16 - 30 april 2013 Mama's (deel één)

Discussie in 'De mama's' gestart door Bloemmm, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hier 20.30 in de wieg en dan worden we de volgende ochtend 07.30 wakker, met hier en daar klein beetje onrust 's nachts (zeker zonder de puckababy, maar zolang ze op dr zij ligt gaat t goed eigenlijk dus dan pas rond 6en beetje onrustig, heeeerlijk hoor)

Maaaaar

Als we eenmaal t licht uit hebben gedaan prima, hij kan daarna ook wel weer eventjes aan, maar kort....
    Dus niet zo lang als je nodig hebt om alle muggen te roosteren ;)
    Hopppaaaaa madame onrustig, niet rustig te krijgen terwijl ze doorslaapt helaas dus madame werd wakker :(
    Ml snurkt overal doorheen (zit nu even in de woonkamer want had er honger van gekregen haha) dus daar heb ik dan ook niet zoveel aan....behalve dan dus dat hij er morgenochtend uit gaat en ik blijf liggen :p;)
    Anyway......kind was niet meer vlot in slaap te krijgen en weet precies hoe dat gaat als je niet snel genoeg bent ;)
    Dus heb dr maar gauw opgepakt, meegenomen naar de woonkamer, daar we t licht aan gedaan, speen erin, doekje over dr ogen en ben maar weer gaan zingen.
    Na 2 liedjes weer in de wieg gelegd (nog niet slapend), knuffeltje erbij gelegd en t lijkt dus goed te gaan.
    Geen idee, want hoor voornamelijk ml zn gesnurk over de babyfoon ;)

Goed, mn maagje is weer gevuld (even flashback naar mn midnachterlijke zwschapsnacks ;)) dus ik ga ook maar weer eens een poging wagen.
    Hoop dat er geen rotmuggen meer komen storen (al hoorde ik er al wel weer 1 vliegen, als ie lief is wacht ie tot ik slaap ;)) en dat we allemaal heerlijk gaan slapen tot een uur of half 8....(en daarna ik nog een klein stukje verder als ik ml t bed uitgewerkt heb ;))

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ohja en ik mag natuurlijk verder helemaal niet klagen, want dit is echt een uitzondering dat ik nu nog wakker ben haha

3. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Zwaai! Internet lag eruit, het blijft italie he? :cool:

Hier komt h ineens weer voor 2 nachtvoedingen, al 3 nachten lang. Zal wel iets te maken hebben met andere samenstelling van de melk ivm de hitte.

Vandaag naar een ander huisje iets verdervop. Gelukkig wel, hier al 3 schorpioenen binnen gehad :$

Qua pushen/ helpen, ik schaam me een beetje datvik zonlaks ben. Doe alleen de oefeningen van de fysio en verder niets. Ik was met minn andere kinderen een stuk netter maar hetkomt volgens mij ook wel goed. H groeit ineens zo snel! Ligt lekker te brabbelen en te spelen. Het was zo'n kleintje dat hij een tijd lang en helemaal noppes nada deed, nu begint het :D

Mone, ik herken het ter aarde storten. Dl is zo'n klassieke drama koningin :D

Moon, succes met werken! Is idd spannend om weer te beginnen.

Zijn de andere dames allemaal verhuisd naar de app of zo?

4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Oh en mone, dat is mooi spul van Lamaze, ik heb er zelf ook een paar dingen van. De kinderen blijven er dol op.

(Zo even reclame mee maken :D)

5. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk ook dat velen naar de app zijn....

Zoon was inderdaad na 10 uur wakker. Om 5:00 dus. Dat doen we niet meer hoor, om 19:00 slapen. Ga zijn overdag slaapkjs beetje rekken. Zodat hij er om 20:30 in ligt. :)

6. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @schorpioenen, he bah! Wij hebben er ook eens 2 in een vakantiehuisje gehad. In frankrijk. Zo eng! Je moet ze ook gelijk doodmaken. Heel naar maar je wil niet hebben dat ze ergens bij je kinds kruipen. Hopelijk heb je ze niet in het andere huisje.

7. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Juul: getsie, schorpioenen!!!! Maar zo te horen zijn jullie verder heerlijk aan het genieten.

Bfg: balen he, die muggen. Hier zat er vannacht ook eentje die uiteraard onvindbaar was. Hoop dat je nog lekker hebt kunnen slapen!

J slaapt sinds een week of 3 ook ineens de hele nacht. Meestal vanaf 21.30 tot een uurtje of 7. Heerlijk hoor! Verder had hij wel last van de warmte de afgelopen dagen maar gelukkig wordt het nu wat koeler.
    Hij wil alleen overdag niet meer in z'n bed slapen. Blijf het stug volhouden om hem in bed te leggen maar ben bang dat ik die strijd aan het verliezen ben. Hij valt dan in de box in slaap en ligt daar een uur of 2. Nou ja, als het wat koeler is hoop ik dat het wel weer komt!

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Iehhh schorpioenen!

Hier gelukkig een mugloze nacht! Juul ook geslapen van 21 tot 7.45 dus ik klaag niet.

