Mijn man slaapt al dagen op een matje en ik op het matras van mijn man. Wrs vanavond weer normaal. Dames ik heb vannacht gewoon een paar uur geslapen. zo fijn!!!!!
Oo, misschien dat je daarom ook niet goed hebt geslapen? Maar afgelopen nacht dus wel!! SUPER!!! Ik voor het eerst een slechte nacht gehad. Ik kon niet in slaap vallen en ben heel vaak wakker geworden. Niet van de baby, maar omdat ik het benauwd had. En dan slaap ik al met het raam open en bijna niks aan. Ook weer rare dromen... En toen ik rond 5uur moest plassen, kwam dochter er ook nog eens bij liggen. Toen werd het helemaal warm! Wakker geworden met hoofdpijn... Pfff... Vanmiddag op visite en vanavond maar op tijd naar bed...
Goedemorgen meiden! Hier een redelijke nacht door kunnen slapen. Alleen extra misselijk wakker geworden en ander wasmiddel gebruikt waar ik nog misselijker van word Vandaag rustig dagje. M'n moeder is er om te helpen met m'n dochter en het huishouden. Einde van de middag maken vriendlief en ik de trip naar het westen om m'n dochter voor het weekend naar d'r vader te brengen. Een dag eerder als normaal, maar betekent voor mij een dag extra rust en voor m'n vriend een volle dag werk.
goedemorgen dames.. geen topnachten lees ik dus wel. rustig aan allemaal. weet dat dat niet altijd kan, maar helpt altijd wel hier vandaag ook een lekker relax dagje. gister met mijn ene schoonzus bij mijn andere schoonzus geweest. weer 2 dozen met kleren gekregen.. dus tot en met maatje 80 heb ik wel genoeg haha. ideaal. kan ik zelf nog wat leuke dingen kopen. later met mijn man uit eten geweest.. heerlijk.. @benauwd zijn heb ik ook wel last van. vind dat soms best beangstigend. is altijd 's avonds of snachts. de volgende ochtend is het bij mij dan gelukkig weer over.
Rustig hier! Gelukkig was mijn slechte nacht maar eenmalig. Afgelopen nacht ging weer prima. Al moet ik steeds vaker van zij wisselen en plassen. Maar val meteen weer als een blok in slaap. Flower: wat fijn dat je zoveel gekregen hebt! Scheelt wel! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo van de tweedehands dingen ben. Zelfs niet van mijn andere kids. Soms zit er wel iets tussen dat ik wel wil bewaren - ik heb een super leuk jasje dat van mijn zoon is geweest, dochter heeft 'm ook gedragen, en hij hangt nu weer klaar voor de baby - maar het meeste gaat weer naar een goed doel Neem het er nog even van ja flower! Lekker samen met z'n tweeën Misschien wordt dit wel mijn weekend. Manlief denkt 7-2... Lutje: genoten van je rust? Even zonder dochter? Demi: helemaal klaar voor het eerste verjaardagsfeestje van je zoontje? Super leuk zo'n eerste verjaardag Hier een 'afronddagje'. Iedereen is vroeg thuis, dus we gaan nog even de puntjes op de i zetten. Laatste spulletjes kopen en alles klaarzetten. Morgen 37 weken!!
Wat fijn zeg dat je kleding hebt gekregen!!! Ik krijg ook regelmatig kleding van een vriendin. Haar kindje heeft nu maatje 68 volgens mij. Alles wat niet past wordt verdeeld. Hier soms ook benauwd, maar dan als ik op mijn rug lig. Verder niet meer, maar voordat de kleine ging indalen wel hoor. Hier weer een slechte nacht. Mijn matras lag heerlijk maar nog steeds zo'n nieuwe lucht. Logisch als hij nieuw is, maar ik werd om 3 uur wakker met knallende hoofdpijn. Dus ik beneden op de bank gaan liggen. Mijn moeder is zo super geweest om haar matras te brengen en mijn ouders slapen aankomende nachten op een bedbank. Ik lig nu op bed en het is zo fijn. Aankomende dagen gaan we mijn matras zo veel mogelijk buiten luchten en stofzuigen. Zodra de kleine geboren is hoop ik dat ik op het matras kan. Het probleem is wrs mijn reukorgaan... Lilou 7/2, waarom? Iets speciaals? Fijn zo'n middag lilou, ik hoop dat je veel kunt doen. Aankomend weekend gaan wij ook alles klaarmaken of zo veel mogelijk en volgend weekend de rest.
