Een beetje gerustgesteld limili? hHndig dat je vriendin ook je vk is!! Lutje, hebben ze niet gevoeld of je al ontsluiting oid hebt? Je was toch je slijmprop verloren? Ik heb eigenlijk geen idee hoe lang het kan duren na het verliezen van... Kon het ook weer aangroeien?? Super van de echo!! Bloeddruk 120/60 te laag?? Volgens mij heb ik dat bijna elk vk bezoek standaard... Demi: ahhh, je arme mannetje. Hopelijk niks ernstigs. Maar een flinke dosis mammaliefde zal hem ook enorm goed doen. Vandaag is trouwens ook 'mijn' dag zonder man en kids Slim van de cadeaus!! Ik ben nog steeds op zoek. Ik blijf maar bij dure dingen uitkomen waarvan ik weet dat dat gewoon een succes wordt. Maar het zou een kleinigheidje moeten worden... Ik heb trouwens extra matrasbeschermers gekocht. Wij hebben net een nieuw matras en zou het zonde vinden als ie gelijk helemaal smerig wordt. Ze zijn ook zo klein die beschermers!!
Haha, klinkt herkenbaar van de cadeaus!! Ik had voor mn zoontje een bouwtafel gekocht.. maar wilde eigenlijk een activitytafel geven. Maar goed, hij kreeg al zo veeel grote dingen, ruimtegebrek etc. Kwam ik bij vrienden met zo'n tafel en ja hoor, hij was er weg van! Ik dus meteen toch ook zo'n tafel gekocht en toen had ik ineens 2 'tafels' EN nog een Nijntje verstoppertje die ik al maanden in huis had. Hihi! Bouwtafel is ie toch nog iets te klein voor dus die is naar de kelder verhuisd voorlopig, net als wat toet toet spullen. Kind is net 1 en heeft nu al de garage, ambulance, lanceerbaan, tig auto's dus vond t wel ff genoeg voor nu, hahaha! Ja, aan mamaliefde geen gebrek hier!! Zit je ook op fb Lilou? Groep is geheim he! Niemand die t kan zien!
Lilou, Ze gaan voor de 37 weken sowieso niet voelen. Dat de slijmprop vermoedelijk eruit is, is wel positief. Dat ze denkt dat het niet lang meer gaat duren is ook heel positief! Bloeddruk kan ook 100/60 zijn geweest... Weet het niet meer. Maar voor mijn doen is dat zeker te laag! Matrasbeschermer, ik heb een molton voor 1 persoonsbed. Die ligt dus op mijn helft vh bed. Verder wat van die kleinere beschermers. Demi, jep! Je hebt me gevonden
Jee Meiden ik, ga zo weg richting vk en nog even ziekenhuis, dus t wordt waarschijnlijk vanav als zoontje op bed ligt voor ik er mee verder ga!
Er zit er een zich constant flink uit te rekken hier, al bijna twee uur lang Flinke steken onderin... Ach ja Morgen weer naar de vk. ben benieuwd of de baby nu wel ingedaald is.
Dat uitrekken ken ik!!! Dacht steeds dat ik dan een voetje in m'n zij voelde. Tijdens de echo bleek dat een knietje te zijn! Dat had ik dus totaal niet verwacht. Maar dat uitrekken kan zoooo pijnlijk zijn.
Hier juist venijnige harde buiken. Trekken de laatste dagen ook naar m'n rug. Zolang de regelmaat nog maar even twee daagjes op zich laat wachten
Lilou: Hoop dat jouw vk goed nieuws heeft morgen! Hier dus ook die steken en meer druk onderin, maar nee hoor.. niet eens een mini stukje in mn bekken.. Hij ligt ook super geconcentreerd voor in mn buik, bij elke harde buik zie je de complete baby liggen! Reactie van stagiare toen ze mn buik zag op de behandeltafel: 'Jeetje wat een toeter!' en 'wat een volle buik, ik voel echt overal baby'.. En bedankt! Ze moesten ook beide lachen zo gauw mn shirt omhoog ging, had een harde buik dus je zag hem weer helemaal liggen. Toch wordt de baby niet extreem groot ingeschat gelukkig. Dus is echt omdat ie dus feitelijk maar op vrij klein stukje buik helemaal naar voren ligt. Vraag me dan ook af hoe ver mn buik nog naar voren toe op kan rekken..
Hahha, wat apart!! Daar zou je een foto van moeten maken (als het lukt) Mijn buik is niet eens hard... Ik kan de baby helemaal heen en weer duwen. Geen reden voor ukkepuk om vast te gaan liggen. Genoeg ruimte om heen en weer te zwemmen... Ik hoop stiekem op een ingedaalde ukkepuk. Zo niet, dan hoop ik dat de bevalling weer met weeën begint ipv gebroken vliezen.
hey dames @logo.. geen goeie berichten dus. rustig aan. @ de rest.. even snel bijgelezen.. weinig nieuws hier...
