leuk logo. ziet er goed uit. en nee geen ander bed denk ik.. hier iemand die heel goed is in dutjes.. maar ook iemand die haar slaap nodig heeft. slaap nu nog steeds goeie nachten.. gelukkig. straks ga ik heerlijk ook slapen als de kleine ook even slaapt.. wie weet red ik het dan haha. is wel iets waar ik tegenop kijk. maar wat jullie ook al zeggen.. die mama knop zal dan wel komen. maar ik wordt nogal huilerig als ik te weinig slaap krijg hihi.. oeps.
Bedankt! Ik heb eigenlijk ook veel slaap nodig en ik merk ook echt dat het minder goed gaat met me. Ook huilen, meer gefrustreerd, meer piekeren, etc. Het is niet anders
Ik heb ook voldoende slaap nodig. Anders word ik behoorlijk chagerijnig! Tot nu toe gaat het (gelukkig) goed.
Mooi kamertje Logo! Ik had t in mijn zwangerschap van mijn zoontje ook hoor! Werd zwaar gefrustreerd van het slaapgebrek en bij t idee dat de slapeloze nachten nog moesten beginnen! De eerste nacht na mn bevalling was ik een draak! Ik sliep in een geboortehotel, ze hadden per ongeluk mijn kamer weggegaan en diegene op mijn kamer wilde perse dat de bv zou slagen. Lag de hele nacht t licht aan te doen en te proberen terwijl haar baby gilde, want t ging niet en die wilde slapen! Mijn zoontje lag te slapen en ik wilde t die nacht nog even van nemen (eerste 24 uur kunnen ze nog zonder al te veel voeding), maar hij werd steeds wakker van het licht wat zij aan doen en dan in zn ogen scheen. Dacht dat ik gek werd! Whahaha, alleen maar omdat ik zoooo gestressed was dat dit mn laatste nacht was dat ik zou kunnen slapen.. hèhè, hoe bedoel je hormonen! Overigens merk ik nu ook dat ik steeds slechter tegen een gebroken nacht kan. Dus zie ook wel een beetje op tegen de nachtvoedingen en een zoontje wat ook nog periodes heeft dat ie slecht slaapt en sowieso 's ochtends vroeg weer staat te springen in zn ledikantje. Maar ach, het is tijdelijk. ff doorbijten! @Lutje: oooh je hebt ook al een dochter! Dan weet je t al, haha! Dacht dat t je eerste kindje was!
Nee joh! Heb een puberende peuter in huis. Dochter is 2,5 Is van mn vorige relatie. Eerste maanden waren rampzalig en hing ik tegen een depressie aan. Uiteindelijk gaan inbakeren en toen sliep ze gelijk 12 uur door! Verder reflux en zoveel maagzuur dat ze constant zuur rook. Daarnaast mn ex die nauwelijks hielp en vooral in paniek was omdat hij nu zn vrijheid kwijt was. Dus terwijl hij op stap ging, zat ik 's avonds met een baby die niet kon slapen. En ik sliep dus ook nauwelijks. Ik ben dus wel wat gewend Nu is ze qua slapen 's nachts voorbeeldig gelukkig. Alleen slaap ik gewoon slecht door de pijn in mijn bekken en benen. Bovendien word de kleine mega actief zodra ik bijna slaap.
Oooh whaha! Kunnen we elkaar de hand schudden! Hier ook die zure adem van de reflux, uren gillen en ook ik zo'n fijne onverantwoordelijke oetlul en al in m'n zwangerschap alleen. En nu weer! Lang verhaal, (en jaaa, echt maar 2 mannen de afgelopen jaren in mn leven, zo'n hopper ben ik heus niet! ) maar laten we t er maar op houden dat ik de komende tig jaar geen man meer wil zien! Maar goed, jij ook genoeg gewend dus! Alleen inmiddels een dochter die fijn doorslaapt, en dat went dan ook wel weer snel he?! Heerlijk! Hoewel dat puberen ook pittig zal zijn gecombineerd met zwanger zijn lijkt me. Maar jij nu hopelijk wel een lieve papa die je helpt en steunt!?
