16-28 Februari 2014 Mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaDeluxe, 11 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Haha, ja idd! Of gewoon iets van een sticker op de buik. Als de baby klaar is en eruit komt, dan verandert de kleur :D Gewoon duidelijkheid.

2. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha!! Ja!!! :D

3. flower5

flower5 Actief lid

4 jul 2012
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh.. herken het helemaal....
    straks is het wel echt en geloven we het eerst niet.
    nou ja... ok maar beter.. dan zijn we al even op weg.

het eerste echte gerommel dacht ik echt dit is het.
    nu krijgt het weinig aandacht haha

4. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit wel eens met mijn gedachten bij het moment dat ik al in de houding ligt en dan te horen krijgt: "Persen, persen!!"
    Bij de twee vorige kids lag ik daar dan en dacht ik aan toen ik aan dat moment dacht! Snappen jullie het nog?? :D Zo onwerkelijk als het moment dan ineens daar is!
    Maar nu voelt het alsof het nog zo ver weg is!! Terwijl ik toen ik de 30 weken bereikt had, toch even dacht van: wow, dat gaat snel!
    Die laatste loodjes he... Pfffff... Alles is ook gewoon gereed! Kom gewoon baby!! We zijn er allemaal klaar voor!! :D

5. limili

limili Bekend lid

24 apr 2013
    604
    7
    18
    @lutje: ben inmiddels ook aan de groene en jasmijn thee geslagen schijnt te helpen...en veel drinken..ja nou overdag ga ik niet veel plassen ook kleine beetjes maar in de nacht kwam het los en dan zijn de enkels weer nkormaal in de ochtend maar het blijft...het is gewoon erg vervelend. Hoe voel jij je nu?

Ik wil ook gewoon weten wanneer ze komt! Ben het ook goed zat waarom moeten we wachten...ik tel de dagen af.. Hier weer totaal geen gerommel dus daardoor heb ik het idee dat het wellicht nog wel even gaat duren ook! Uhm niet leuk! En om mij heen bevalt iedereen te vroeg en dan denk ik ik heb alles klaar, gewassen waarom kom je nog niet....maar we wachten het maar weer af!

6. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen!! Zijn er al baby´s geboren?? :D

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Nope. Zelfs na een stevige boswandeling kreeg ik niet eens ook maar een beetje last van harde buiken oid. Ik geef het op, ze wil er gewoon niet uit nog :p

8. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer!

Ik heb trouwens erg vermoeide benen! Ik kon haast niet blijven staan onder de douche... En dan moet ik zo nog op de fiets mijn dochter van de psz ophalen (ong. 8min.)...

Vandaag 38+4. Bij mijn dochter braken om half 7 's avonds mijn vliezen. De volgende ochtend was ze er. Zal deze ook voor zo'n verrassing zorgen of blijft hij/zij nog even liever zitten? ;)
    14 februari komt trouwens ook wel akelig dichtbij...

9. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Lastig zeg! Douchen is bij mij sowieso moeilijk. Douche vaak niet als ik alleen thuis ben. Eerste 6 maanden moest ik ook zitten of geholpen worden. Eerste twee maanden waste vriendlief mij op de bank of op bed... Ik kon de douche niet eens in komen :( Blij dat ik dat straks achter me heb!

Bij mij begon het gerommel met 38.5. Dus zei al tegen ukkie dat ze uiteraard haar zus niet kan laten winnen en eerder moet komen :p

Ja, misschien toch te hard geroepen dat de 14e zo'n leuke datum is... Zul je net zien dat m'n vliezen breken terwijl we m'n dochter naar d'r vader brengen (rit van 2 uur heen en 2 uur terug) :D

10. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt waar joh?? Hmm... Misschien ga ik kijken voor een krukje. Ook voor na de bevalling wel prettig.

Ik wil juist NIET de 14e... Zul je net zien... :$

Oeoe, spannende dagen voor ons dus. Blijft de baby langer of korter zitten dan de grote zus?? :D Als het maar niet langer dan broer wordt. Hij was er met 40+2... Mijn geduld raakt op! Had ik met de andere 2 totaal niet.

Neem vrijdag dan alvast je vluchtkoffer mee. Kun je onderweg gelijk naar het zkh ;) :D

11. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Haha zat daar wel aan te denken idd. Sowieso misschien wel verstandig om de autostoel en vluchttas mee te nemen. Je weet immers nooit!

Wij hebben zo'n goedkope ikea stoel (5 euro). Die is best ideaal onder de douche, vooral omdat onze douche vrij lang is. Dacht wel dat ik een krukje besteld had, maar blijkbaar niet.

12. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga eens kijken bij IKEA.

