Oe, dat weet ik niet meer. Zodra het vies is. Niet zo vaak als de lakentjes. Het lakentje wordt er natuurlijk overheen gevouwen, dus zo snel wordt het dekentje niet vies.
goedemorgen, rustig hier.. of iedereen is lekker aan het slapen.. of iedereen heeft het druk haha. merk wel dat het hier rustiger is in het weekend.. haha dan is iedereen thuis natuurlijk. hier gaat ie goed. mijn heupen doen wel steeds meer pijn als ik lig.. maar ja is wel logisch.. veranderd ook veel. mijn schoonzusje belde net. een vriend van ons wordt 30 en geeft een feestje. alleen 1 van hun kinderen heeft waterpokken. nou had mijn schoonzusje toevallig mijn moeder al aan de lijn gehad en die wist niet zeker of ik ze al had gehad.. dus weet niet wat ik nu zal doen. had wel ff zin in wat gezelligheid. maar ook gelezen dat waterpokken op het einde van de zwangerschap erg gevaarlijk zijn. ik zal mijn vader nog ff vragen of hij het weet. mijn moeder gaf aan dat het wel ergens in een groen boekje stond.. maar ja geen idee waar ik dat inmiddels heb opgeborgen met mijn nesteldrang haha.
Goedemorgen, Het is zeker rustig op het forum. Heb je wel kunnen slapen flower? Hier vannacht super slecht geslapen ivm pijn in mijn benen. Zeker als ik op rechts lig. Als ik op linkse lig krijg ik porren in mijn zij, dus dat is ook geen oplossing. Weet wel wat het is, want het is een spier in mijn bil. Ik zou niet gaan naar het feestje. Ik heb geïnformeerd bij de dokter toen ik zwanger was en iemand waterpokken had. Ik heb het zelf wel gehad maar toch raden ze het af. Eventueel kun je ook info opzoeken op de site van het rivm. Ik snap dat je niet op het antwoord zit te wachten maar gewoon voor de zekerheid even niet doen hoor.
Als je niet zeker weet of je het hebt gehad, dan zou ik het zeker niet doen. Hier gaat het in de schoonfamilie ook rond en ik heb het wel gehad. Maar dan nog ben ik er erg voorzichtig mee! Als jij het niet hebt gehad en de baby krijgt het ook, dan kan die flink ziek worden! Het is hier idd een stuk rustiger de laatste tijd. Vriendlief en ik zijn druk bezig met de laatste dingetjes. Straks nog even de stad in voor wat klein spul. Heb alleen nu al een uur lang flink pijnlijke harde buiken. Mijn straf voor even lief zijn voor vriendlief deze ochtend
haai ik ga ook niet hoor. ik heb me 38 weken netjes gehouden. ga het nu niet opzoeken. mijn moeder wist het niet zeker en mijn vader dacht dat ik het niet had gehad. dus hier maar lekker bankhange . e wel goed geslapen hoor.. morgen krijgen we een nieuw kozijn in de keuken. dus mijn planning voor deze week: maandag badkamer schoonmaken dinsdag keuken schoonmaken woensdag bevallen haha dan is mijn todo lijstje af en het hele huis schoon haha
Verstandig dat je niet bent gegaan flower. Je weet maar nooit... Ik heb trouwens ook nooit de waterpokken gehad, maar mijn beide kids wel. Dochter was net 1 en had geen last. Zoon kreeg het toen ook en was er goed ziek van! De nachten gaan hier ook nog goed. Gisteren en vandaag uitgeslapen. Met dank aan manlief. Ik heb wel steeds vaker dromen over dat de baby geboren wordt. Helaas niet dit weekend. Dan maar rond de uitgerekende datum hoor Maar we zijn voorbereid. Waarom woensdag bevallen flower? Hihihi
Flower jij hebt een drukke planning! Ik heb net een pyjama gekocht echt nog nooit zo'n lelijke gezien. Haha Beetje raar dure bh maar goedkope pyjama. Het is er een van c en a en niet eens te vinden op de site (zo lelijk is hij!!!). Als ik hem toch vind plaats ik een link. Jullie kunnen dan even lachen, net een clownspak.
haha.. waarvoor heb je die dan? om in te bevallen? ik heb 1tje gekocht van snoopy.. zo'n lange.. en heb nu 1 met jasje en broek.. de eerste voor tijdens het bevallen.. als je dan nog naar het toilet moet of zo..dna kun je die nog watnaar beneden doen en loop je niet in je nakie. en de 2e is met een jasje.. zodat borstvoeding makkelijker is.. we zullen wel zien haha. benniet zo van de jasjes.
