Ik wil even iedereen hele fijne feestdagen wensen! en mocht ik tussendoor ook niet meer hier zijn! een goede jaarwisseling en dat onze kleintjes maar gezond ter wereld mogen komen! Dikke knuffel!
hi meiden, kwam even gluren hoe het hier gaat. Heb in het begin meegeschreven, maar ben afgehaakt, sorry Allemaal hele fijne dagen! zonder lekkere wijntjes...balen is dat he? liefs
Ja Logo hier gaat alles goed!! Bij jou ook? Gisteren onze gordijnen binnen gekregen echt heel erg mooi en nu begint het ook wel echt te worden hoor!!.. klachten mbt de bekken zijn goed vol te houden als ik mij maar aan de regels houd en niet teveel doe... En bij jou?
Wat fijn limini! Hier gaat het ook goed. De ctg en de controle van vandaag waren netjes, dus op naar de volgende afspraak. De kleine ligt al een beetje ingedaald maar nog niet vast. Lichamelijk wel iets meer klachten maar mag niet klagen. Gaan jullie nu ook vocht vasthouden? Ik merk dat mijn lichaam op sommige plaatsen iets dikker wordt maar nog niet veel gelukkig.
Fijne feestdagen meiden! Ik heb vandaag controle en groeiecho gehad. Alles is super met ukkie, heeft lekkere lange benen en al wat haar op het hoofd. Helaas lag ze met haar handen voor haar gezicht, dus konden gezichtje niet zien. Erg balen anders hadden we 3d beeld gekregen. Ze zit perfect op gewicht, nu 1,7 kilo. Met mij gaat het redelijk. Erg moe, misselijk en zie op tegen de komende drukke dagen.
goedemiddag, iedereen fijne feestdagen gehad? hier wisselend.. moet altijd al even omschakelen van werk naar thuis zeg maar. en nu beide erg spannend is was de omschakeling wel erg groot. dag voor kerst nog gewerkt, dus 1e kerstdag mega dip. maar mijn altijd lieve man was er natuurlijk.. dus de rest van de dagen veel plezier gehad.. we hebben hier de luxe dat we 3 kerstdagen hebben haha. verder gaat ie hier goed. gister bij de verloskundige geweest. alles was weer prima. vandaag even geinventariseerd wat ik allemaal heb en wat ik nog nodig heb voor de bevalling, dus zal zo even de stad in. geen echte babywinkels hier, maar wel een hema etc. @lutje, vervelend dat je zo op je reserves loopt. geen lekker begin dan gelijk. @slapen gaat hier nog best goed. ben wel vaker wakker als anders, maar nog geen problemen mee. @verlof.. zijn jullie al bijna zover? ik heb 17 januari mijn laatste werkdag. en ben er dan 4 weken voor de tijd uit. heb dan dus nog extra lang na de tijd. dat vind ik wel fijn. voel me goed dus dat scheelt. @uitzet, ben dus aan het kijken wat ik nodig heb. hoeveel dekentjes en lakentjes hebben jullie nu. ik heb voor de kinderwagen / wieg 4 lakentjes, 4 hoeslakens en 1 dekentje wol en 2 gebreide dekentjes. denk dat ik er dus sowieso nog een dekentje bij moet kopen. maar ja.. je hebt en de wieg en de kinderwagen.. dus dat vind ik wat lastig plannen.
Bijna oud en nieuw! Ik heb er zin in Voelt alsof het dan echt zo februari is en we kunnen gaan bevallen met z'n allen!! Feestdagen waren inderdaad erg vermoeiend, maar zijn deze week wel goed bezig geweest. Babykamer is klaar!! Moet alleen nog spullen opruimen en wat voor de aankleding halen. Kleur is nu grijze lambrizering en wit behang. Meubels zijn ook wit. Dus nu op zoek naar lekkere kleur accenten! Alle kleertjes hebben we en van mijn schoonzus krijgen we nog de ontbrekende lakens en dekens. @kraamspullen, wanneer gaan jullie de spullen bestellen die nodig zijn om o.a. het bed omhoog te zetten? Ik heb eigenlijk geen idee wat de levertijd is. Bij m'n dochter kon ik ze bij de winkel ophalen. Nu moet ik ze via een website bestellen. Fijne uitwisseling meiden en voorzichtig met vuurwerk. Komt over anderhalve maand iemand ter wereld die heel graag mama's en papa's vingers vast wil pakken
Lutje wat fijn dat alles goed is! Hoe gaat het met je misselijkheid? Ik hoop dat dat beter gaat en dat je iets kon eten tijdens de kerstdagen. Kamertje. Na kerst is het kamertje binnengekomen (zie foto). We moeten het nog wel aankleden maar de basis is er. Natuurlijk waren er weer dingen die kapot waren, maar dat wordt gelukkig opgelost. Ik ben er zo blij mee, maar het maakt me ook angstig. Alles staat er en ben soms zo bang dat het fout gaat... Gisteren leuke groene bakjes en wasmand gekocht om het wat gekleurder eet maken. Bedverhogers heb ik besteld en deze komen volgens mij 20 jan binnen. Ze worden gewoon thuis afgeleverd. Makkelijk! Hier gaat het slapen echt niet meer. Heb zo'n pijn s nachts. Veel pijn in mijn heup en de laatste dagen ook billen. Mijn buik wordt zwaarder dus draaien is echt een probleem, maar moet wel draaien want langer dan half uur op een kant liggen lukt niet. Nu ook overdag last van stuitje. Gelukkig binnenkort naar de fysio. Werken gelukkig ook nog maar een paar dagen, hoop dat het lukt met de bovenstaande klachten... Uitzet. Voor de wieg/ kinderwagen hebben we 3 hoeslaken, 3 gewone lakens, 2 leuke dekens en een extra deken. Voor het ledikant hetzelfde. Is de kleine bij jullie al ingedaald? Gaan jullie nog iets doen vanavond? Fijne jaarwisseling!
