Ja de meesten zijn daar ook weer wat verder. Pfff die eerste weken gaan zo langzaam voor m'n gevoel hahaha
Ja gaat ook traag, gelukkig over 1 week + 1 dag echo, dat is dan een voordeel want het lijkt me echt lang duren als je tot 10 weken moet wachten zeg pff! Okee je ziet nog weinig, maar dan weet je tenminste dat er echt wat zit
~Bevallingslijst~ 16 Februari Aafketje, 29 jaar, 1e kindje, ??, ?? Tessvdk, ??, ??, ??, ?? Rockmade, 28 jaar, 2e kindje, zh, bv LindaE1234, 26 jaar, 1e kindje zh 17 Februari Flower5, 27 jaar, 1e kindje pien25, 30 jaar, 2e kindje, zh, bv Paprikaas, 27 jaar, 1e kindje, zh, wss fv Missme, 23 jaar, 2e kindje 18 Februari June13 19 Februari MamaDeluxe, 31 jaar, 9e kindje, thuis, bv Plurk80, 32 jaar, 3e kindje, zh, bv 20 Februari Pandora, 33 jaar, 2e kindje, zh, fv 22 Februari Bemy, 31 jaar, 2e kindje, zh, fv 23 Februari Twixxy, 27 jaar, 3e kindje, zh, bv 24 Februari regenboog87, 25 jaar, 3e kindje, thuis, bv Miloe86, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv Kikkervisje33, ? jaar, ?e kindje MamaZE, 25 jaar, 2e kindje, thuis, badbevalling, bv 25 Februari gejanne1, 27 jaar, 3e kindje, thuis, fv Pluisje30, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv Bibi26, 28 jaar, 2e kindje, zh, fv 26 Februari Love7, 20 jaar 28 Februari Scooby26, 27jaar, 2e kindje Elize84, 29 jaar, 1e kindje Yasmin84, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv ~Afspraken~ 02-07 MamaDeluxe 11.30 Echo 02-07 Paprikaas 14.30 Echo 02-07 June13 Echo zkh 03-07 Plurk80 Echo 03-07 Bemy 10.30 Echo 04-07 Bemy 13.10 Intake VK 04-07 pien25 Echo 04-07 LindaE1234 8.00 Echo 05-07 Elize84 14.00 Echo 07-07 Bibi26 9:45 intake vk 12-07 MamaZE 14:45 vroege echo 16-07 Love7 Echo 17-07 Miloe86 Echo 18-07 Rockmade 9.00 Intake + Echo VK 23-07 Plur80 Intake VK 25-07 pien25 Intake VK 26-07 Kikkervisje33 Echo 26-07 MamaZE 8:00 termijnecho + intake vk 31-07 Yasmin84 9.00 Echo + Intake VK 05-08 Miloe86 Intake VK Hoi dames, ik heb mezelf er even bijgezet, klets graag mee!
Ja, gaat idd langzaam. En het lijkt of ik steeds meer na ga denken. PfffTen eerste wil ik graag een hartje zien/horen en wil weten of het er eentje is. Bij mij man in de familie komen veel tweelingen voor dus kan het niet erfelijk zijn maar daardoor denk ik er wel meer aan. Had bij de eerste zoiets van laat het er nu maar twee zijn.
