Yes! Meld me ook aan. Nogal onzeker en vind het erg spannend want oma van de groep hier (eind 30), onder verscherpte toezicht na medische voorgeschiedenis, niet gyn. Eerste keer zwanger, na 4 rondes. Uitgerekend 18 feb, 2 juli echo in zkh. En ja, een darmenbuik. Poehee. De ene dag erger dan de andere (van lang zitten wordt het erger). Wat doen jullie, vertellen jullie het al aan anderen??
june gefeliciteerd, hier ook oma met bijna 32 . Bijna 30 is helemaal niet oud hoor! je bent net zo oud als je jezelf voelt, en ik voel me eigenlijk nog 20 (met m'n gedrag erbij dan af en toe ) hoezo medische voorgeschiedenis ? wat moet ik me daarbij voorstellen? @ pien, ik heb het idee dat mensen al een beetje naar m'n buik kijken ook al heb ik nog niks gezegd, misschien zijn het de gedachten. ik had wel een maand of 3 na mijn vorige bevalling dat er een jongen bij mij in de winkel kwam diens vrouw ook in verwachting was en aan mij vroeg hoe ver dat ik was ik zei wacht maar tot jou vrouw bevallen is
Hoi lady's ik meld me hierbij ook ff aan! Uitgerekend op 28 februari! Tot nu toenniet veel symptomen behalve moe en ook rommelende darmen! En veel dromen hihi! Hoop nog veel leuks en moois telezen hier! Heb nog geen afspraak voor echo, die zal ik maandag even maken! Iedereen een mooie en voorspoedige zwangerschap gewenst!
Ohja mag ik ook op de lijst! Ik ben 27, dit wordt ons 2de wondertje! Uitgereken op 28 februari! Thanks
welkom allemaal. komen al veel verschillende verhalen langs hier. ik ga dinsdag afspraak maken voor de intake.. heb dan een hele week de mogelijkheid.. dus dat moet lukken haha. 2e afspraak is ff afwachten. hebben jullie al veel symptonen. wat betreft mijn buik.. was het afgelopen half jaar al wat dikker geworden dat ik dacht. straks denken ze dat ik zwanger ben, nu dus nog geen verschil. verder hier wel eens buikpijn, last van de darmen.. verder nog weinig. gelukkig
26 februarii uitgerekent!!! Gefeliciteeerd allemaaal, Jullie ook allemaal zo benieuwd naar de eerste echo
@missme, jaaaa ik weet het nog! Ik kan je alleen niet linken aan je echte naam...klets jij ook mee op onze facebook groep? Grappig! We lopen exact gelijk, mijn banner loopt wat voor Al kwaaltjes?
Ik meld me hierbij ook aan! Zwanger van 1e kindje na 3 lange jaren, 3 keer icsi en 8 terugplaatsingen. We zijn de laatste poging naar Düsseldorf gegaan en nu is het dus raak! Heel erg onwerkelijk en ontzettend spannend of t goed mag blijven gaan... Ben 28 februari uitgerekend, de eerste echo krijg ik al met 6 wk. Heb af en toe even (erge) krampen (herkenbaar??), darmen doen gek, opgezette buik. Ook ben ik wat duizelig en moe, maar ik gebruik ook nog medicatie wat dat wat versterkt.
Gefeliciteerd allemaal! Denk niet dat er iemand op 29 of 30 februari zal bevallen Zou graag ook op de lijst willen. Uitgerekend op 28 feb. Ben 29 jaar en zwanger van m'n 2e Zal van de week me aanmelden bij MvM en een afspraak maken bij de vk.
Hoi Elize, gefeliciteerd maar ook spannend idd voor jullie. Hopelijk mag alles goed gaan. Fijn dat je al vroeg een echo krijgt. De buikkrampen zijn "normaal" hoor. Ik heb er ook af en toe flink last van, vooral in de avond en wanneer ik op bed lig. Heel veel succes!!!
Fijn om te weten dat die krampen normaal zijn, ik las ook iets over groeipijn. Wanneer krijg jij een echo? Jij ook gefeliciteerd! Anderen ook gefeliciteerd!
weer een aantal nieuwe dames erbij. Van Harte Gefeliciteerd Allemaal. hier ook wat krampen enzo hoor.
Ik ga maandag bellen voor een eerste afspraak! Pff kan niet wachten tot de eerste echo, zo spannend weer Heb hier ook beetje last van trekkend gevoel in de liezen. Baarmoeder zal wel flink aan de arbeit zijn hihi! Verder best moe en lekkere trek. Ohja en veel dromen. Heb voordat ik de test gedaan had al gedroomd dat ik zwanger was, zo apart! Bij vorige zwangerschap ook gedroomd dat ik een dochter zou krijgen, en ook deze droom klopte.
Ja ga zeker meedoen met MvM, heb vaak Pregnyl gebruikt . Ik ga me komende week aanmelden. Heb trouwens ook gedroomd dat ik zwanger was, teleurgesteld die ochtend dat het een droom was, maar paar dagen later positief getest!
Ik meld me hier ook ! Andere februari forum is me te druk haha. Ik ben volgens eigen berekening op 25 februari uitgerekend!
thanks! jullie ook allemaal gefeliciteerd natuurlijk! Ik vind t nu al moeilijk om geheim te houden, jullie? Of hebben jullie het al tegen mensen verteld? Vanmiddag al mijn intake, lekker op tijd