Hallo! Hier ben ik ook weer eens Tumtum, dus je man heeft gekozen voor Australië? ! Heerlijk! Frommel, sterkte en succes met het traject! Hoe gaat het nu met je vrouw? En met jullie? @ bijvoeding, Storm mag niet voor de 6 maanden bijvoeding. Hij kijkt echter ons eten uit de mond...na wat gegoogle heb ik besloten om morgen groente te proberen. Hij is volgende week een half jaar. .. Dus vandaag de kinderstoel naar beneden gehaald. Meneertje vond het geweldig om erin te zitten haha! @carpaal tunnel syndroom. Heb ik ook gehad. Ben er uiteindelijk aan geopereerd. Daarna geen last meer van gehad tot in de zwangerschap. Vreselijk Nu is het gelukkig weer weg!
Hoe is het hier met iedereen?? Druk, druk druk denk ik. Hier is het in ieder geval rennen/vliegen. Deze week is dl aan het wennen op de kleuterschool. Ze vindt het gelukkig superleuk. Vanaf de herftstvakantie gaat ze dus "echt" naar school en aansluitend de BSO. Daar gaan we alleen zometeen nog even kennis maken. Verder geen nieuws, H heeft wel weer een fikse verkoudheid gehad dus bv is nog niet afgebouwd. Hopelijk over 2 weken wel. Het is wel een verwend menneke aan het worden. Hij wilt het liefst zo dicht mogelijk bij mama slapen en hij heeft weer nachtvoedingen geintroduceerd waarbij ik in slaap val en hij lekker in het grote bed blijft liggen.
@pookie, hihi hij vind het veelste fijn gezellig bij mama en geef m eens ongelijk Ons meisje slaapt eigenlijk elke nacht nog wel even bij ons in bed, heerlijk tegen me aan ze wordt doorgaans rond half 5/5 uur wakker dus dan pakken we dr gauw op en mee naar ons en dan slapen we allemaal weer binnen 5 minuten En ik geniet er ook nog eens erg van zo lekker knuffelen en slapen met zn drietjes Maar er zijn ook nachten dat ze ineens tot half 6 of 6 uur ofzo blijft slapen....dan heeft t vaak geen nut meer (als ik moet werken gaat mijn wekker ook om 6 uur).... Hoop dat we morgen lekker beetje "uitslapen" Hier ook druk! Vooral met werk! Allemaal leuke en goede ontwikkelingen dus helemaal leuk Vandaag ook een drama project (wat weer uit meerdere projecten bestaat) helemaal sluitend gekregen, wat nog nooit eerder was gelukt maar hehe nu gelukkig wel! Dus nu weer wachten op verder bericht voor de afwikkeling.... Mn broer is morgen jarig, wordt 30.....en kan er niet bij zijn Mn mams en stiefpaps zijn inmiddels in Malmö aangekomen, en rijden morgen verder naar Stockholm....... Had ook heeeeeeeeeeeeeeeel graag gegaan........ Nou ja....volgend jaar zomer gaan we er weer heen
@bfg, gefeliciteerd met je broer! Idd jammer dat je er dan niet bij kunt zijn, maar die hou je gewoon tegoed knuf!
idd, het wordt Australië, nu eerst wachten op de visa, en dan zullen we denk ik ergens in januari wel die kant op gaan. Plan is om in december eerst alle spulletjes die we willen houden naar nederland te brengen, en daar nog de nodige tijd met familie door te brengen. @pookie: hier ook zo'n mama's kindje hoor! ze ligt al pal naast me, maar soms is zelfs dat niet goed genoeg en wil ze nog 50 cm dichterbij. Gister bracht ik haar voor een middagslaapje op bed, en ze bleef keurig stil, tot ik na een kwartiertje toch wat gehuil hoorde. Wat bleek: ze was niet braaf gelijk gaan slapen wat ik dus dacht, maar aan de schuifelkruip gegaan en lag nu halverwege ons bed ipv in haar eigen, tijd om het ledikantje los te koppelen en de 4e wand omhoog te schuiven vrees ik...jammer voor mij want ik heb nog steeds minstens 2 voedingen per nacht, en die kunnen lekker half slapend als je niet omhoog hoeft. bfg: gefeliciteerd! Lastig he dat ie zo ver weg woont! ik vind t altijd extra vervelend met verjaardagen enzo.
Ook hier ist druk. Met vl gaat het stap voor stap een stukje beter. We zijn er wel achter dat we er nog lang niet zijn, voorlopig komt ze waarschijnlijk dan ook niet thuis wonen, maar ze heeft hier wel al een paar keer gelogeerd heb wel vertrouwen dat het uiteindelijk goed komt. En mijn zus is gisteren bevallen van een zoon! Met 37, 5 dus prachtig op tijd. We zijn zo blij dat alles goed is gegaan. Verder druk met kindjes en alle bij behorende afspraken. Heb nu eens in de 2 weken gezinsbegeleiding voor zl vanwege zn gehoor, 3n daarbij via het CB ook af en toe iemand die meekijkt met dl. Omdat peuter zijn al een hoop is zonder alle spanningen thuis, en ik het prettig vindt dat iemand meekijkt hoe ik dl daarin kan begeleiden met alles wat speelt. Met s. Gaat het ook goed! Wat is de flesvoeding toch een uitkomst. Eindelijk is het manneke tevreden na een voeding, hij komt in een wat normaler ritme en wordt nog maar 1 keer per nacht wakker.
