16 - 30 april 2013 Mama's (deel één)

Discussie in 'De mama's' gestart door Bloemmm, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nesteldrang, hier is het gewoon n bende. Het is dat mijn moeder de was doet...

@shahrazed, kan ik jaloers op worden, dat je gewoon in de supermarkt loopt. Nu ja, zal hier ook wel weer komen.

@mijn verhaal, zo kijken of G in de wieg kan dan kan ik op de laptop.

2. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL

Dat bestaat niet, de vader heeft 10 dagen verplicht verlof, maar in ons geval heeft papa meer middagdutje nodig dan ikke, en dan snurkt ie ook nog grotendeels door de nachtvoeding heen :)

Maar mijn 2 beste vriendinnetjes zijn over komen vliegen en zijn er tot donderdag en daarna komen mijn schoonouders en dan mijn ouders dus we redden het wel zonder. Daarnaast heb ik geen keizersnede gehad en en ben ik maar een beetje uitgescheurd en is ze er eigenlijk zonder moeite 'uitgeplopt' dus het is ook zonder professionele hulp goed te doen, ik ben net weer naar bed gestuurd want ik hoor te rusten, dus eindelijk bijgelezen, maar k ben ook alweer vergeten waar k verder nog op zou reageren :(

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zo, even een zwaai vanaf hier!

Ben lekker druk met ons mannetje en onze dochter. De kraamhulp is net weg nu moeten we het samen doen. Manlief is deze week gelukkig nog vrij.

Mees is een heerlijk tevreden mannetje. S avonds tussen 10 en 13 wat onrustig verder slaapt hij goed. Bv gaat ook als een trein. Hij hapt zelf goed aan. En mama is dit keer ook meer ervaren dan de 1e keer. Hij zit nog niet op z'n gebortegewicht maar groeit wel goed dus dat zal niet lang meert duren.

@ ongesteld: bijzijn dochter pas na het stoppen met de bv. Vloeien is de ene dag bijna niets maar als ik meer doe neemt het zo weer toe.

Met mij gaat het ook goed, maar loop eigenlijk eigenlijk de hele week al afwisselend beneden en boven. Heb ook beneden gegeten.dus mag niet klagen.

Unexpected: als je er aan toe bent zou ik ook graag een pb ontvangen

Anticonceptie: lekker niets!😄

4. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar. ;)

5. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    @boven/beneden: wordt er nou serieus verwacht dat je de hele kraamweek in bed moet liggen? Mijn vriendinnen zijn stomverbaasd dat ik gewoon aan tafel onbijt en rondwandel en dingen doe, dat hoort niet, maar ik lig nu 3 uurtjes op bed en verveel me dood hoor, het is dat er een lief klein meisje naast me ligt om naar te staren...

@ unexpected: ik ben ook wel benieuwd!

6. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @tumtum.....ja dat wordt verwacht....;) nou goed dan je mag ook zitting houden op de bank, je moet gewoon voldoende rust nemen om je lichaam te laten herstellen...maarre ik was al trots al ik 1,5 uur op bed lag 's middags :) en zelfs dat heb ik dus niet elke dag in m'n kraamweek gered (en ik had me zo voor genomen m'n rust te nemen......)

7. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tumtum; het is heel verleidelijk om beneden te gaan rond lopen etc. Maar dan rust je echt niet goed uit hoor. Dat je je prima voelt komt vaak ook gewoon door de adrenaline. Niet aan toegeven want dan krijg je gegarandeerd een terugslag. Dus hup hup, in je bedje!

8. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Pfoe uitgeteld op de bank. Mijn zoontje is al een par dagen ziek, gisteren de 3 kids alleen gehad, en vandaag heel gezellig met het hele gezin de stad in om schoenen te shoppen voor mijn dochtertje. Flink eind rondgelopen, daarna de hele kudde in bad.......ik ben toch nog niet helemaal op mijn oude niveau.

En mijn rechter borst doet zeer. Niet borstontsteking zeer, mar ik moet wel oppassen. Heb gewoon te veel voeding, hij krijgt het niet weg :(

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb de hele kraamweek ook geen oog dicht gedaan hoor..
    De eerste 2 dagen was ik zelfs 's nachts wakker door de adrenaline :p
    Maar gelukkig geen last van gehad.

Mijn prinsje en ik zitten lekker saampjes op de bank.
    Heerlijk zo'n klein mensje dicht tegen je aan <3

10. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Ik heb ook alleen s middags in bed gelegen en dan hooguit 2 uurtjes. Soms dommelde ik even weg....
    Maar pffff....wat zal ik nu graag slapen haha!..

11. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Zwaai :D

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zwaait terug :D

13. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt rusten hoor in dekraamweek! Ik heb noodgedwongen niet kunnen rusten met als gevolg een flink ontstoken knip die maar niet wil genezen. Dus als je kunt gewoon gaan rusten

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Zooooo ben ik ook weer even :)

@skatje, gefeliciteerd :)

@unexpected, als je t niet erg vind zou ik ook wel graag je verhaal willen lezen :)

@butterfly, tegen mij werd gezegd dat je gemiddeld (of tot) 6 weken na bevalling vloeit, en dat het best een kon zijn dat ik 3 dgen niks zou vloeien, maar dat t daarna weer begon.
    Merk hier idd ook als ik teveel heb gedaan vloei ik meer, tis hier grotendeels bruinig, en als ik dan teveel doe (zoals nu) dan is t wel weer vers bloed zeg maar.
    Lekker smakelijk onderwerp toch zeg ;)

@spiraal, ik heb mirena gehad na 10 jaar pil, en is me uitstekend bevallen! Straks ook weer mirena :)

@iedereen, zwaaaaai!!!

@hier, 3 dagen van huis geweest, veel te veel gedaan, dus merk t nu echt wel! Merkte t gister al aan mn buik, maar ben natuurlijk eigenwijs......afgelopen nacht een belabberde nacht, maar goed, ook die nachten zitten ertussen en verder mogen we namelijk echt niet klagen :) dus prima (alleen we jammer dat ml er niks van meegekregen heeft en hij gewoon heerlijk heeft geslapen...grrr....maar andere kant, hij moet werken...en ik ben thuis)
    Hoop wel dat vannacht beter gaat :)

En hoop vanaf nu weer wat regelmatiger hier te kunnen kijken :)

15. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ah hier zijn jullie!

Ik was al veel te lang niet meer op het forum geweest. Gewoon echt niet aan toe gekomen..
    Ik heb eerlijk gezegd ook niet teveel terug gelezen..

Iedereen die ik nog niet gefeliciteerd had: Gefeliciteerd met de baby's. Eindelijk zijn we compleet!

Ons meisje is alweer bijna 3 weken oud. Wat vliegt de tijd..

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Jeuh ik heb een bannert :D

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Prachtige bannen Skatje!

@ boven/beneden: na de bevalling van mijn dochter lag ik ook verl meer op bed. Nu een snelle bevalling en bijna geen schade dus lichamelijk fitter en dan ook geen zin om de hele dag op bed te liggen. Probeer evengoed mijn rust te pakken en doe ook nog lekker een middagtukje. &#128515;

18. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    G is niet te stoppen. Drinkt al 2,5 uur aan de borst anders heel hard huilen. Ben kapot. Iemand tips? Een speen wil hij niet, de pink ook niet

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Dikke knuffel Unexpected..
    Zou niet weten wat je kan doen, misschien de bv mama's?

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Welterusten mama's!

Deel Deze Pagina