En de nare nachten houden maar niet op voor jou logo Echt balen! Maar misschien met het matras van jouw ouders wel? Wat lief!! Oww, dat van je reuk herken ik wel!! Bij de eerste kon ik heel weinig (gezonds) verdragen, bij mijn dochter kon ik niet tegen frituur-/baklucht en nu heb ik het heel erg in het begin gehad bij ALLES. Ik kon werkelijk niks verdragen en kreeg van alles een hele vieze smaak in mijn mond. Vandaar in het begin ook nauwelijks aangekomen. Maar dat is weer weggegaan en kan nu alles weer eten/ruiken. Maar dat het bij jou nog zo lang aanhoudt joh!! Balen!! Manlief vindt 7/2 een mooie datum. Geen bijzondere reden verder hoor Ik vind een weekend makkelijker. Dan is iedereen thuis. Doordeweeks krijg ik toch de zenuwen denk ik... Ja, jij ook bijna 37 weken, dus echt de puntjes op de i
Ik hoop zo dat ik gewoon weer thuis kan bevallen. Ik heb voor de zekerheid het wiegje even in de kamer van m'n zoon gezet. Hij stond wel erg dicht bij het bed en ik zag het vruchtwater en de bloedspetters al rondvliegen
Pas net wakker, dus die rust pakken lukt me nu wel Dit weekend gaan we alles afronden en volgend weekend mag ze dan van mij komen hoor! Logo, weet niet of het kan, maar probeer anders het matras een flinke tijd buiten te laten staan. Paar uurtjes toch het liefst. Wij hadden ooit vd stink manden vd Ikea. Dagje buiten laten staan en nu helemaal goed! Al zijn manden een stuk kleiner en makkelijker te luchten Zo en nu ga ik maar mn bed uit
goedzo lutje!! lekker lang bedhangen. en lilou maar 1 nachtje.. dat is ook te overzien. dat heb ik eigenlijk ook 1x in de dikke week. dan wordt ik gewoon 6x wakker per nacht. maar slaap dan gelukkig ook vaak weer binnen 10 minuten. tweedehandsspullen van familie heb ik geen problemen mee. wat ik leuk vind gebruik ik en anders niet. nu kan ik zelf mooi wat kopen wat wat duurder is en ik erg mooi vind. scheelt een hoop geld al die setjes. hier het bed net ff in elkaar gezet. dekbed van mijn moeder met overtrek. ideaal. staat het ook wat fleuriger. wiegje staat bij ons ook in de huiskamer.. kan eigenlijk nergens anders meer staan. dus waarom niet. heb het wiegje alleen nog niet opgemaakt.. lijkt me niet handig ofwel? stel het duurt nog 4 weken.. dan ligt het er al 4 weken in... kan ik het weer opnieuw gaan wassen haha.
Haha, ja daar zit ik ook mee! Wel of niet opmaken? Ik kan me ook niet herinneren wanneer ik dat bij de andere twee wel heb gedaan... Niet op het laatste moment, dat weet ik nog wel. Ik heb gisteren toch al wel een begin met het wiegje gemaakt. Kwam er daarom gelukkig ook achter dat ik de wieglakentjes nog helemaal niet had gewassen. Dus nu nog zonder lakentje. Wel met dekentje. Tweedehands is wel ideaal ja. Kost (bijna) niks! En er zit vaak ook gewoon goed en leuk spul tussen en anders om lekker in te ravotten. Maar het blijft een tik van mij. Nieuwe baby, nieuwe kleertjes
misschien ergens volgende week dan maar opmaken.. dan ben ik 38 weken. aan de andere kant.. als je bent bevallen (Thuis of in het ziekenhuis) kun je voor mijn gevoel dan het wiegje ook nog wel opmaken.. nou ja op laten maken hahaha. en het eerste pakje voor de baby is ook zeker nieuw.. die zit al in de tas. samen met nog een nieuw setje.. zo ben ik dan ook wel weer. niet alles 2e hands.. maar het is mooi meegenomen. ik zal zo ff mijn colbertjes naar de stomerij brengen. nu ik niet aan het werk ben heb ik ze ook minder aan.. hang ik wat in een trui rond hahaha. dus kunnen ze mooi even gestoomd worden.. moet ik ze alleen niet vergeten op te halen mocht ik tussendoor bevallen haha (duurt hier volgens mij een week) verder pampers in de aanbieding bij de kruidvat.. dus daar zal ik ook ff naar toe. denk dat ik nog 1 pak maat 1 koop.. en verder een aantal van maat 2. dan kan ik weer even vooruit. 50% korting is dan ook heerlijk
Hier is het bedje al wel opgemaakt Als het nodig is, dan ga ik het over een paar week wel weer wassen en verschonen. Maar vind het toch een prettig idee dat de baby er in kan zodra ze geboren is. Bah Zojuist berichtje van m'n ex. M'n dochter heeft 39,5 graden koorts. Baal dan gelijk dat ze niet bij me is. Het is dat ik niet zo lang alleen rijden kan/mag, anders zat ik nu al in de auto Sowieso moet ik er vanuit gaan dat d'r vader het ook wel regelen kan zo'n ziek meiske... Maar oh.... wat is dit moeilijk! En dan gister ook z'n nieuwe vriendin voor het eerst ontmoet (al zegt ie dat ze geen relatie hebben...). M'n hormonen hadden het daar best moeilijk mee. Het idee om m'n kleine meid bij een andere vrouw achter te laten... Heel stom eigenlijk, want ik weet dat mama altijd mama zal blijven. Alleen die rot hormonen!!!!