Als je zo lang onderweg bent, zou ik dat zeker doen ja. Je kunt maar beter voorbereid zijn :)

13. flower5

flower5 Actief lid

4 jul 2012
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen,

ook hier nog geen beeb. even heerlijk bij mijn paardje geweest. manlief werkt thuis. dus had mooi even de auto. die van mij moet nog steeds gemaamt worden.

na het bezig zijn wel harde buiken... maar schiet niet op.
    eerst wou ik heel graag ds 14e bevallen. maar inmiddels niet meer haha.
    een naamgenootje is dan ook jarig... dat gaat me dan wel weer wat ver haha.
    aan de andere kant.. we hebben de naam nu al definitief en als het zo is, dan is het zo.

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Autsj! Komt hier iemand ruimte te kort. Iedere draai doet pijn. Dan lijkt ze zich ook altijd zo breed mogelijk te bewegen. Dan weer een knietje daar of een elleboogje hier... M'n ribben vallen wel mee, maar m'n blaas en m'n nieren hebben het zo nu en dan heel zwaar te verduren. Ga maar een uitzettingsbevel regelen. Binnen 12 uur moet ze er uit zijn :D :p

15. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Flower, lekker zeg even bij je paardje! Ik verwelkom harde buiken nu bijna. Heb ze echt nauwelijks. Voelt alsof er niets meer gebeurt.

En zelfde dag als naamgenootje kan gebeuren. Soms is het niet anders. Wij zijn nu eindelijk ook helemaal zeker van de naam.

16. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stilte voor de storm ;)

Hier zijn de bewegingen nog steeds behoorlijk aanwezig. Wel een flink stuk lager. Mijn buik hangt ook lager, dus ik denk (hoop!!) ingedaald. Gisteren niet naar de vk geweest. Vond het wel best. Ik voelde me ook niet fit. Lekker alleen thuis gebleven :D

Ik weet 100% zeker dat onze baby geen naamgenootje zal hebben :DDe 14e is ook een dag waarop een bepaald iemand jarig is, en ja, Valentijnsdag... Ik ben op Dodenherdenking jarig. Gewoon niet leuk als er al een (inter)nationaal iets aan je verjaardag verbonden is... ;) Vandaag ook weer een bekende jarig, dus nee bedankt. Morgen mag wel. In het weekend zou leuk zijn, omdat dan mijn favo vk dienst heeft, volgende week wil ik niet de 18e. Verder maakt het me niks meer uit. Ik wil alleen echt niet overtijd... :(

17. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ik heb vrijdag weer een afspraak bij de vk. Hopelijk is het de oudere vh stel. Die leek me wel open te staan voor eerder dan 40 weken strippen. Maar blijf nu iedere afspraak benadrukken hoe erg op er door zit. Over tijd gaan zou ik echt afschuwelijk vinden. Maar ja, als beebje er echt nog niet uit wil...

Ben echt belachelijk emo vandaag. Dochterlief zeurt aan mn hoofd en ik kan maar weinig hebben. Zin om in bed te kruipen, dekens over me heen, iets van chocolade erbij en pas weer met de wereld mee doen als de kleine eruit wil komen.

18. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oo, lastig he! Alsof ze merken dat je er doorheen zit en ze er daarom nog een schepje bovenop doen. Ik heb ook een paar keer van die dagen met m'n dochter gehad. De tranen stonden me in mijn ogen van ellende :( Maar de laatste tijd zijn ze allebei heel lief en (vooral mijn zoon) behulpzaam, dus daar ben ik heel blij mee.
    Dan ben ik ook wat rustiger en voelt de baby misschien wel aan dat hij/zij kan komen :D

Hoe gaat het trouwens met de nachten? Ik slaap gelukkig nog steeds prima, maar heb het wel steeds ontzettend warm!

Strippen? Zou je dat echt willen? Op het forum lees je trouwens veel over dat dames gestript willen worden voor de 40 weken of dat er al gevoeld wordt of er iets aan hand is. Bij mij is er nooit gevoeld. Ik heb er ook nooit naar gevraagd. Het komt, wanneer het komt.
    Al snap ik wel dat als je geen fijne zwangerschap hebt, je het erg graag wil. Goed ook om tijdens afspraken te benadrukken dat het gewoon niet gaat. Ik hoop dat ze naar je luistert!!

19. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Bij mn dochter met 38+5 gestript. Die nacht bevallen. Had vh strippen niets gevoeld. Maar had die dag al wat meer gerommel, alleen had mn lijf dat extra zetje nog nodig. Sta er dus wel positief over. En het stelt in principe niets voor. Als je lijf er klaar voor is, heeft het resultaat. Anders niet.

Behulpzaam is ze alles behalve vandaag. Wel een echte peuter puber. Maar als het goed is gaan we straks naar mn oma. Dan is ze opeens weer voorbeeldig.

En de nachten... Tja, ben blij wanneer ik 6 uur slaap krijg. Maar komend weekend is mn dochter bij dr vader, dus kan ik ook overdag bijtanken

20. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat geloof ik ook wel weer ja.

Ik denk dat ik verwend ben met de spontane 38+4. Ik ging er bijna vanuit dat het daarom nu nog eerder zou beginnen. Het maakt het wachten extra zwaar...

Deel Deze Pagina