Frommel, goed van je dat je voor de fles hebt gekozen. Zal een hoop rust brengen voor je! Fijn dat het met je vrouw iets beter gaat! En gefeliciteerd met je neefje! Tumtum, heerlijk Australië! Wel ver weg van familie. ...maar dat ben je waarschijnlijk wel gewend! Pookie, spannend hoor dl naar school. Toch weer een nieuw tijdperk! @in bed slapen. ..moet eerlijk zeggen dat Storm nog nooit bij ons heeft geslapen. ... Zijn groentehapjes gaan er trouwens in als...koek
Frommel: fijn dat het beter gaat met nu S op flesvoeding zit! Idd ook wat meer rust voor jezelf! En gefeliciteerd met je neefje! Tumtum: heerlijk, Australië! Jaloers!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hier ook drukdrukdruk.......maar nu lekker een weekje vakantie! Voor de mensen die niet op fb zitten: De fysio had bij J geconstateerd dat ze de fontanel bovenop z'n hoofd al dicht was gegroeid. Dat was wel ff schrikken! Ze heeft overleg gehad met haar leidinggevende en daarna onze HA gebeld voor overleg. Die wilde toch zelf ff naar z'n hoofd kijken dus daar ben ik dinsdag geweest. Omdat hij er geen ervaring mee heeft, heeft hij ons doorgestuurd naar de kinderarts. Dat had ik helemaal niet verwacht dus ik was even helemaal van slag. Gelukkig gaat het verder met J hartstikke goed en de HA vermoedde ook dat er niets aan de hand is. Maar voor de zekerheid toch maar even laten nakijken. De gevolgen kunnen namelijk best heftig zijn als het niet goed is. Hij kan dan zelfs een hersenbeschadiging oplopen. Nou ja, maar niet op de zaken vooruit lopen. Wij zien een heerlijk vrolijk ventje dat zich prima ontwikkelt en het super goed doet. Tuurlijk maak je je wel zorgen, maar ik had me meer zorgen gemaakt als hij veel had gehuild en nog niet zoveel kon. We kunnen 1 november al bij de kinderarts terecht, dus nog 2 weekjes geduld hebben!
Geranium, spannend meis! Geniet van je weekje vakantie! Ik werk niet meer maar moet zeggen dat ik het steeds meer begin te missen. Ben inmiddels wat actiever aan het rondkijken. @ Pleegzorg, gisteren eindelijk het akkoord van de kinderbescherming gekregen dus nu gaan we verder de molen in! Fijn weekend!
Dat worden vast 2 lange weken geranium, toch spannend, ok al valt het waarschijnlijk mee. Wij hadden net een boem is ho...onze bank is momenteel continue uitgeklapt als 2 persoonsslaapbank, heerlijk oppervlak voor Silke en ons om op te loungen, val je niet zomaar vanaf als baby, helemaal niet als je beide ouders ook op die bank liggen....in mijn ooghoek zag ik dat ze nu wel erg dicht bij de rand kwam, maar het was al te laat en toen was het plof...achteruit kruipen gaat inmiddels razendsnel. Gelukkig is ze zich alleen kapot geschrokken maar had verder niets, en wij schrokken ook...
@tumtum, ik zou me ook rotschrikken! Gelukkig is alles goed @geranium, spannend nog 2 weken wachten! Ik hoop dat het allemaal meevalt @mone, thnx voor de knuf Uhm....*zeef*
@frommel, wat doen jullie het goed! Gefeliciteerd met je neef! Alles goed met hem en je zus? @geranium, spannend hoor! Hopelijk is er niets aan de hand en krijgen jullie dat meteen te horen! @butterfly, hoeveel stappen zijn er voor de pleegzorg? En welke stap hebben jullie nu gezet dan? @tumtum, auw! Gelukkig niets aan overgehouden! Behalve vnl schrik Hier gaat alles z'n gangetje, het is nu herfstvakantie en dus tijd om rustig te genieten. Ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste stiltedag gehad, vond het best spannend van tevoren. Maar het is goed bevallen! Sietske laat zich alle hapjes goed smaken! En vind de box te klein, ze ligt het liefst op ons kleed en ziet dan ook alle hoeken van het kleed
Ik ben in september begonnen met een mindfulness cursus, en daar hoort in dit geval een stiltedag bij. Van 10u tot 15:30u hebben we niets gezegd, niets gelezen. Maar wel gemediteerd (liggend, zittend, buiten lopend) en yoga oefeningen gedaan. En ook de lunch in stilte van genoten. Het idee is dat het je tijd geeft voor jezelf en je gedachten zonder "storing" van buitenaf. Ik heb dit gedaan waar de cursus ook gegeven wordt en we waren met 13 man (nou ja, maar 2 echte mannen ) en de juf
klinkt goed! denk dat ik ook wel enigszins gesloopt zou zijn na zo'n dag met alleen maar je eigen gedachten hihi maar bevalt verder goed dus? heb je er ook echt baat bij in je dagelijkse leven? ik ben zelf wel erg van de yoga enzo dus vandaar
in de categorie mannen met tact....of vooral het gebrek hieraan... net een collega die doodleuk vroeg hoe lang ik nog moest uhh hoe lang tot ik wat? ja met verlof... fijn...die dacht dat ik dus weer in verwachting was... ja mensen ik WEET dat er nog een BUIK zit...... en ik weet ook dat mn buikspieren maar niet verder verhuizen naar hun oude vertrouwde plekje.... en laat ik nou juist hier al tijdje heeeeeeeel erg moeite mee hebben..... heel fijn dus dit....kan er ook nog wel bij oftewel...er kwamen tranen toen ik eenmaal weer op mn kamer zat stomme l*l sorry hoor....moest ff nog meer van me afschrijven denk ik...