Ik heb alleen een lang t-shirt. Slaap normaal zonder en weet nog bij mn vorige bevalling dat ik al heel snel gewoon alles uittrok. Mocht ik naar het ziekenhuis gaan, dan moet ik niet vergeten een ochtendjas mee te nemen Werd toen met alleen een laken om over de gang gereden (moest naar een andere kamer).
Waarvoor dan?? Bij de eerste twee had ik ook steeds lelijke dingen. Deze keer heb ik leuke nachthemden en setjes voor het kramen. En stiekem ook een leuke voor de bevalling
Omdat ik wrs langer in zkh moet blijven en ik borstvoeding wil geven. Een dure pyjama vond ik zonde omdat ik niet weet welke maat ik krijg. Erg he?!
Nee joh! Ik snap het wel. Inderdaad lastig wat maten betreft. Zeker als er veel kilo´s zijn bijgekomen. Maar ik zit inmiddels op +24kg, alles in M gekocht en gek genoeg pas ik het nu al. Alleen gaan de tops niet goed over mijn buik. Maar die is straks weg/minder, en dan de andere kilo´s kwijtraken De broeken zullen dan ook steeds losser gaan zitten. Komt goed
nou de mijne is ook niet wauwie. maar vind het wel prima. en die kan mooi aan met bevallen.. op de foto. tsja.. denk dat ik dat sowieso niet mooie fotos vindt haha. wie weet een selfie haha
Hello dames! Hoe gaat het hier?? Alles nog rustig?, of al meiden bevallen weer? @Lilou: zie dat je vandaag nog gereageerd heb op bevalling pyama's dus vrees dat gisteren niet gelukt is?! Beetje drukke dagen achter de rug met ziek zoontje en natuurlijk gisteren zijn eerste verjaardag!!!! Helemaal fantastisch was het, en ondanks de koorts genoot mijn kleine man ook en was super vrolijk. Had me al voorgenomen hem anders gewoon lekker op bed te leggen ondanks de visite, maar was niet nodig. Expres ook van 13.00 tot 15.00 gedaan, waren iets van 25 man, dus vond 2 uurtjes helemaal prima! 's avonds stortte hij wel in, maar dat is logisch! Nou meiden, 3 gebroken nachten achter de rug, dus ga snel mn bed opzoeken voor mn zoontje wellicht begint te spoken. Ga proberen t hier weer beetje bij te houden vanaf nu! Wordt steeds spannender!
nog gefeliciteerd met je zoontje Demi!! Fijn dat jullie het leuk hebben gehad ondanks dat hij ziek was. Rust lekker uit!! Nee, niet gelukt hahahaha!! Ik denk dat ik het té graag wilde. Nu kan ik ook wel wachten tot de uitgerekende datum
Demi gefeliciteerd en beterschap! Hier weer een slechte nacht gehad helaas. Ik ga ook nog niet bevallen hoor. Wel regelmatig steken, pijntjes en krampen. Gisteren zei ik tegen mn man dat mn vruchtwater zou kunnen breken. Hihi. Hij was de hele avond van slag. Hoe is het met jullie?
Tnx dames! Hahaha Lilou! Dat krijg je als je hebberig bent! Logo: Wat gemeen om dat te zeggen!! Maar stiekem hou ik er van! Hihi! Hier ook slechte nacht, onrustig was ik! Maar verder zie ik qua signalen nog niks gebeuren hoor! Als ik te veel doe veel pijn in banden en harde buiken, soms wat druk naar onderen als ie volgens mij weer poging doet iets omlaag te gaan, maar hij blijft volgens mij hoog zitten. De echte pijnlijke voorweeen etc zijn er iig nog niet!
Ja erg he. Moest er stiekem wel om lachen, maar dacht dat hij dat wel wist. Wrs stond hij er niet helemaal bij stil dat we al zo ver waren. Vandaag trouwens 37 weken!
Mannen zijn soms zulke mietjes! Wel schattig, hihihi! Jeeee gefeliciteerd!!! Ik nog 2 daagjes... Toch een mijlpaal!