daagjes weg met het vliegtuig, laatste x met z'n tweetjes Maandag 7 oktober hebben we de 20 weken echo, ik ben benieuwd! Maar ik wil nog steeds niet weten wat het wordt hihi. We zitten al bijna op de helft, gaat eigenlijk best wel snel hè!
@Kristel, Gelukkig wel bijna op de helft Ik kan niet wachten tot ik mag gaan bevallen. En altijd fijn om die kleine weer even te horen. Ja, met de placenta voor kan het idd iets langer duren voor je hem/haar voelt. @Koosie, heel veel succes!!! @Buik, hebben jullie al een mooi bol buikje? De mijne is vergeleken met mijn eerste zwangerschap echt nog klein! Als ik zou zeggen dat ik 12 weken was, dan zou je me ook bijna kunnen geloven. @Ego, aan de antibiotica en dus extra beroerd. Moet er nu maar opletten dat ik niet weer een blaasontsteking krijg.
Gisteren de 20 weken echo gehad! Prachtig om ons kleintje weer even te zien. Alles zit erop en eraan. Nu nog 20 weken wachten. Ik zei al tegen mijn man dat ik tussendoor nog wel ergens een pretecho zou willen. We hebben in de eerst 20 weken 6 echo's gehad en nu zouden we niks meer krijgen... Dus denk wel ergens nog een mooie (3d) pretecho in te plannen. Ik voel de baby trouwens steeds meer schoppen. Hij ligt ook direct tegen de buikwand aan, dus de vk zei al dat het niet lang meer zou duren voordat mijn man het ook gaat voelen. Nu legt hij zijn hand er wel eens op, maar voelt hij nog niks, ondanks dat ik dan wel van alles voel.
Fijn dat alles goed is!! Ik mag over een weekje, en dan aftellen! Deze kleine mag ook wel voor de 40 weken komen. Mn dochtertje kwam met 38+6. Pretecho willen wij ook nog wel laten doen, gaan dan wel gelijk voor een 3D. Dat lijkt m'n vriend helemaal geweldig. Ik vind het prima
We gaan inderdaad al weer richting de helft en een aantal van jullie zijn er al weer overheen. Komende week heb ik ook mijn 20 wk echo. Zooooo benieuwd. Wie wil al weten wat het wordt? Ik weet het nog niet. De spanning lijkt me ook wel leuk. Vind het zelf wel net alsof de 20 wk echo nog spannender is dan bij de vorige twee. Hoop ook zo dat alles goed is. Vrijdag weten we meer.
hoi dames ! Mag ik ook gezellig meekletsen? ik ben uitgerekend op 26 februari van ons 2e kindje.. Wij hebben al een zoontje van bijna 3. een onverwachte zwangerschap deze keer, maar zijn er wel erg blij mee uiteraard Wel ben ik helaas erg misselijk en spuug ook nu nog regelmatig. Bij de geslachtsbepaling een week of 3 geleden, bleek het dat we een dochtertje krijgen! Morgen hebben we de 20 weken echo staan, en dat is natuurlijk wel weer spannend..