Heb nu een fantastische papa gevonden Precies zoals een vader in mijn ogen hoort te zijn!! Mijn vorige relatie duurde 13 jaar voor ik het lef had om eerlijk tegen mezelf te zijn en te zeggen dat ik beter verdiende (en m'n dochter ook). Wat ik nu heb is zo ontzettend anders, zo hoort liefde te zijn. We communiceren met elkaar, steunen elkaar, luisteren naar de ander en bovendien komt mijn dochter en straks de onze altijd op de eerste plaats. Zoals het dus hoort! We zitten echt samen in deze relatie en de zorg voor de kids doen we ook samen. Ik wilde echt niet nog een 2e keer zwanger zijn vanwege die zwangerschapsmisselijkheid. Maar hij verdient het om een kind van zichzelf te hebben. En zijn onvermoeibare steun heeft er voor gezorgd dat ik het dus nog een keer aan heb gedurfd. Dankzij hem houdt ik het nu ook allemaal vol. Dat puberen is hoe dan ook pittig Maar icm zwangerschap én ziek zijn is het onwijs moeilijk soms. Soms zit ik gewoon te huilen omdat ze zo ontzettend zeurderig is, maar ik me te beroerd voel om er mee om te kunnen gaan. En dan te bedenken dat ze echt ontzettend makkelijk is qua kind. Maar zelfs de makkelijksten wil je wel eens achter het behang plakken
Wat fijn dat je zo'n fantastische man hebt getroffen zeg! En vooral: een lieve papa! In mijn geval is de vader van dit kindje m'n ex, van jaren.. De vader van mn zoontje was de enige en eerste na hem met wie ik korte tijd een relatie gehad heb. Ik zie mezelf de komende jaren niemand nieuws ontmoeten! Zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen en durf t ook niet aan. Heb dadelijk 2 kleine kids die mijn wereld zijn. Vind voor hun stabiliteit en rust belangrijk. Geen gekut met mannen en t risico lopen dat t niet goed uitpakt! Mis een lieve partner en vooral lieve papa soms best wel, maar het is even niet anders (vader v mijn zoontje heeft hem 1x gezien met 10 dgn oud, stuurt elke 3/4 maanden een bericht hoe t gaat en dat hij hem evht weer wil zien, maar doet t vervolgens niet. :S Hij weet dat ik alleen een verantwoordelijke vader voor mijn kind wil, die betrouwbaar is en zich aan afspraken houdt. Hij nu mijn zoontje nog klein is de kans heeft dat te laten zien. Maar als ie straks oud genoeg is dat ie t bewust meekrijgt gaat t niet gebeuren dat ie met zn tasje voor t raam op papa staat te wachten die niet komt opdagen! No way!) Ik doe t btw dus echt alleen. Ze zijn beide 'gevlogen'. Relatie zag ik zelf ook niet meer zitten met vader v mn zoontje (maar het samen doen als ouders eerst nog wel), ex is lang verhaal.. Ach ja. Nou dames, ik lig dus ook wakker hoor! Kan mn draai ff niet vinden! En dadelijk vroeg dag! 8.00 bij vk zijn, zoontje naar gastouder brengen en gelijk daarna nog 2 afspraken! Druk, druk! Haha! Ik duim dat mn zoontje tot 6.45 slaapt, kan ik nog rustig douchen om 6.30 en niet al 5.15 weer op is! Dan wordt t wel weer ff hele korte nacht aangezien ik vanaf 3.30 wakker lig! 😁
Hier 4 uur slaap achter de rug. Geloof niet dat ik moest zeggen dat ze door sliep om 6 uur was ze klaarwakker. Ik sliep pas om 1 uur en was om 5 uur al wakker omdat ik moest plassen. Gaat een zware dag worden. Nu al enorm misselijk en hoofdpijn gaat al richting migraine... Sommige dagen Zei gister nog tegen mn vriend hoe fijn het zou zijn om wat extra rust voor de bevalling te kunnen krijgen. Zo gaat dat niet lukken. Ik snap je helemaal dat je alleen stabiel contact wil met je ex. Je wilt idd niet dat je kids teleurgesteld worden door iemand die zn afspraken niet na komt. Dat heb ik bij een vriendin gezien en het breekt je hart! Mag ik trouwens vragen uit welk deel vh land je komt? Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor
Halloooo dames.. Hier even een berichtje...mijn eerste week verlof achter de rug en nu de tweede week...alles gewassen dus de kleine dame mag komen. Afgelopen vrijdag weer controle gehad en alles was goed ook was ze begonnen met indalen dus dat is wel fijn. En ik vermoed dat ze daar nog mee bezig is want ik heb menstruatiepijn onderin mijn buik...en voel de hik ineens helemaal beneden...vreemd gevoel.. Slapen gaat hier iets beter.. Kan wat makkelijker op mijn zij liggen..maar goed ben wel vroeg wakker.. @lutje...jij hebt echt geen fijne zwangerschap...nog steeds misselijk en slecht slapen..dat lijkt mij echt niet fijn...hopelijk komt voor jou het einde snel in zicht. Is er een mogelijkheid dat ze het eerder kunnen inleiden? @logo: gave foto's van de babykamer ziet er mooi uit!! @demi: respect hoe je het allemaal in je eentje doet...pfff ik weet niet of ik dat zou kunnen... Dames een fijne dag..ik ga even toegeven aan mijn poetsdrang en een doek door de badkamer heen halen..vanmiddag even bij mijn oude oma op visite en dan is de dag alweer voorbij..
