Hier is hij ook dol op brood en zelfgemaakte fruithap. Avondeten daarentegen blieft meneer weer niet Grappig, je denkt dat je het bij een derde wel met je ogen dicht kan maar ze hebben allemaal hun eigen gebruiksaanwijzing Hij heeft volgens mij trouwens net een groeistuip gehad. Eten, echt niet normaal. Hele flessen pap gingen er in. En heeft hij ineens zo'n bolle kop, ik herken hem niet meer Hoe is het maartje, begint het langzaam een beetje weer bij te trekken?
Wow pookie, wat een snelle geweldig! @ juul; lief dat je ernaar vraagt. Hier gaat het wel weer de goede kant op. Luuk zit nu weer op een duidelijk ritme en huilt niet meer snachts gelukkig, sprongetje lijkt over te gaan... Ben wel flink oververmoeid, ik werk veel, druk met de kleintjes, merk echt dat van 1 naar 2 me echt heel erg tegenvalt, qua drukte en zo. Had het zo onderschat. Bovendien heb ik nog steeds een aantal kwalen sinds de bevalling, o.a die bekkenpijn en dat schiet ook maar niet op. Maar verder gaat het goed, heb zin in de feestdagen, weer zin om vanalles te gaan doen en binnenkort ook wat tijd ingepland om samen met manlief en vriendinnen leuke dingen te gaan doen. Dus komt goed
Hoe zwaar zijn de rest van de kindjes nu? Is het leuk om dat een beetje bij te houden, ik ben wel benieuwd hoor naar de rest Ik zal beginnen, kijk maar of je het aan wilt vullen hoeft niet Naam Datum Gewicht Lengte Luuk (missiemaartje) 19-11 9 kilo 70 cm
Naam Datum Gewicht Lengte Luuk (missiemaartje) 19-11 9 kilo 70 cm Hailey (BabyFG) 09-10 7815 gr. 68 cm Moeten pas in december weer naar cb maar denk dat ze dan ook wel rond de 9 kg zal zijn en over de 70 cm....
Als je je bericht quote zie ik t wel zoals je getypt had..... Alleen komt t gewoon niet goed met plaatsen hier, maar dat ligt aan de site zelf...
Naam Datum Gewicht Lengte Luuk (missiemaartje) 19-11 9 kilo 70 cm Hailey (BabyFG) 09-10 7815 gr. 68 cm Juin (Skatje) 05-11 5910 gr. 63 cm
hai hai! Kom weer even langswaaien. Eten wordt hier nog niet zoveel gedaan. Groentehap gaat redelijk en ik bied brood en fruit aan.
Hee skatje gezellig! Ik heb geen flauw idee hoe groot en zwaar h nu is Moet dan even het boekje van het cb er bij zoeken maar lig nu even heerlijk op bed te zp-en terwijl het gespuis slaapt, dus nu even niet Hij was volgens mij iets van 7 kilo nu.
Naam Datum Gewicht Lengte Luuk (missiemaartje) 19-11 9 kilo 70 cm Hailey (BabyFG) 09-10 7815 gr. 68 cm Juin (Skatje) 05-11 5910 gr. 63 cm Sietske (Mone) 19-11 6790 g. 66 cm
Naam Datum Gewicht Lengte Luuk (missiemaartje) 19-11 9000 gr 70 cm Hailey (BabyFG) 09-10 7815 gr 68 cm Julin (Skatje) 05-11 5910 gr 63 cm Sietske (Mone) 19-11 6790 gr 66 cm Zo dan
Geloof t hier niet nee.... Wil t best in excel zetten maar ja daar hebben we hier weinig aan Al zou ik dan weer wel met een tooltje "plaatselijke printscreen" kunnen maken en die als jpeg opslaan en dan uploaden als foto Maar wel een gedoe dan
Volgens mij zitten we aan t begin van de 8 maanden sprong....... Maar misschien heeft ze net zo goed ergens anders last van Sneu is t in elk geval Hihi ze keek me vanavond toch boos zeg naar mn mams! Mn mams moest om dr lachen hoe ze zich altijd helemaal enthousiast vol eten smeert, zich vol op de lepel stort en helemaal enthousiast is dus Maar hailey voelt dat als uitlachen Zo die keek boos!! Heeft ze nog niet eerder gedaan hoor! Ja wij lagen ondertussen slap van de lach om hoe ze keek Ja dat hielp natuurlijk niet hihi, keek ze nog bozer! En toen was t huilen..... Ja eigenlijk wel beetje sneu, maar och dat koppie hihi T was eigenlijk beetje combi tussen boos/verbaasd/beteuterd/sip Lastig uitleggen eigenlijk Zo en dan nu de modus "slechte mama" weer uit hihi
Hoi mama's! Hoe is het met jullie? Unexpected was even van de ZP aarde verdwenen. *schaamt zich* Heb niet kunnen bijlezen allemaal hoe het gaat, ik kijk zo even de laatste paar pagina's. Met ons gaat het goed. Zoon is een enorme kerel (73cm), heeft 2 doorkomende tanden, is vrolijk en tevreden. Mama werkt fulltime dus vandaar erg stil.
Ja hoi! ik ben weer terug! Wat is iedereen goed bezig met eten! Die van mij is echt een jongen hoor, kan zijn mama niet loslaten. Maw hij wil erg graag de borst. Ik ben blij als ik er 1/2 fruithapje in krijg en bijna een heel potje warme maaltijd (die kleine potjes wel te verstaan). Hij kan sinds kort gelukkig wel een beetje uit een bekertje drinken. Dit blijf ik oefenen en dan hoop ik dat ik hem opvolg melk kan geven.
Heeft t cb niet misschien nog wat tips zodat ie meer eet en minder drinkt ui je borst?? Kan je t nog goed combineren fulltime werken en bv??
BFG, ik heb een overvloed aan melk. Hij wil vaak ook 's nachts weer een keer. Laatst kwam hij ineens niet 's nachts en had ik dus weer een enorme melk plek in bed. MAW ik heb melk genoeg. En mannetje groeit er goed op. Het is ook goed te combineren met werk. Maar begin het qua hormonen wel een beetje zat te worden. Ga eens een vraagje erover posten hier.