Goedemorgen dames, Allereerst de beste wensen voor 2014 dat we allemaal over een aantal weken maar een goed kindje in onze armen kunnen sluiten. Super spannend allemaal! @kamertje: wij hebben het kamertje zo goed als klaar. De gordijnen hangen moet nog een klein beetje de aankleding doen een mandje bv op de commode. Verder kan de kleine nu wel komen haha... Moet alleen alles nog wassen en nog wat kleine dingetjes halen. Maar het wordt nu wel echt! @Bedverhogers en dergelijke.. Wij hebben een boxspring en ik ben erg klein dus heb nog niks verhoogd. heb blokjes van precies het aantal centimeters dat ons bed omhoog moet en als de kraamhulp dat straks wil zetten we ze eronder eerst nog niet want ik kom nu al bijna niet zonder krukje ons bed uit of in. dus laat het eerst nog even. @werken: ik moet tot 16 januari as. werken.. en ik moet zeggen mijn lichaam is er ook wel aan toe.. ben moe en werk dat het zwaarder wordt!ook omdat ik best erg naar voren draag en een aardige buik heb.. Maar doordat ik in de ziektewet zit ben ik verplicht om tot 6 weken voor te werken.. ach heb ik lekker de tijd om aan te rommelen in huis voordat de kleine dame zich gaat aandienen.. @Logo:Wat een mooi kamertje! ziet er super uit!! wanneer is eigenlijk jouw uitgerekende datum? @Lutje: Goed te horen dat je je beter voelt!!en fijn dat de babykamer ook klaar is.. laat de kleine maar komen! Ik ga nog even een paar uurtjes aan het werk! en dan alweer lekker weekend!
jullie ook de allerbeste wensen. volgende maand komt onze baby al.. spannend! @logo:mooie kamer. @werken hier ook nog 2 weken werken tot 17 januari. spannend. @spulletjes.. ik ben nu helemaal voorbereid haha. kreeg met kerst een mega ooh my god het komt nu wel dichtbij aanval. dus het weekend daarna alles gewassen en gestreken. vandaag de wieg en maxi cosi bij mijn schoonzus opgehaald. moeten zeker nog wel wat dingetjes geregeld worden, maar als het nu zou komen (mijn broer is met 34 weken geboren, dat ben ik maandag). dan gaat het lukken. uiteraard ben je dan nog wel ff in het ziekenhuis ik ga ook maar gewoon uit van 40 weken. maar wel een geruststellend gevoel dat eigenlijk alles er is.
Limini en flower wat fijn dat het bijna klaar is. Hier moeten er ook nog gewassen worden hoor. Dat wil ik pas met 35 wk doen. Het ligt nu wel schoon in de kast maar dat is weer even geleden gewassen. Ik ben de 24e uitgerekend. Jullie zien dat natuurlijk niet bij mij. Kon ik maar twee balkjes plaatsen. dat is niet mogelijk toch? Het voelt niet fijn om die van Daan* weg te halen. Vandaag een fotoshoot gehad. Het was echt super! Ben zo benieuwd naar de foto's. Het was wel erg vermoeiend.
hier nog iemand die in het begin meegeschreven heeft iedereen de beste wensen en ik probeer het vanaf nu weer te volgen.
