Erg laat, maar ik val ook in deze groep. Zeker nu ik thuis zit, merk ik wel dat ik vaak achter de pc zit voor FB of dit forum
Thanks logo en lutje Eind volgende week is het gewoon al februari. Tijd is voorbij gevlogen, nietwaar?
Tijd gaat idd snel! Al ben ik er heel erg blij om leukste dag van de zwangerschap is voor mij de bevalling. Dan ben ik eindelijk niet meer misselijk!
Wow, al die tijd misselijk geweest lutje?? Dat is wel heel vervelend. Dan snap ik wel dat je naar de bevalling uitkijkt! Ik ben tijdens geen een zwangerschap misselijk geweest. Ik heb eigenlijk nauwelijks kwaaltjes. Alleen moe in het begin en op het laatst en smaakverandering. Verder kom ik altijd veel aan. Nu dus ook weer en dat terwijl ik verslaafd ben aan komkommers!
Logo, wanneer ben jij ook alweer uitgerekend? Ik zou ook blij zijn als de bevalling eenmaal achter de rug is. Maar ik kan het ook nog wel een paar weken volhouden met buikje. Sommige dingen gaan niet meer zo makkelijk en snel, maar ach.
Da's waar. En dan helpt thuiszitten ook niet bepaald! Maar als de kleine er eenmaal is, lijkt het weer een eeuwigheid geleden dat hij/zij in je buik zat. Ik heb dan zelfs dat ik soms nog verlang naar de buik.., heel even. En aangezien dit (hoogstwaarschijnlijk) de laatste is, probeer ik er nog zoveel mogelijk van te genieten. Dat getrappel is en blijft bijzonder
Ja dat is echt bijzonder ja! Het voelt nu alleen zo anders dan een paar weken geleden. Vind je ook niet?
Hoe bedoel je? Ik vind het wel anders in de zin van dat ik me echt alleen maar bezig houd met de voorbereidingen voor de baby, omdat het steeds dichterbij komt en omdat ik dus thuis zit en me er volledig op kan focussen.
Ow wahaha! Ja, die zijn soms pijnlijk en het lijkt wel drukker. Ik heb het idee dat de baby het soms ook niet comfortabel vindt hahahaha. Maar het valt waarschijnlijk ook meer op doordat ik meer rust heb.
Minder als de baby gewoon vast zit. Dat is normaal. Bij mij zit de baby nog niet ingedaald, dus ik voel nog genoeg. En aangezien de tweede ook niet meer ingedaald was bij het breken van de vliezen, verwacht ik het de komende weken ook niet. Mijn arme ribben...
Hier zelfs al extra echo gehad vanwege weinig beweging voelen. Kleine ligt al weken ingedaald en merk duidelijk veel minder beweging. Er is nog genoeg ruimte, maar het hele drukke in het begin is nu weg. Moet er echt even voor liggen en ontspannen wil ik meer voelen. Meestal is het dus ook als ik wil gaan slapen dat er druk gedaan word Maak me er inmiddels niet zoveel zorgen meer om. Rot nacht achter de rug. Voelde me hondsberoerd door de lage bloeddruk. Vriendlief heeft lading zoute drop gehaald, maar het deed weinig nog. Hij durfde het zelfs niet aan om me alleen te laten douchen
Wat vervelend lutje! Nog even volhouden. De laatste loodjes zijn niet voor niks het zwaarst Wel eng, lage bloeddruk. Ik snap goed dat hij je niet alleen wil laten! Over minder beweging moet je je ook niet druk maken. Dat is gewoon normaal op het laatst. Maar wel even wennen ja. Zeker als de kleine daarvoor altijd (heel) druk is geweest. Ik slaap gelukkig nog steeds heerlijk. Baby slaapt vrolijk mee. Zodra ik wakker ben, voel ik weer volop beweging. Het ritme van deze bevalt me heel goed Heb jij een goede nacht gehad logo?