overigens wi ik even het leuke nieuws vertellen dat ik een kolfkamer krijg (in het eigen gebouw en dus niet in het gebouw ernaast)
Zl nog niet, maar ik moet het gewoon loslaten en vertrouwen hebben...en als het niet lukt dan heb ik heel lang vakantie of ik moet toch proberen live te voeden, maar dan moet hij naar mij komen.
Maartje; hier in de buurt heb je Slimme Boefjes | Gebruikt goed, STARTKID voor kids! of b.v. de weggeefwinkel.
Pffft, slapeloze nacht hier met zoonlief. Hij heeft tot 4 uur wakker gelegen, steeds willen sabbelen, loslaten, sabbelen, loslaten.. maar dus niet goed drinken.. en zodra ik hem weg leg verschrikkelijk huilen... vermoeiend... En dat terwijl het met hem wel echt een stuk beter lijkt te gaan sinds de operatie. Niet dat we niet alsnog een aantal keer voeden snachts, maar hij huilt minder en is sneller tevreden. Ik heb erg het idee dat hij toch wel last heeft gehad van de liesbreuk... maargoed, vannacht is dus weer knudde. En nu slaapt hij en lig ik te piekeren.. Mijn vrouw is namelijk min of meer ingestort (na al 4 maanden overspannen thuis zitten). Wil er niet teveel over kwijt omdat het haar ding is.. maargoed, morgenochtend ga ik met vl naar de (vervangende ) huisarts om om hulp te vragen. En ik ben erg bang dat ik die niet (voldoende) krijg. We zitten namelijk al ver boven de max van wat ik op dit moment aankan. Het lukt mij niet haar/ons hierdoorheen te loodsen en ook nog voor de kinderen te blijven zorgen.. en hoop heel erg dat ik dat duidelijk kan maken en dat de huisarts dit oppakt.. maar ben dus erg bang van niet.. En dan weet ik het ook niet meer. Maargoed.. 1 ding per keer.. eerst maar slapen..
Pleegzorg heeft ook vaak baby kleding nodig Frommel, wat heftig allemaal. Hoop dat jullie de goede hulp kunnen krijgen. Heel veel sterkte. Dikke knuffel
@frommel, anders zou je toch zelf contact op kunnen nemen met hulpverlenende instanties mocht je HA niks willen doen voor jullie?? In elk geval een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!! @unexpected, jeej kolfruimte in eigen gebouw!
Hier is ons poppie niet helemaal in dr hum....waar ze normaal 's ochtends altijd vrolijk lachend wakker wordt, ookal kost het moeite, was het vanmorgen alleen maar huilenhuilenhuilen en nog eens huilen, en ook echt zo'n pijn huiltje En wat er nou precies aan de hand was geen ideee....ze deed dr oogjes ook niet open, ja heel klein stukje even soms maar dr linkeroog bleef dan veel dichter (die was ook dikker maar had ze ook flink in gewreven), dus ik dacht een oogontsteking of iets, dus ff met watje en water schoon gemaakt, mjaaah ze bleef natuurlijk gillen en niks was goed, dus heb dr maar 60mg pcm gegeven.... Dr temp was goed, maar verder is ze wel erg snotterig en mn mams zei gister dat ze erg hangerig was. Thuis speelt ze normaal wel met allerlei verschillend speelgoed, maar nu toch vooral de bijtspeeltjes...ook gister en vandaag wat dunnere poep dus zou net zo goed een etterend tandje kunnen zijn... Vandaag heeft ze welgeteld een halfuurtje gespeeld, de rest gehuild en geslapen, ze zou nu eigenlijk weer voor fles moet komen, maar ze bleef slapen toen ik dr net in bed legde. Ik laat dr maar ff.....als ze om 4 uur nog slaapt maak ik haar wel even wakker Hoop dat ze zich morgen beter voelt, zo sneu (laat staan dat ik met een fijn gevoel op mn werk zit......ben wel blij dat ze gewoon bij opa en oma is)
Alles, maar dan ook alles geregeld, kolfset (dubbel electrisch) kolfbh, kolfruimte... Maar meneer de flesweigeraar bedacht dat elke stap van de afgelopen tijd maar teniet gedaan moest worden en nu krijg ik er ook geen fles meer in als ik mijntepel onder zijn neus hou. Niks maar dan ook niks is goed. Hij heeft eerder in 1x 150ml gedronken, nu drinkt hij niet eens een slokje meer. Heb er pap van gemaakt, maar dat kwam alleen maar in de slab terecht. Moet even huilen. Kon ik maar thuisblijf moeder zijn.....
Ze is vandaag bevallen Heeft gewoon doorgewerkt, ze is zo dol op haar oppaskidnjes dat ze ze als eigen beschouwt, en heeft er een stagiaire bij naast gezet om te helpen. Dus de kinderen kunnen gewoon blijven komen. Vandaag met h naardebha geweest en het leken geen waterpokken te zijn, heel fijn want hij kan dus gewoon weer naar de go. Ik wilde geen kind met waterpokken bij een pasgeboren baby rond laten lopen, vandaar. Morgen wordt mijn moeder geopereerd.
Spannend meid! Succes!!! Hoop dat de operatie voorspoedig gaat en jullie snel horen dat ze bij is gekomen! (Wij wilde toen liever geen operatietijd (start) weten....scheelde ons weer spanning )
Ff ego, Vl heeft medicatie en een doorverwijzing voor hulp. Hoe dat precies vorm gaat krijgen weren we nog niet. Maar wel dat ze voorlopig niet thuis is. Ze is nu bij mn zus, en gaat van daaruit kijken hoe nu verder. En ik moet het nu even zonder haar. We zijn overigens niet "uit elkaar" of dit van plan... Maar thuis gaat nu ff niet. En dat is eerlijk gezegd best ff heavy.. voor haar.. voor mij, voor de kinderen. Hou me er maar aan vast dat we hier sterker uit gaan komen
Arme hailey! Hopelijk voelt ze zich gauw weer beter! Unexpected, balen! Hopelijk gaat het morgen weer beter, maar snap dat je er moedeloos van wordt. Geen tips helaas, maar wel een knuffel! Juul, succes morgen!
He Frommel, wat naar allemaal. Hopelijk gaat het van hieruit alleen nog maar beter en niet slechter. Hopleijk krijgen jullie de hulp die jullie nodig hebben. Waterpokken, ik dacht dat waterpkken sowieso gevaarlijk zijn voor het ongeboren kindje. Ka beter het zekere voor het onzekere nemenin zo'n geval. morge inderdaad weer een dag. dan even geen fles maar alleen pap.
Hi Frommel, wat zwaar voor jullie! Ik hoop dat het snel goed gaat of in ieder geval beter met vl! Weten jullie al of jullie een nichtje of een neefje krijgen? En hoe gaat het verder met de zwangerschap van je zus? Wat lief trouwens dat vl bij je zus mag logeren! Het lijkt mij ook een zeer zwaar besluit om tijdelijk apart te wonen! Enne hoe gaat het met S. en de gezinsbegeleiding? heb je al een beetje het idee dat de gehoorapparaatjes hem iets van geluid geven? Dikke knuffel!