Hey meiden! Even niet bij gelezen, maar toch een teken van leven Hier erg moe en kijk erg uit naar de bevalling. Nog even volhouden, maar ik zit er behoorlijk doorheen. Heb naast de hg en de bekkeninstabiliteit nu ook last van ischias. Gelukkig is het met oefeningen redelijk te doen, maar ik kan zo ontzettend weinig. Zaterdag moesten we even langs schoonzus en de Xenos. Met als resultaat dat ik doodmoe was, hondsberoerd en veel pijn had. We zijn nog geen 5 minuten in de winkel geweest en maximaal half uurtje bij m'n schoonzus. Kan nu wel zeggen dat ik een hekel heb aan zwanger zijn. Hopelijk laat de kleine niet lang op zich wachten zodra ze komen mag! Hoe gaat het bij jullie? Hoop dat jullie laatste loodjes een stuk soepelder verlopen!
Het komt steeds dichterbij dames! Succes met de laatste weekjes! Ja ook ik heb in het begin hier meegeschreven
Lutje wat vervelend. Nog even vol houden, maar dat lijkt me erg zwaar voor je! Hier is het ook steeds zwaarder. Ik slaap erg weinig ivm veel pijn s nachts (in mijn benen). Verder angst dat het nu nog fout gast met de kleine in mijn buik. Gisteravond nog naar het zkh geweest ivm roze afscheiding. Gelukkig was alles oke. Ctg was goed en mijn baarmoedermond was lang genoeg. Dus de arts maakte zich geen zorgen. Ik schrok zelf van mijn bloeddruk maar de arts niet. Gelukkig heb ik vrijdag weer controle.
Lastig zeg, die pijn in je benen!! Ik lag vannacht wakker door die ischias, maar weet dat wat oefeningen helpen om het draaglijk te maken. Niet dat ik dan nog slapen kan... Fijn dat het niets ergs was. Die angst ken ik ook hoor. Hier al die tijd een druktemaker in de buik en nu minimaal dat ik iets voel. Gisteren bij de controle nog een echo gekregen. Alles zag er prima uit en niets om me zorgen over te maken. Maar dan nog ben ik bang dat het fout gaat. Gelukkig zijn de verloskundigen erg lief en mag ik altijd been als ik me zorgen maak.
Ja fijn he dat dat mag. Gelukkig mag ik ook altijd naar het zkh. Niet slapen is zo vermoeiend! Pfffff
hey dames, leuk een paar van het begin... snap jullie helemaal.. het leventje gaat door.. maar nu komt het toch wel erg dichtbij en dan toch maar weer even meelezen en schrijven.. van harte welkom natuurlijk. @lutje.. wat vervelend zeg. dat maakt de zwangerschap er niet leuker op inderdaad. ik vind de verloskundige ook altijd erg vriendelijk en behulpzaam. maar vooral geruststellend haha. als je wat hebt weten ze je altijd gerust te stellen. durf het bijna niet te zeggen, maar hier gaat het nog steeds goed. nog 1 weekje werken en dan verlof. dan nog 4 weken wachten.. echt spannend hoor.. mijn schoonzusje is dan ook al een beetje jaloers op mijn zwangerschap ze is een echte moeder, maar heeft altijd vreselijke zwangerschappen. ik had ook niet verwacht dat het bij mij zo zou gaan. ben wel bang dat ik nu een horror bevalling krijg. ik heb altijd zoiets.. er moet toch iets misgaan . maar nu ga ik voor het motto "alles volgens het boekje" want daar lijkt het nu op. iemand van zwanger en fit bij ons voelde het kindje ook minder. naar controle en bleek wat een achterstand te hebben. ik voel het kindje ook niet mega veel.. de laatste weken wel meer gelukkig. maar niet de hele dag door. maar kan ook komen omdat ik nog werk. donderdag bij de verloskundige geweest en alles was prima.
Hallo dames, Beetje laat, maar hier nog een 16-28 mama (26 feb), mag ik nog meeschrijven??! Ik ben vorig jaar op 1 februari bevallen van mijn eerste zoontje, Léan, en was hier toen erg actief. Leuk groepje aan overgehouden waar we nu mee op fb zitten en zelfs een babyshower van ze gehad voor deze baby, haha! Dus in eerste instantie daar lekker blijven kletsen. Maar ben de eerste die uitgerekend is van nummer 2, en nu met de laatste loodjes vind ik het wel leuk ook weer mee te kletsen met gelijkgestemden! Oh en dan weten jullie dat ook maar gelijk, ik ben een alleenstaande mama! Nog altijd op een grote roze, verliefde wolk waar het mijn zoontje betreft. Wordt dus bijna 1.. Ook al zo'n mijlpaal!! En dan de bevalling er achter aan (althans, ik hoop dat ie na zijn verjaardag komt en niet te vroeg! ) van zijn broertje. Want ik ben weer in verwachting van een jongetje! Voor ik hier verder ga kletsen, eerst maar eens kijken of ik hier überhaupt nog welkom ben! Fijne avond allemaal!