Ik weet zonder echo ook wel dat er echt wat zit hoor vertrouwen hebben! Ik vind deze weken juist wel fijn, rondlopen met een geheimpje Ik zal op moment van de echo ergens tussen 10 en 13 weken zijn, dus hopelijk een goed beeld van kleintje! Heb met de eerste met 9 weken een echo gehad, later met 13 weken nog weer omdat het hartje nog niet te horen was (placenta lag ervoor) Bij de tweede zou ik met 11 weken ongeveer de echo krijgen maar ivm overlijden van mijn oma was ik zo bang dat het kindje ook overleden zou zijn dat ik met 8 weken even mocht komen, zag toen een kloppend hartje en was gerustgesteld. Natuurlijk zal ik ook blij zijn als de 12 weken voorbij zijn, maar de rest van de zwangerschap gaat zo snel! Bovendien denk ik dat we niet echt leuke reacties zullen krijgen van de omgeving, omdat de jongste nog maar 7 maanden is. Moet ik me niets van aantrekken en misschien gaat dat ook wel helemaal niet zo, maar voorlopig wil ik lekker alleen met mn mannetje genieten van ons cadeautje
~Bevallingslijst~ 16 Februari Aafketje, 29 jaar, 1e kindje, ??, ?? Tessvdk, ??, ??, ??, ?? Rockmade, 28 jaar, 2e kindje, zh, bv LindaE1234, 26 jaar, 1e kindje zh 17 Februari Flower5, 27 jaar, 1e kindje pien25, 30 jaar, 2e kindje, zh, bv Paprikaas, 27 jaar, 1e kindje, zh, wss fv Missme, 23 jaar, 2e kindje 18 Februari June13 19 Februari MamaDeluxe, 31 jaar, 9e kindje, thuis, bv Plurk80, 32 jaar, 3e kindje, zh, bv 20 Februari Pandora, 33 jaar, 2e kindje, zh, fv 22 Februari Bemy, 31 jaar, 2e kindje, zh, fv 23 Februari Twixxy, 27 jaar, 3e kindje, zh, bv 24 Februari regenboog87, 25 jaar, 3e kindje, thuis, bv Miloe86, 26 jaar, 2e kindje, zh, fv Kikkervisje33, ? jaar, ?e kindje MamaZE, 25 jaar, 2e kindje, thuis, badbevalling, bv 25 Februari Gean85, 27 jaar, 3e kindje, thuis, fv Pluisje30, 31 jaar, 1e kindje, zh, bv Bibi26, 28 jaar, 2e kindje, zh, fv 26 Februari Love7, 20 jaar 28 Februari Scooby26, 27jaar, 2e kindje Elize84, 29 jaar, 1e kindje Yasmin84, 29 jaar, 2e kindje, thuis, bv ~Afspraken~ 02-07 MamaDeluxe 11.30 Echo 02-07 Paprikaas 14.30 Echo 02-07 June13 Echo zkh 03-07 Plurk80 Echo 03-07 Bemy 10.30 Echo 04-07 Bemy 13.10 Intake VK 04-07 pien25 Echo 04-07 LindaE1234 8.00 Echo 05-07 Elize84 14.00 Echo 07-07 Bibi26 9:45 intake vk 12-07 MamaZE 14:45 vroege echo 16-07 Love7 Echo 17-07 Miloe86 Echo 18-07 Rockmade 9.00 Intake + Echo VK 23-07 Plur80 Intake VK 25-07 pien25 Intake VK 26-07 Kikkervisje33 Echo 26-07 MamaZE 8:00 termijnecho + intake vk 31-07 Yasmin84 9.00 Echo + Intake VK 05-08 Miloe86 Intake VK
Heb de lijst weer ff aangepast, Yasmin had hem al gewijzigd, maar nu weer een andere versie in omloop ! Mijn naam gewijzigd!
Ik zag een mooie knaltest voorbij komen, gaaf! Mijn echo is trouwens om 10.00 uur, daarna rij ik door naar het werk van m'n moeder (ervan uitgaande dat de echo goed is....) waar ik haar het grote nieuws ga vertellen! Mijn moeder woont 1,5 uur hier vandaan en zie ik dus niet heel vaak, vond het leuk haar echt te verrassen met dit nieuws, dus heb een van haar collega's ingeschakeld om me te helpen, nu alleen nog iets origineels bedenken... Dus als iemand een idee heeft....
@ Regenboog, dat is niet zo leuk als je denkt dat de omgeving negatief gaat reageren maar wie weet misschien zijn ze wel heel erg positief. ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ze verteld hebben dat ze in verwachting waren dat er iemand zei, ach gut nee toch ! kan me niet voorstellen hoor. Er zijn natuurlijk wel omstandigheden waaronder men dat wel zou zeggen maar dat zijn volgens mij echt uitzonderingen. @Pien, wat leuk dat je je moeder gaat verassen. Neem een cadeautje mee ofzo? bij mijn vorige zwangerschap had ik baby-sokjes ingepakt! of er zijn hele leuke kaarten waarin staat kleinkind op komst. @Yasmin, wel voorbereid op het eventuele nieuws maar op de rest nog niet .
@bemy ik weet t nog niet precies, die collega wil me wel helpen, dus wellicht kan ik daar iets mee bedenken. Ik denk dat ze het meteen wel weet als ik ineens op haar werk sta! Zo, vandaag laatste dagje werken en dan lekker vakantie!
