Hier vanmorgen bevallen van onze prachtige dochter! Nu nog even in het ziekenhuis ivm langdurig gebroken vliezen en dan morgen als het goed is lekker naar huis
Ik ben heel benieuwd naar flower. Waarschijnlijk heb je je kleine meid al in je armen!! Volgens mij zijn alleen jij en ik nog over Demi Edit: en limili natuurlijk!
Ik had nooit dat verhaal van volle maan moeten vertellen want snik nu ben ik nog niet bevallen want de kracht was vast uitgewerkt! Hahahaha Maar iedereeen gefeliciteerd en lekker genieten van jullie kleine ukkies. Mijn Uk zit nog lekker warm bij haar mama...maar sinds gisteren voel ik me niet helemaal lekker hang tegen de griep aan. Keelpijn en stront verkouden. Ik houd manlief gewoon wakker met mijn gesnotter. Maar ik verwacht dat de uk nog wel even blijft zitten want ze heb niks geen voortekenen. Wel komt de nesteldrang boven heb zin om te veranderen en op te ruimen. Misschien is dat een goed teken. Vanochtend lekker aan de poets geweest en nu vanmiddag time for myzelf!... Geen idee wat ik gaan doen...heb mezelf een shopverbod opgelegd dus dat is ook geen optie! Al moet ik nog even voor mijzelf op pad om extra ondergoed te halen. Vanochtend had ik wel een dipje...na 38 weken is mijn buik nu echt een oorlogsveld. Heb gesmeerd en tegen kunnen houden maar nu is het echt mis. Snik snik!!!!!
Er hoeven geen voortekenen te zijn. Bij mijn andere twee heb ik nooit iets gevoeld en ineens kwamen ze eraan Niet ziek worden hoor limili!! Nesteldrang kan een voorteken zijn Striae... ach, het went
Nou laat haar maar komen ben het wel zat...ben maar cupcakes gaan bakken...moet toch wat doen..,hahaha
Hahahaha, niet allemaal tegelijk opeten he? De baby schijnt eerder op een lege maag dan op een volle maag te komen
Haha dat dacht ik ook. Maar toch bevallen met een volle maag Even korte update alles gaat prima. Nauwelijks geslapen, maar dat hoort er even bij. Borstvoeding loopt redelijk. Ik twijfel nog steeds aangezien ik ontzettend moe ben en geen energie heb. Morgen komt de oudste weer thuis, dus ben benieuwd hoe die haar zusje gaat vinden!
@lutje.... Lekker proberen te gaan genieten..hopelijk voel je je snel beter...en spannend morgen als gezinnetje bij elkaar.. Vanmiddag weer wat krampen maar zet niet door en geen regelmaat...2 per uur ofzo...ik heb een off day ben het zat...wil bevallen...en van alles genieten. Ben moe en mijn dikke buik zat. En loop vreselijk te snotteren... Voor het eerst doen mijn borsten zeer steken...dus nog wat extra dus kleine dame kom maar op....maar op tijd naar bed en deze dag vergeten en morgen hopelijk beter.
Bevallen met een volle maag? Hihihi, kan wel ja Ik heb dan altijd een beetje medelijden met de vk... Logisch dat je moe bent Lutje! Maar fijn dat alles goed gaat Spannend met je oudste erbij morgen!! Daar ben ik dus bang voor, dat ik straks te moe ben om bv te geven... Het is ook niet zo dat je dat standaard om de zoveel uur doet... Maar goed, weer proberen. Lukt het niet, dan lukt het niet. Fv is ook prima. Limili, ik snap je gevoel. Ik moest vandaag alleen denken dat vrouwen de hele zwangerschap ongeduldig zijn. Eerst voordat je kan/mag testen, dan tot de eerste echo, dan tot je buik begint te groeien, dan tot je beweging gaat voelen, dan tot je het geslacht te horen/zien krijgt, de pretecho's, en uiteindelijk ongeduldig wachten tot het geboren wordt. En als de baby eenmaal geboren is, ga je terug verlangen naar de buik. Wuhahahaha!! Ach ja Ik probeer er echt nog even van te genieten. Dit is (hoogstwaarschijnlijk) mijn laatste zwangerschap.