Door mijn keelpijn heb ik de klok vannacht vaak gezien. Gek genoeg voel ik me toch weer uitgerust. Even douchen nu. Zo de kids wegbrengen en dan naar de vk.
Goedemorgen Ik heb vannacht gewoon geslapen. Zo fijn. Dagen niet geslapen van pijn en stress. En nu een deel vd nacht. Gaan jullie nog iets doen vandaag? Demi en lilou ik begrijp dat de baby nog niet ingedaald is. Maar dat kan ook nog toch? Wel grappig zon opmerking
Bij de vk geweest en de kleine ligt biiiiiiiiiijna ingedaald. Mijn buik was ook ineens 3cm minder dan vorige week. En GELUKKIG niks aangekomen. Da's voor het eerst sinds de (ik geloof) 13 weken Nu nog iets verder zakken en ik zit goed Ik zou eigenlijk al een bed moeten huren, maar ik blijf het maar uitstellen... Gaat het weer een beetje logo? Fijn dat je toch hebt kunnen slapen! Ik hoop dat je na je bezoek aan het zkh gisteren positief bericht hebt gekregen?
Goedemorgen meiden... Bah wat een rotnacht Dochterlief liep tot uur of 1 flink te spoken. Flinke keelpijn en gewoon niet lekker door de waterpokken. Hierdoor sliep ik uiteindelijk ontzettend onrustig. Schrok echt van ieder dingetje wakker. Gisteravond ook nog eens zware hoofdpijn en rugpijn, dus nu compleet brak op de bank. M'n dochter komt zo weer thuis, schoonvader had even opgepast. Ik had gehoopt nog even te kunnen slapen, maar helaas. Vanmiddag worden hier de kraamspullen bezorgd! Dus vanavond bed omhoog @Logo, fijn dat je beter geslapen hebt!!! @Lilou, bijna ingedaald, super! Gelukkig ondanks de keelpijn nu wel uitgerust. @plannen voor vandaag, het proberen vol te houden Enorm last van m'n bekken en ischias. Verder hoofdpijn dat grenst aan migraine. En totaal geen energie. Hoop dus dat mn dochter niet te zeurderig is en zichzelf kan vermaken vandaag.
Sterkte vandaag Lutje!! Ik doe het vandaag ook rustig aan. Even kijken of ik iets ga ondernemen met de kids of dat we gewoon thuis blijven.
Goedemiddag dames! Logo: Wat fijn dat je een goede nacht gehad hebt!! Enneh,mocht je ook naar fb willen komen.. gezellig! FB: Heb inmiddels limili ook toegevoegd! Moet zeggen dat ik me iets vergist heb in hoeveel mensen hier schrijven ook, haha! groepje van vorig jaar zijn er 19! Maar de meeste zitten hier volgens mij in t feb clubje. Dat hield ik echter totaal niet bij wat een tempo! hahaha! (was bij ons vorig jaar overigens ook zo, maar toen had ik nog geen drukke dreumes rond huppelen! ) Lilou: Jeeeee, wat fijn!!!! Ik ben jaloerssss, haha! Hier hebben ze mn buik overigens niet meer gemeten.. hmm.. en ik was ineens 1,5 kilo lichter?! Ook voor t eerst sinds ik week of 8 zwanger ben geloof ik. Haha! Maar indalen no way dus. Wat fijn dat jouw kleine t licht wel gezien heeft, haha! Lutje: Shit zo'n nacht he.. Hier ook onrustig kind en kon er ieder half uur uit met mn dikke buik.. vermoeiend! Was gisteravond ineens ook super misselijk dus 2 kussens op elkaar en emmer naast mn bed! Ben nooit misselijk dus dacht al: t begint! Maar nee hoor, dat dan weer niet! hihi! Sterkte vandaag! Al dames hier aan de bitterlemon, ananas en meer van dat soort 'onzín'..?? Ik geloof er niet in, maar gek op bitterlemon dus vanaf 38 weken ga ik t toch maar proberen. Baat t niet, dan schaadt t niet! Vandaag 37 weken, joehoe!
Oh wat vervelend lutje...hopelijk voel je je snel weer beter... Hier een goede nacht gehad...had voor het slapen voor de zekerheid een paracetamol ingenomen want had alweer wat leuke krampen..maar toch een na ht gemaakt met maar 2 keer wakker...vanochtend ook lekker lang in bed gelegen. Net even de hond van mijn ouders uitgelaten..het is heerlijk weer vandaag...nu even zo op de bank en dan wil ik eigenlijk nog even de badkamer een doek doorheen halen..stel dit al 2 dagen uit... Gisteren weer even gerustgesteld heb het gartje goed horen kloppen en ze zei dat mijn buik aardig gezakt was wat een teken was dat het indalen of al gebeurd was of ze is flink bezig! Vrijdag weer controle en benieuwd naar de echo...altijd leuk om even te kijken naar de kleine. Ik hoop dat jullie de dag een beetje doorkomen.... @logo ik hoop dat je al meer duidelijkheid hebt!