Gisteren toch echt het meetste van maat 56 uit de kast gehaald. 62 is nog wel wat groot. Breed vooral. Maar 56 wordt toch echt te kort. Behalve de broekjes, daarvan hoef ik echt nog geen 62 te proberen!

Straks lekker zwemmen met de kids. M'n broertje gaat ook mee, gezellig!

9. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Wij noemde het ook wel de stervende zwaan....(het ter aarde storten)

En bah schorpioenen....niet mijn ding....

Hier komt dl sinds de hitte ook weer 2x 's nachts....ach ja, het is een fase... ;)
    Verder vanmorgen om 6u de wekker gezet, en er zitten al 2 lagen witte latex op de muren, voor vandaag staat dan nog op de planning, 1x hout en 1x roze latex, dan dl halen bij opa en oma, en dan vanavond nog een keer hout en roze....zodat we morgen met dl de kamer kunnen uitpakken en inrichten....ik heb al wat slaap tekort, maar hopelijk wel binnen een week 2 kinderkamers geverfd....ben toch trots :D

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Mogguh

@skatje, wat is julin nog een kleintje zeg! Hailey begint ook alweer bijna uit 62 te groeien geloof ik....
    Als t lukt maandag echt ff gaat meten :D, ben z benieuwd :D en vind 14 augustus nog wel erg ver weg haha

@vannacht, nou...daarna wel geslapen, om uur of 4 was ze weer onrustig maar ging toen wel gauw weer slapen, en toen om uur of half 6 lag ze me wakker aan te staren ;)
    Dus heb dr toen maar ff bij me in bed gelegd, en toen gingen dr oogjes alweer gauw dicht. Helaas vanaf toen alleen hazenslaapjes allebei maar goed....
    En vanmorgen hartstikke buikpijn na zo'n hazenslaapje, ook als er dan een beetje tegen mn buik kwam pfff
    Fijn, darmen liggen weer overhoop :( hoop dat t puur mn spastische darmen zijn en niet iets van een buikgriep, maar na 2 wc bezoeken voel ik me al wat beter gelukkig (sorry voor de info hihi)

@juul, ieeeeeeeeeeeee schorpioenen!! Geloof dat ik de hele buurt bij elkaar zou gillen :$

Vanmiddag mn beste vriend even gezellig op bezoek, dus ml zo nog even boodschapjes doen ;):D

11. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Schiet bij jullie lekker op zo mone!

12. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Zo heerlijk zeg die slapende babys:)
    Jaelynn moeten we nog steeds rond 2200 wakker maken omdat ze over de dsg verspreid gewoon te weinig drinkt. Ze drinkt nog steeds maar 600 cc per dag verspreid over de dag. Om 630 maken we haar wakker voor de eerste voeding terwijl ze eigenlijk nog moe is. Na 65 cc begint ze al te zeuren dat ze niet meer wilt en meestal lukt het met veel aandringen om 100 op te drinken. Erg vermoeiend want we zijn ook echt lang bezig per voeding en daarnaast dus zon 5x per dag kolven. Over een dikke maand wil ik dan ook gaan afbouwen met de bv, heb het er wel mee gehad! Wat de rede van het weinig drinken is weet ik nog steeds niet, ze geeft wel aan dat ze honger heeft maar gaat vervolgens heel moeilijk doen. Ze heeft naar mijn idee een stuk minder last van de reflux dus waar ze nu precies last van heeft..?

13. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel: bewondering Elina! Snap ook dat je t gehad hebt met BV

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam

Misschien heel dom hoor van mij want ben er niet zo bekend mee, misschien een product wat je dagelijks eet/drinkt waar ze op reageert?? Geen idee of dat kan hoor

En petje af hoor, vind dat je t al erg lang vol houdt zo!!

15. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bfg, is niet dom hoor! Dat kan invloed hebben. Ik weet natuurlijk niet of dat bij Elina het geval is. Maar het is zeker geen domme opmerking van je!

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Brrrr schorpioenen.
    Hopelijk geen gevaarlijke!

Wij hebben echt zo'n schattig jongetje, vanavond was hij mee uit eten en dan gedraagt hij zich voorbeeldig.
    Het is echt een boekjes kind. Alleen jammer dat hij nog wel om een uur of 3 -4 een voeding wilt.
    Het is een echt zuiplaje en dat is hem ook aan te zien. Mt 62 wordt hier ook al te klein

17. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Het nieuwe huisje is echt prachtig. Helemaal toscaans met cipressen omzoomd en zo. En ov geen schorpioen gezien. Geen wifi helaas dus alles vanaf de foon. Wel veel warmer, in plaats van 33 graden zo'n 37, en s nachts ook warmer.

Hier groeit h ook uit maatje 56, het kan eigenlijk niet meer maar ik heb niets groters bij me ;)

18. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Oh en elina, super hoor en logisch dat je wilt gaan stoppen, dit is wel slopend.

19. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    O hihi nou gelukkig toch niet zo dom :)

20. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juul, fijn dat het nieuwe huisje goed bevalt. Wel jammer van de temperatuur. Hebben jullie een ventilator?

Deel Deze Pagina