De bedoeling was om een maart mama te worden, maar vanwege ons dwarsliggertje is er een keizersnede gepland op 27 februari. Dus word ik een februari mama
Hallo en welkom Rode Roos! Da's fijn dat je al een datum weet! Wij zitten hier allemaal vol spanning te wachten op onze wondertjes
Goedemorgen... Wat een slechte nacht heb ik gehad...door die verkoudheid en ik kon de slaap miet vatten. Vanochtend met schoonzus even op pad geweest en toch nog wat gekocht voor de kleine dame kon het niet laten. Zo even boodschappen doen en dan in huis aan de slag. Daarna maar lekker schaatsen kijken op de bank...en dan weer een dag voorbij...ik vind het wachten zo niet leuk!!! Welkom Rode Roos...en idd fijn dat jij weet wanneer jouw kleine zich laat aandienen.
goedemiddag dames. even een ego post. lees later bij. op 17 februari zijn wij bevallen van een zoon hij heet Je.sse Sjo.erd. we noemen hem Jesse. om 3:54 geboren op de uitgerekende datum vliezen waren gebroken zondag 1:00. weeen kwamen niet op gang. uiteindelijk 's avonds voor maandag in het ziekenhuis afgesproken om te worden ingeleid. keek er wel wat tegenop. maar snachts zetten de weeen toch door. half 3 verloskundige gebeld. die is gekomen en ik bleek al volledige onrsluiting te hebben. dus geen tijd meer om naar het ziekenhuis te gaan. na een dikuur dus bevallen.wou eerder in het ziekenhuis bevallen.. maar nee wauw. dit was pprachtig. de kleine jongen doet het goed. drinken gaat goed. hier erg moe. eerst een nacht met gebroken vliezen toen een hele nacht bevallen en nu de eerste nacht met de baby gehad. maar wat is de wereld mooi zo. ik ben net klaar met mijn middagdutje en we gaan zo de kleine in bad doen.
Gefeliciteerd flower! Geniet maar lekker en succes met die bekende slapeloze nachten Limili, hopelijk mag jij ook snel bevallen. Hoe gaat het met het vocht vasthouden? Rode roos, welkom! Februari is ook veeeel mooier om te bevallen Ego, moe! Weer slapeloze nacht. Mevrouw was in de bank 's nachts actief en blijkbaar is ze dat er buiten ook. Inmiddels gestopt met borstvoeding, het ging gewoon niet.
Gefeliciteerd flower!! Dat ging dan uiteindelijk nog best vlot!! Nu lekker genieten! Fijn dat het goed gaat! Ik dacht trouwens dat je een dochter kreeg??? Geen idee waar ik dat vandaan heb. Maar gefeliciteerd met je zoontje!! Verschrikkelijk limili. Had ik een tijdje terug ook. Heb er ook een paar nachten slecht door geslapen. Hopelijk is het snel voorbij!! Balen lutje, dat ze 's nachts vooral actief is!! Hoe was het voor de grote zus? Wij zijn de hele morgen op stap geweest. Jeetje wat voel ik me MEGA!! Ik hoop nog max. 4 dagen. Op stap gaan durf ik niet zo goed. Je weet maar nooit... Het bed wordt straks verhoogd met stenen uit de achtertuin. Toch veel later dan gepland, maar het was gelukkig niet eerder nodig Kwam er net ook achter dat ik de bekleding van het mozesmandje vergeten was. Ik vond 'm al zo kaal en het matrasje leek ineens zo klein. Hoe dom! Ik ben de laatste tijd erg duizelig... Donderdag weer naar de vk. Ik hoop stiekem dat het niet nodig is De laatste loodjes limili, Demi en Rode roos!! Hopelijk nog in februari ja! Mooie maand
Grote zus kennismaking ging super! Totaal geen jaloezie en vooral heel bezorgd als de baby huilt. Nu afwachten hoe dat vannacht gaat als de baby huilt. Hopelijk slaapt ze gewoon lekker door en word ze er niet wakker van. Baby ligt in de kinderwagen naast ons bed, dus ben er wel snel bij.
Ahhh, wat lief!!! Hopelijk gaat het vanavond goed! Ik las net dat je gestopt bent met bv. Snap ik heel goed! Als het je opbreekt, is de keuze voor fv snel gemaakt. Hopelijk kom je zo ook aan je rust toe