Hallo allemaal, Ik ben 6 weken zwanger . Gisterennamiddag had ik last van een gevoelige Onderbuik , en opeens zag ik wat in m'n onderbroek liggen. Ik weet dat het een erg onsmakelijke foto is, Mijn oprechte excuses daarvoor . Ik had al naar de Gynaecoloog gebeld maar daar konden ze niets doen en moest ik Maar even afwachten. Maar ben zo zenuwachtig Dat ik me op niets kan concentreren. Kan iemand raad geven?
Jeetje konden ze geen echo maken ? Vindt toch wel dat dit serieus genomen mag worden. Heb je toevallig nog getest ?
Is dit het enige bloedverlies dat je hebt? Geen krampen?? Dan hoef je, je denk ik niet zoveel zorgen te maken. Ik zelf heb ik mijn eerste zwangerschap ongeveer een week helderrood bloedverlies gehad rond 6 weken. Is met 42+2 een mooi mannetje uit komen. Het lijkt me niet dat dit het vruchtje oid zou zijn. Maar of het bloedverlies door zet weet je niet dat is echt afwachten. Ik hoop dat het hierbij blijft en dat je verder een voorspoedige zwangerschap hebt!!
Een echo heeft inderdaad niet heel veel nut omdat de kans heel groot is dat er nog geen kloppend hartje te zien is. Terwijl dat helemaal niet hoeft te betekenen dat het mis is, het kan gewoon nog te vroeg zijn.' Ik hoop voor je dat het hierbij blijft qua bloedingen en dat je over een tijdje een mooie echo hebt!
Ik heb eens hetzelfde verloren als jou en hier betekende het niets goeds helaas. Alleen bleef ik daarna wel vloeien en had ik krampen. Als jij dit niet hebt kan het nog echt beide kanten op gaan. Helaas is er niets anders te doen dan afwachten. Kun je geen echo inplannen voor volgende week? Dan ben je 7 weken en zou er op zijn minst een kloppend hartje te zien moeten zijn.
Dankje voor al de reacties. Vandaag paar keer bloed verloren vooral lichtbruin van kleur. Onder de Douche wat roder bloed. Ik wacht het even af.. Bij m'n vorige zwangerschap had ik 2 maand lang hevige Bloedingen. Bleek het een hematoom (blauwe plek ) In m'n baarmoeder te zijn. Ik weet het nu even niet meer. Ik wacht het Af En vrijdag kan ik bij de gynaecoloog terecht. Alvast bedankt voor jullie reacties!
Hoi dames, Het is inderdaad misgelopen op 6weken. Heb vandaag een echo gehad en alles Was gewoon Weg. Het was dan ook een miskraam. Ben er wat van aangedaan . Maar niets aan te doen. Dankjewel voor jullie steun!