het kan inderdaad ook zo weer gewassen worden.. maar toch haha. wie weet ga ik het straks opmaken. aan de andere kant.. ik weet wat het wordt.. en als er dan een kleurtje is beneden.. kunnen er geen mensen meer langskomen haha. aan de andere kant maak ik me daar niet zo druk meer om @lutje lastig inderdaad zeg. als je kindje ziek is en je er niet bij kan zijn. maar het gaat vast goedkomen bij haar vader. en als 1 ding zeker is is dat mama's mama's blijven en je je daar nooit zorgen om moet maken. wees blij als het een leuke dame is, dan is dat alleen maar beter voor je dochter. succes met het niet focussen op je zieke dochter.. je kan er nu even niets aan doen.
Geen leuk nieuws van je dochtertje Lutje Als ze ziek zijn, heb ik ze ook het liefst bij me. Sterkte! De kraamhulp is als het goed is al aanwezig terwijl jij aan het bevallen bent. Die maakt het bedje dan wel op hoor! Dus het hoeft niet per see nu. Maar ik kan er zo van genieten om het al opgemaakt te zien. En dan fantaseren over de baby die er straks in ligt.
Hihi hoezo nesteldrang? In plaats van mijn hoognodige rust pakken, heb ik inmiddels de box in elkaar gezet, opgeruimd en ga ik zo alle speelgoed uitzoeken voor in de box Vriendlief zal me wel weer op m'n kop geven vanavond, maar oh wat lekker om te doen! Krijg er echt rust van in m'n hoofd en dat ik me morgen hondsberoerd ga voelen... ach, dat zien we morgen dan wel weer
Lutje ga ik ook doen hoor. Hoop dat het matras daarna oke is. Wat fijn dat je bijna klaar bent lutje. Lilou wat ben je van plan met bloedspetters!?!? Erg he van die reuk. Pfffff, word er zo moe van! Flower ik maak het ledikantje en wiegje ook nog niet op hoor om dezelfde reden. Ik vind het zo'n vies idee. Maar het staat zo saai! Ik heb zulke leuke dekentjes (vind ik zelf). Hoe vaak was je dekentjes eigenlijk (als de baby in het bedje slaapt)? Lutje wat vervelend dat je dochter ziek is ik hoop dat ze snel opknapt! Ik heb ook maat 1 en 2 van pampers. Maat 0 heb ik niet gekocht want dat is denk ik te klein. Vandaag ben ik nog voor controle geweest. Alles was weer goed volgens de arts. Blijf het helaas moeilijk vinden. Mijn stollingswaarden waren de gehele zwangerschap al aan de lage kant. Dat wisten we helemaal niet! Vandaag is er weer geprikt. Ben benieuwd! Vandaag ook een borstvoedingsbh binnengekomen. Deze is het: MARLIES DEKKERS STARLET Black/Red Voedings bh Maternity Dutch Designers Outlet ® Nu het ik 2 goede en 1 minder goede ( van een collega). 3 van een vriendin maar die passen niet (1 te groot en 2 te klein). Dus ik heb wel genoeg bh's nu.
Hahahaha, die spetters. De kans dat dat gebeurt is niet groot, maar ik zag het ineens gebeuren. Allemaal viezigheid op het witte hemeltje Hij moest daar sowieso weg, meer ruimte voor als ik daadwerkelijk ga bevallen. De kraamhulp waste elke dag de lakentjes en hydrofiele luiers. Toen ze weg was, wisselde ik alleen vaak van hydrofiele luier. Hier ook maat 1 en 2 luiers. Ik ben ineens erg nerveus... Geen voortekenen ofzo. Misschien wil ik het te graag