16 - 30 april 2013 Mama's (deel één)

Discussie in 'De mama's' gestart door Bloemmm, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Frommel, wat fijn dat ze een oorzaak hebben gevonden, en wat raar en een bizar toeval dat zowel jij als de donor drager zijn en zelf kunnen horen. Dit doet me trouwens wel weer aan een vraag denken die ik je al eens eerder wou stellen, maar als je het niet wilt zeggen snap ik het ook hoor, maar hebben je dochter en s. dezelfde donor als vader? Of hebben jullie twee verschillende donoren?

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @flessen, hier werd t echt gezegd bij cb en ook staat t op pak nutrilon
    Wat de reden ervan is geen idee :D

@geranium, wat vind je er eng aan?? Begin anders met inimini stukjes en dan eerst kijken hoe dat gaat en dan gewoon steeds beetje groter? Zo hebben wij t ook gedaan, en begin vaak nog wat kleiner
    Merk nu wel dat t steeds beetje beter gaat

@frommel, lijkt me erg dubbel zo'n uitslag, maar lijkt me zeker een fijn idee dat je er eigenlijk niets aan kon doen...........
    Hoe gaat t nu met je vrouw? Al wat meer zicht op herstel en thuiskomst??

@hier, mooooooeeeeee zo lekker naar bed :)

3. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haj allemaal,

Zwaai zwaai ik vind het echt erg dat ik hier nooit meer kom maar ik heb het zoooo druk met mijn bedrijfje, wel heel positief natuurlijk.

Hopelijk alles goed met iedereen.

xx

4. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heftig meis maar idd wel fijn dat je het nu weet.. Wel heel stom zeg dat jullie allebei drager zijn, jeetje!! Gelukkig geen syndroom, en natuurlijk heb jij niets fout gedaan.. Knuf knuf!!

5. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uhm.. ik lees hier over 3flessen.. ons Luukske zit in een sprongetje en drinkt weer 5 flessen haaha.. een liter per dag! Boefje.. Voor ons dus weer een avondfles en das niet mijn leukste hobby maar goed het hoort erbij...

6. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Prettig dat jullie nu weten hoe het komt! Betekent dit dat jullie gaan stoppen met de gehoorapparaatjes?

En hoe gaat het met vl? En met jou?

7. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Hey Maartje,

Hoe gaat het nu met jou zelf?!

8. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL

hmmm nog niet heel geweldig. Ik zit nog niet geweldig lekker in mijn velletje. De kids doen het prima hoor. Maar sinds de bevalling voelt het gewoon niet of ik mezelf ben.. Komt wel weer goed maar het heeft tijd nodig. Er is natuurlijk gewoon veel gebeurd afgelopen jaren.

Hoe is het met jullie? :)

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @frommel; wat een vervelende pech, jij en donor drager:( helaas kunnen jullie nu er alleen het beste van maken. Gaat het al beter met v- lief?

@maartje; drukdrukdruk dus? 5 flessen??
    Das best veel.

Hier nog steeds op 4, het introduceren van brood doen we heel langzaam. Niet bewust hoor maar het loopt gewoon zo.

Doen jullie ook aan sinterklaas met de kleintjes. Ik vind het best lastig om kadootjes voor de kleine vent te kopen. Vooral een schoencadeautje, iets duurs is minder moeilijk....

10. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @pookie, uhh nee geen sinterklaas :), maar scheelt dat we geen ouder kindje hebben rondlopen natuurlijk.
    Heb wel 3 cadeautjes voor dr klaar staan, maar die zet ik net zo makkelijk onder de kerstboom

Overigens is ze begonnen met tijgeren sinds donderdag (uiteraard bij mn schoonouders en niet thuis ;)) en was t eerst alleen ff een klein stukje naar iets toe, nu heeft ze echt door dat ze overal kan komen
    Daaagggg rust :p

Boterham gaat steeds beter, wat me weeeeeer bewijst dat er vanzelf een tijd is dat ze er ect helemaal aan toe zijn.
    Potjes vind ze nog steeds lekkerder dan vers gemaakt ;)

Gister voor t eerst een dag op 3 flessen (door mn eigen domheid haha), maar nog niet zo'n succes want toen wilde ze vanmorgen om 5 uur ineens weer....
    Dus nou ja....er zal vanzelf wel een tijd komen dat ze steeds minder zal drinken, maar ik ben in elk geval niet van plan om weer met een nachtvoeding te zitten :D

En terwijl ik dit typ kijkt Hailey naar sinterklaas op tv en onderneemt serieuze pogingen om te gaan kruipen :$
    Nou we zullen zien of mn vermoeden dat ze kruipt met kerst uit gaat komen ;)
    Uhm even Hailey weer ergens weghalen :D
    Zo maar ff t huis reorganiseren geloof ik :D

11. mlana

mlana Lid

18 nov 2011
    10
    0
    0
    Rotterdam
    Dag alle lieve mama's,

Beetje laat, maar mag ik me nog aanmelden?

