Maartje, wat fijn dat hij ' s nachts maar 1x komt! Schrikken van dat dekentje! Gelukkig is het goed gegaan. Ongeluk zit echt in een heel klein hoekje. Ego, knip nog steeds slecht er aan toe dus weer AB. Dokter vertelde nu pas dat ie schrok de vorige keer van hoe mijn onderkant eruit zag.... Fijn... Zag er nu wel beter uit maar is niet normaal dat het zo langzaam geneest. Waarschijnlijk door ontsteking. Doet ook nog steeds pijn. Gelukkig niet meer zo erg als eerst, maar toch.. Hebben nu 17 medicijn momenten per dag. Infacol niet meegeteld. Zat er vandaag helemaal doorheen. Vond er niets leuks aan en kon niet meer genieten. Dus voeding van 20:00 al liggend in bed en toen blijven liGgen. Niks meer gedaan. Dat helpt wel.. Nu voel ik me beter. Heb van de kleine genoten toen hij naast me lag te slapen. Dus gaat weer goede kant op!
Wat vervelend voor je unexpected. Hoop dat uet snel goed geneest. Maartje, ,snap je wel hoor, je hebt het natuurlijk hartstikke druk met 2 kleine kinderen! Storm net zn fles gehad. Nu snel naar bed! Slaap lekker!
Zelfde hier qua borsten........geduld geduld geduld met aanhappen en idd niet in arren moede maar accepteren dat hij er 'wel aanzit'
Zwaai vanaf de nachtploeg! Uunexpected, heel goed om af en toe een baalmoment i te lassen Ego, het lijkt erop dat ik wat beter in orde begin te worden. Maar jeetje wat was ik ziek, hele dag in bed gelegen
En het tweede deel haha. Ach, eerste keer om half een en tweede keer iets voor vijf, ik mag niet klagen
Wel gezellig dat iedereen zich in de nacht meldt. Gedeelde smart is halve smart Fascinerend trouwens hoe verschillend er wordt omgegaan met gehoortesten en hielprikken. Hier doen ze dat lekker in de kraamtijd en daar komen ze voor langs, scheelt weer een ritje.
S' nachts meld ik mij hier niet hoor. Lig dan lekker in bed eventueel met een kereltje aan de borst. Liggend voeden is heerlijk! Vannacht helaas wel wat minder slaap gehad, hij kwam ineens weer om de 3 uur. Misschien een regelavond + nacht? Eens kijken hoe dat vandaag verder gaat. Wel maakik mij zorgen om dochter. Zij is weer heel verkoudenen hoest heel erg. Hopelijk steekt ze haar broertje niet aan en ik hoop nog harder dat ze geen koortslip krijgt. Het is zo moeilijk haar afstand te laten houden van haar broer, ze vindt hem veel te lief @tumtum; begeleiding met de bv is dus best Ok maar wel ver weg nu. Hopelijk gaat je meisje vandaag wel weer lekker drinken.
gaaaaaap hier 23.30 - 02.30 - 06.00. gelukkig doet manlief de ochtendvoedoling altijd. we zijn echt verwend met uitslaper niek.
Met onze maaike lijkt het weer goed te zijn maandag controle in het zkh Met mandy de gehoortest gehad ze is gezakt maar ze is ook verkouden Ik hoop dat we nu weer iets meer geluk mogen gaan krijgen en dat alles goed komt Maaike heeft door haar val eens gebroken oogkas en een scheur in haar voorhoofd schedel Ze waren eerst bang voor hersenletsel maar dat is gelukkig niet zo Borstvoeding kolf ik allemaal en geef mandy de fles dat gaat heel goed Mandy komt om de 4 tot 5 uur dus mag daarmee niet klagen Voor iedereen eens knuffel en ik hoop toch weer iets vaker te kunnen komen
Pff hier op geweest van 01.00-05.00. Ons meisje wilde elke keer aan de borst maar als ik dan aanlegde waren het 2 slokjes en dan weer huilen. Af en toe viel ze bijna in slaap op m'n borst of tijdens het troosten, maar dan ineens begin ze weer te huilen. Keek ook hele tijd klaarwakker om d'r heen.. Hoe kan ik zien of merken dat ze darmkrampen heeft? Ze heeft wel goede luiers telkens.. De kraamhulp is er nu dus vriendlief en ik gaan nu eindelijk even slapen. Jaelynn is ook kapot dus ze zal vandaag denk ik ook veel slapen... Hopelijk krijgen we niet teveel van die slapeloze nachten want dat sloopt je echt!
Hier scheelt het per kind (voor mij dan ) pieter kreeg hem bij het stadsdeelkantoor, Janneke kreeg hem in een andere wijk (ik beklacht gedaan, want het is niet op loopafstand, tja ik moest de bus maar nemen met een pasgeborene en een bijna 2 jarige, en dan ook een bus met trappetje...), en Sietske bij het gezondheidscentrum op loopafstand
Hier ook weer lopen spoken gisteravond en vannacht, het is maar goed dat ik weet dat het een periode is.... Verder is ze nog steeds erg verkouden, de prutoogjes zijn over, maar nu heeft ze een heuse kennelhoest...en ook ik ben ondertussen snotverkouden, met keelpijn en hoesten....
hier ook iedereen verkouden! Verrek vd jeuk. In combi met menstruatie niet fijn. komt goed. kindjes zijn nu bij opa en oma dus mama ff rust. vanmiddag aan de poets
als luuk krampjes heeft gaat ie liggen wringen en scheetjes laten. vaak is het hier paar minuten stil, huilen en zo om en om. ze hebben ook een ander huiltje voor pijn als voor honger