@regenboog87: mijn situatie is natuurlijk wel anders! Na 3 jaar en zoveel pogingen kun je het haast niet geloven. Als mensen het al raar vinden dat je zo snel zwanger bent zullen ze dat echt niet laten merken hoor lijkt mij. Zou er gewoon duidelijk over zijn dat het geen ongelukje was . Want dat denken mensen wel gauw. Maar ach laat ze denken
goedemorgen! bedankt voor het erbijzetten van mijn afspraken.. bij ons is de echo tussen de 8 en de 12 weken, had het dus ook niet zo snel verwacht. maar geen probleem natuurlijk. ik ben erg slecht in namen.. maar jullie weten wel voor wie het is hahah. (ga ik maar vanuit met mijn vrouwen hormonen) de knaltest ziet er super uit!!! ik heb nog 1 test liggen.. ga morgen maar eens doen.. toch leuk hahah wat betreft de snelle zwangerschap achter een vorig kindje.. lekker niks aantrekken van anderen. vriendin van mij had dat ook. en ja dan zeg je. zo das mooi rap.. maar daarna maakt het ook niet uit. het is jullie keus. ik ga het met 8 weken vertellen aan de familie (na de echo), met 10 weken aan onze vrienden en met 12 weken aan iedereen zeg maar. is alleen midden in de vakantie periode wil het eerst op mijn werk vertellen voordat ik het aan iedereen vertel zeg maar. hoe ik het ga vertellen weet ik al heel lang hahaha. twijfel of ik het nu al zal vertellen.. maar denk dat het hier wel kan (mijn schoonzusje zit ook op dit forum en als ze dit leest weet ze binnen 1 tel dat ik het ben hahaha). maar onze achternaam is bloem.. dus ik koop een klein bloempotje met een zaadje er in. en dan `een kleine bloem op komst`. dan kunnen zij het bloemetje mooi laten groeien das bij de familie.. de rest vertel ik gewoon.
goeiemorgen! Wat een onwijs leuk idee dat bloempotje Ik ben ook op zoek naar wat inspiratie, heb al tegen 2 mensen mn mond voorbij gepraat...zoooo moeilijk om iedereen voor te liegen. Ben daar gewoon geen ster in. Daarom wil ik het ook dit weekend maar aan mn ouders vertellen. Denk ook dat t het maar net is hoe je t verteld, als jij er heel blij mee bent, zul je ook een enthousiaste reactie krijgen lijkt me. En zo niet, dan is het wel heel jammer dat ze je dit niet gunnen. (tenzij ze zelf al een poosje bezig zijn met zwanger worden)
Ik had eerder ook allemaal ideeën, maar gezien de belangrijkste mensen weten dat wij weer een icsi poging hebben gedaan, vertellen we het nu maar gewoon . We hebben het tot nu toe aan beide ouders, mijn zus en zwager, een goede vriend en een collega verteld. Maar dit weekend volgen er meer. Willen het wel persoonlijk vertellen.
@pien, ben benieuwd wat je straks nog heb verzonnen. @flower, das echt leuk. @Elize84, personeelijk vertellen blijft wel het leukste. al gaat goed nieuws altijd wel snel
@ vertellen Bij Luca hadden we de ouders een lijstje gegeven met een gedichtje erin voor deze keer wil ik eeb dubbellijstje kopen en dan een foto vab luca en een foto van de echo met een gedichtje erbij.. Voor de rest hebben we een shirtje voor Luca met: oops they did it again.. I'm going to ne a big brother! @ snel op elkaar Tussen Luca en de 2e zit nu ook 'maar' 18 maanden maar waarom zouden we wachten voor ons was de kans zo groot dat we weer in de mmm terecht zouden komen dat we deze keuze gemaakt hebben met een geweldige uitkomst.. Jammer voor iedereen die er een andere mening over heeft.. Wij leven ons leven @ vandaag Heb vandaag een hele zware dag, erg vermoeid. Voel me ook zwak (lage bloeddruk) en moet nu gaan werken van 1 tot 9 en daarna nog een borrel van t werk... En dan wel Luca die om 8 uur eruit wilde eb een wasmachine die net bedacht te moeten overstromen ik ben dus blij als t morgen is