19-04-2013 bevallen van een jongen met de naam SEAN.
    Gewicht 2665 gram, lengte 49cm, 39+2, 1e kindje

12. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Up!

Niet zo veel te vertellen, ik lig eindelijk uitgeput op de bank

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @mlana, natuurlijk! welkom! is alleen wel erg rustig hier.....

Hailey is inmiddels druk in de weer met tijgeren, heeft ook echt door dat het niet alleen een klein stukje kan, maar dat ze ook langere stukken kan overbruggen.
    En probeert nu te gaan kruipen :D
    Gister kreeg ze het al wel voor elkaar een heeeeeeel klein stukje op dr handen en knietjes en buikje van de vloer, dus gok dat dat ook niet heel lang gaat duren voor ze het kan :D

Sesamstraat vind ze werkelijk helemaal het einde, kijkt ze elke ochtend en bij de begintune draait ze gelijk dr hoofd naar de tv en wordt ze helemaal enthousiast :D zo leuk om te zien :)

Ze is ook heeeeeel erg aan het kletsen, radio hoeft echt niet aan want je hoort als ze wakker is eigenlijk alleen maar tatatata gagagaga bababababa wawawawawa enzo :D wel grappig :)

Box staat omlaag.....bed ook standje lager, want madame trekt zich op aan de rand ;)

Vind het nu wel ineens wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel gaan hoor!!
    Brood eet ze ook steeds beter, alleen geprakt eten vind ze nog niet echt een succes......ook dat komt vanzelf, we blijven t gewoon "oefenen" wanneer wij iets eten wat zij ook mag.
    Dan mag ze eerst op ontdekking, bijv, hele peentjes enzo en doperwtjes, maar doperwtjes waren vooral erg leuk om gelijk van tafel te vegen.

Ze was erg verkouden dus paar rotnachten achter de rug en nu ben ik ook begonnen, al lijkt het gelukkig nu wel al wat beter te gaan *afkloppen*....

Ook moeten we een nieuw keukenwerkblad....beetje jammer van die extra kosten, maar goed....bobbels in je bad en een kapot blad is ook niet alles (spaanplaat.....;))
    Maar i.p.v. een mooie stenen blad gaan we toch maar voor een goedkope oplossing en aan dus een massief houten blad halen bij de Ikea, ook prima.

14. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Mlana, welkom!

Juul, leuk je weer te "zien"

Bfg, wat gaat het snel he! Hier het bedje ook een stand omlaag...eergisteren had Sietske haar koppie boven de bovenkant getrokken....dus....kleine meisjes worden veeel te snel groot! Ook tijgert ze de hele kamer door en probeert zich overal aan op te trekken. Op handen en knieen zit ze ook al regelmatig, en ze zit ook al goed zelfstandig....pfff voor je het weet lopen ze.... ;)

15. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Wat kunnen jullie meisjes al veel! H is weer een typische jongen, laat met alles en veel eten :D

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Eten kan Sietske ook, had klachten bij de potjes van 6 mnd, nu de 8 mnd gekocht en die gaan erin als koek.....dametje.....

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Haha nou de dames weten idd wel wat ze willen he :D
    Ondernemend niet normaal!!

Als ik dan terugkijk hoe mn neefje was, is Hailey nog een tandje "erger" :D hihi

18. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi Luuk eet nu een hele boterham met korst en al. Vorige week begonnen en ging meteen goed.

Gelukkig nu weer op 4 flessen, sprongetje begint over te gaan... Hij kan al achteruit schuiven, en zelf zitten (niet heel lang hoor hihi).

Hij weegt nu 9 kilo hihi

Ik bedacht me dat hij over 4 maanden alweer een jaar wordt.. poeh wat gaat de 2e snel joh!

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hier wel een snelle kerel hoor. Geen verschil met zijn zus.
    Hij gaat de hele kamer rond tijgerend en kruipend. Ook trekt hij zich helemaalop de benen en staat dan lekker rond te kijken.
    Of zoals opa zegt, hij staat alklaar aan de bar om bier en bitterballen te bestellen.....

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hier laat de oudste ook graag voor zich "zorgen" :D (behalve dan met kleding....;))

Deel Deze Pagina