Sterkte vandaag Demi en Lutje! Hopelijk vinden jullie nog wel de tijd om even te rusten. Wat een drama, die slapeloze nachten Nu genieten van de rust limili! Ik heb voor vandaag veel op mijn lijstje staan, dus ik ga maar aan de slag. Fijne dag allemaal!!
@limili, over inleiden hebben we het nog niet gehad. Weet dus ook niet hoe de vk er tegenover staat. Dan weet ik ook niet of ik zelf zo ver wil gaan. Strippen vind ik wel geen probleem. Ik hoor het wel. Over een week weer controle en bespreking van de bevalling.
Oke nou hopelijk knap je nog wel een beetje op en idd het gaat wel ver om in te leiden maar je zo ellendig voelen is ook niet fijn lijkt mij. Kom op meid! Hopelijk komt de kleine gewoon snel...
@Lutje: Pfff, lekkere nacht ook voor jou dus! Hier om 5.00 weer in slaap gevallen tot de wekker ging om 6.30. Alles bij elkaar toch nog zo'n 6 uur slaap gepakt dus, jippie! Ik kom uit Zuid-Holland, omgeving Den-Haag. @Limili: fijn dat ze begonnen is met indalen! Hoeft dat straks niet meer tijdens de bevalling! Enneh, niet weten of je het zou kunnen.. Tuurlijk wel! Als je geen keuze hebt, kan iedereen het! @Lilou, fijne (drukke) dag! Niet te veel he.. Eigenlijk moet je de laatste paar weken die lijstjes gewoon t raam uitgooien en ontspannen! (Zei kampioen lijstjes maken, hahaha! ) Hier drukke ochtend achter de rug, ben net pas thuis en begon om 7.30 met rijden! Eerst naar de vk: Heb t goed gevoeld, beeb is weer compleet omhoog geklommen en ligt niet eens een mini stukje in mn bekken. Hij zweeft er ruimschoots boven! Verder alles prima! Bloeddruk is voor mijn doen hoog laatste 2 weken (68-108, normaal 50-90 in mn zwangerschap), maar is in principe keurig en zelfs beter uitgangspunt om de bevalling te beginnen dan zo laag. Hij lijkt niet door te stijgen dus geen reden tot zorg, gelukkig! Ik ga nog ff 2 uurtjes relaxen, wat dingetjes doen die ik moet doen, en dan mijn kleine man weer lekker ophalen bij zijn gastouder! Fijne dag allemaal!
@limili, hoor volgende week wel wat de vk zegt. Maar over de 40 weken wil ik (en kan ik) echt niet gaan. De vk vond de vorige keer al dat bevallen tussen de 37 en 38 weken het beste voor me zou zijn. @Demi, ah... Dan woon je in de regio die ik juist achter me heb gelaten na er 7 jaar gewoond te hebben Hou toch meer van noorderlingen
Oh das wel fijn dat je vk er zo instaat! Meeste toch niet, hoe rot/slecht je ook bent!! Haha, wie weet volg ik je nog wel! Ik ben hier geboren en getogen, gek op zee en het strand etc. Maar ook wel behoefte aan een frisse, nieuwe start met mijn 2 boys. En als er ergens anders werk is.... Maar goed, moet ik ook m'n huis een beetje redelijk kunnen verkopen, mijn moeder woont hier 10 min vandaan.. Vrienden zitten wel overal verspreid, maar toch voornamelijk t westen.. dus t ook echt doen, is een tweede! Is toch ook mijn 'vangnet' als ik een keer omhoog zit met kind(eren).
Aardig wat gedaan, maar toch minder dan ik wilde. Ik viel in slaap op de bank Ik ben vanmorgen nog bij de vk geweest. De baby is niet ingedaald maar ligt wel goed. Ik heb het hoofdje ook zelf goed kunnen voelen. Maar eenmaal thuis is het toch weer lastiger! Ik begon over dat ik a.s. weekend wil bevallen. Zei mijn vk dat ze me wel ff kon strippen etc. etc. Grapje natuurlijk Over het algemeen gebeurt dat bij deze praktijk pas na de 40 weken maar bij vrouwen met klachten doen ze het ook wel eerder. Ik heb er geen behoefte aan. Dan maar 40-41 weken hoor. @Lutje: fijn dat je vk tussen de 37 en 38 weken prima vindt en dat ze je niet laat lopen tot 40 of zelfs 42 weken!! @Demi: is de baby niet meer ingedaald? Ach, kan wel weer gebeuren. Schijnt wel normaal te zijn bij een tweede, derde etc. Niks om je druk over te maken, maar dat doe je geloof ik ook niet Wat een lage bloeddruk btw!! Merk je daar verder niks van? Ik zit bijna elke week standaard op 120/60.