16-28 Februari 2014 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaDeluxe, 11 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Demi?? Nu ben ik ook nieuwsgierig!!

2. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Ja Demi en??????????

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ze blijft wel heel stil :D

4. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afwachten maar... ;)

5. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Ze plaatste net wel een berichtje op Fb dus denk alles nog rustig!

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ja, idd. Zag ik ook al :)

Goedemorgen meiden! Nou, hier nog steeds rommelende darmen. Ook een hele irritante constant zeurende stekende pijn bij mn schaambeen. Verder rustig qua harde buiken. Helaas wel weer vroeg wakker, maar goed diep geslapen. Voel me dus iets minder brak gelukkig.

7. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen! Gelukkig heb je toch aardig geslapen Lutje!

Ik was vandaag ook vroeg wakker. Om half 5 gewekt door buikpijn. Ik probeerde weer te slapen, maar dat lukte niet dus ben ik er maar uit gegaan. Buik is nu rustig dus ik ga zo proberen een dutje op de bank te doen. Dochter was om 6 uur wakker en ik zie dat zij ook elk moment weer in slaap kan vallen :D

8. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Ik heb in vergelijking met afgelopen nachten een slechte nacht gehad veel wakker moest veel plassen...maar goed hoort erbij dus vanochtend maar even lekker blijven liggen.

Hebben jullie tips tegen vocht vasthouden??? Ik heb namelijk lekkere dikke enkels en dikke vingers en gezicht en in verhouding wat ik drink plas ik weinig. Mijn bloeddruk was vrijdag goed...maar ben net een propje met mijn dikke buik en al dat vocht! Ben al begonnen met veel water drinken verder zou ik het niet weten wat je zou mogen en lees tegenstrijdige verhalen overal...

Die kleine moet maar snel komen...maar helaas niks geen voortekenen meer geen krampen niks...dus die zal nog wel even lekker blijven zitten.

9. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Limili, Ik heb totaal geen last van vocht vasthouden. Geloof dat dat ook het enige is waar ik geen last van heb ;) Dus kan je helaas niet helpen.

Lilou, Oh, lekker zeg een kind dat overdag ook gewoon wil slapen! Die van mij zegt steevast dat het niet donker is buiten en ze dus niet hoeft te slapen. Ondanks dan hele grote gapen en een knikkebollend koppie :D

Hier net beddengoed verschoond en wasje aan gezet. Traplopen schijnt te helpen, dus gelukkig lieten mijn hormonen me niet in de steeds en vergat ik steeds van alles mee te nemen :p

10. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tips tegen vocht vasthouden? Bevallen! ;) En goed blijven drinken.

Nou, mijn dochter slaapt dus ook nooit overdag. Ze heeft net wel met me op de bank gelegen maar ik dommelde steeds weg en zij ging van alles ondernemen :D Ze zag er zo moe uit, maar niet geslapen dus ;)
    Ik heb heel lang gelegen, maar om nu te zeggen dat het me goed heeft gedaan :(

11. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Herkenbaar! Dan ben ik kapot en moet gewoon even liggen gaan. Maar uiteindelijk totaal niet het idee dat het me iets geholpen heeft.

Nou, flinke moeite met eten vandaag. Darmen rommelen als een idioot en mijn buik werkt niet mee. Ik heb geen harde buik, maar soepel is ie ook niet. Onmogelijk dus om te bepalen of het een darmkramp is of iets anders. Voel me iig niet echt comfortabel.

12. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm, ik kan juist niet stoppen met eten. Ik prop mezelf steeds vol met brood...

13. flower5

flower5 Actief lid

4 jul 2012
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    @LOGO gefeliciteerd.. joris..leuke naam.
    ben benieuwd naar het verhaal

overige dames. ik lees het wel.. het wordt steeds zwaarder
    we moete og even doorzetten

hier vandaag 39 weken. wiehoe.
    darmen ook druk hiero. en ook wat meer drukte in de buik.. masr nog geen echte actie

14. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yaaay, flower 39 weken :)

Het wordt echt met de dag zwaarder ja. Ik vind het vooral lastig dat de andere twee kids ook hun dagelijkse programma's hebben. Lopen is niet prettig, fietsen doe ik al weken niet meer en in de auto zit ik ook niet bepaald relaxed... Gelukkig is het eind in zicht en de voorjaarsvakantie ook :D
    Maar toch blijf ik hopen dat het deze week nog gebeurt en niet pas eind deze week of in de vakantie. Dan zijn we met z'n vijven thuis en ook nog eens kraamhulp?!?! Mij te druk! Na de vakantie weer op het schoolplein verschijnen met dikke buik lijkt me ook verschrikkelijk :( Helaas heb ik het niet voor het zeggen. Maar dat gevoel hebben we allemaal ook wel ;)

15. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hoe was jullie dag meiden? Hier is het rustig gebleven. Nu lekker op de bank met vriendlief :)

16. flower5

flower5 Actief lid

4 jul 2012
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey,

hier gister wat gerommel en vannacht ook weer wat..
    maar het zet niet door.. pff. het doet ook niet erg pijn of zo.. dus het is allemaal nog geen ween.. pff..

we wachten rustig af..

17. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Bij mij ook gerommel. Lag om 2 uur al wakker met vermoedelijk beenweeen. Alleen constant en zooooo vervelend!!! Uiteindelijk om 6 uur in slaap gevallen en toen waren ook alle bijbehorende harde buiken verdwenen :( Nu dus weer een dagje brak op de bank.

18. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    Oh wat een gerommel overal....hier vooral rustig:x:x het mag van mij wel wat meer rommelen dan heb ik het idee dat hetn eraan zit te komen. Vannacht goed geslapen. Ik heb vooral moeite met het inslapen en als ik slaap moet ik vaak eruit om te plassen. Maar goed dan slaap ik wel weer verder.

Hier fanatiek aan het water om dat vreselijke vocht te verwijderen want ik voel me een enorme walrus! :(:( maar ik hoop dat het bij jullie ook snel gaat beginnen...

19. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Limili, helpt het water drinken een beetje?

20. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Hier afgelopen nacht ook veel gerommel. Ik kon er eerst niet van slapen. Uiteindelijk wel in slaap gevallen dus zo serieus was het niet. Vervolgens rond 5 uur weer wakker geworden door gerommel. Even later weer niks.
    Ik vind dit maar niks hoor! Zet door of blijf weg :p

Deel Deze Pagina