Och ja praat me er niet van zulke nachten gelukkig werkt neuspeertje en otrivin baby wel goed bij hailey. Beterschap allemaal!
Vanmorgen groepsvoorlichting gehad bij het cb, en na afloop heb ik haar nog even gewogen en gemeten, ze is nu 70,7 cm en 8355 gram! Groeit lekker door dus! Nu wel wat meer op gemiddeld lijntje ipv erboven, maaaaar ze gaat gewoon hartstikke goed dus! We zitten nog steeds op 4 flessen, maar ze is ook zo actief!! En verre van dik, dus ze heeft t gewoon nog nodig Nu langzaamaan wat gaan "ombuigen", dus ontbijt dan pap of ook dan een boterham, en tussendoortje toevoegen enzo en dan zien hoe ze t dan doet. Ik ga maar eens rondkijken
Wat houdt groepsvoorlichting in? Hier twee zieke meisjes...pfff...en dan laatste schoolweek met kerstdiner etc.....
Wat sneu he al die zieke kindjes! Hier is het ook ziekenboeg. S is aan een stuk verkouden(leuk zo'n zus die alles meeneemt van de psz) en ook heeft hij net zn eerste vlekjesziekte gehad, waarschijnlijk zesde ziekte. Daaraansluitend een oorontsteking, incl. Antibioticakuur. Dat alles achter de rug en nou is hij weer snipverkouden. Daarbij heeft zuslief nu een oorontsteking. Dus we blijven bezig Dochterlief is ondertussen ook jarig geweest, lekker tussen de feestdagen door. Heerlijk hoor, zon derde verjaardag. De eerste waar ze het echt goed doorheeft, en de hele week princes is geweest was genieten.. S. heeft zijn intake bij het CI team achter de rug en is door naar de volgende ronde. In het nieuwe jaar enkele dagopnames voor onderzoeken en als hij daardoorheen is zou hij op redelijk korte termijn al voor operatie kunnen. (Dwz voor het eerste jaar). Maargoed, eerst maar zien hoe die onderzoeken gaan, maar want die kunnen sowieso niey meer plaatsvinden als hij verkouden is, en dat is hij toch wel redelijk chronisch de afgelopen maanden.. S. Is 9 kilo. Ontwikkeld zich goed en sinds deze week staat hij. Hoe is het met alle andere kindjes? Klaar voor de kerst en jaarwisseling? Hebben jullie plannen? Fijne feestdagen allemaal!
Idd spannend frommel! Fijn dat ie door is naar de volgende ronde! Wat een zieken allemaal zeg, S. Moet nog steeds haar eerste verkoudheid krijgen! Is al die pijn en moeite voor de borstvoeding toch ergens goed voor geweest. En als ik het nog volhou tot eind januari hebben we dan weer zomer Fijne feestdagen allemaal!
Groepsvoorlichting worden er meerdere ouders uitgenodigd om met kind langs te komen, kan je vragen stellen terwijl kinderen (theoretisch) in t midden op een mat aan t spelen zijn, en we kregen stellingen en dan moesten we onze mening daarover geven. Meer was t niet Ja en je kon wegen en meten en dat wilde ik natuurlijk wel
Beterschap en de beste wensen voor het nieuwe jaar. Zoonlief heeft ook bv maar wel eens wat groene snot gehad en beetje dicht neusje. maar niet echt ziek dus. alleen ook weer niet dat hij helemaal niks heeft. Eet trouwens nog steeds geen boterham. Wel yoghurt en potjes olvarit. Rapley was niks voor hem. Eten gaat direct op de grond .
De beste wensen allemaal voor het nieuwe jaar. En bedankt voor het delen van de speciale tijd rond zwangerschap en geboorte. Het is hier inderdaad nogal desolaat aan het worden. Jammer maar helaas. Misschien kom ik jullie nog wel eens elders op dit forum tegen.
De beste wensen allemaal! Hier hebben mijn beide zoontjes door het vuurwerk heengeslapen terwijl het echt wel leek of er een aantal granaten af werden geschoten Frommel, spannend zeg! Ziekenboeg: het snottert hier al zo'n 6 weken dus ik raak er aan gewend
Ziekenboeg? Ben zelf chronisch verkouden haha Hier druk bezig met veranderen, dwz andere kleur op de muren en andere meubels 1 muur zat structuur-egaal-structuur, stond ons vanaf t begin al tegen maar tijdens t klussen destijds dachten we dat t gestuct moest worden, tot we bijna klaar waren en ik t laatste muurtje aan t verven was en we erachter kwamen dat er behang onder zat Dus nu de stap gezet en afgelopen leeg al t behang eraf getrokken, ging gelukkig erg makkelijk! Gister opnieuw glasvezel erop en vandaag 1e laag verf gerold. Ander muurtje onder de "bar" en pilaar gister al 1e laag verf gegeven en vandaag 2e dus die is klaar die was gelukkig al glad Morgen alleen nog klein muurtje onder t raam in de verf zetten want behang zat nog niet goed vast vandaag, ff lijm eroverheen gesmeerd dus. Nieuwe tvkast vandaag gehaald en in elkaar gezet, kan hailey niet meer bij de apparatuur of zich er gevaarlijk aan op trekken Nu is t wit en dat staat wel veel mooier bij de nieuwe kleur op de muren. Een beetje paarsige grijstint, heel warme kleur (voor de nieuwsgierigen t is de kleur rots van histor) @unexpected, hailey wordt ook groot op potjes, al begint ze vers nu ook wel lekker te vinden, eindelijk! Ze accepteert eindelijk stukjes in dr eten, dus gaat de goede kant op Inmiddels eet ze tussen de middag 2 boterhammen (zonder korst, al had ze gister 2 boterhammen + stukje korst op) maar dik is ze absoluut niet! Zitten ook nog steeds op 4 flessen....kind heeft gewoon veel nodig zo actief is ze
Leuk hoor huis verbouwen! Hier valt het momenteel wel mee met de snotneusjes (klopt af...) S. Loopt de hele dag etuh te roepen....en echt waar alles wat we haar te eten geven eet ze op.....zo'n makkelijke hebben we nog niet gehad! En mama kan ze ook al heel goed roepen, zeker als ze huilt komt er niets anders uit......smelt!
Haj, rustig hier zeg Kwam nog een keer zwaaien, heb het zo druk met vanalles en nog wat! Onze Luuk kan inmiddels zelf aan 2 handen lopen of aan een loopwagentje. Niet heel snel maar hij kan het wel! Optrekken, staan alles doet ie. Kind zou pas ruim 8,5 maanden zijn he.. vind het echt niet normaal maar ben wel enorm trots
Het is hier idd rustig. Ben zelf ook hartstikke druk met m'n werk, onze boef enz...... Met Jort gaat het supergoed. Eten doet hij als de beste, alleen houdt hij nog niet zo van stukjes in z'n eten. Maar ja,, zal hij toch aan moeten wennen. Nog geen tandjes hier, maar dat duurt vast niet lang meer. Hij maakt ook absoluut nog geen aanstalten om te kruipen o.i.d. Staan bij de tafel blijft favoriet en dat lukt soms ook zonder dat we hem vasthouden. Zichzelf optrekken doet hij ook nog niet, hij vindt het allemaal prima zo!
Pffffff ik had hier iets. Het leek mij wel een mooi moment om over te stappen van de HA voeding naar de standaard. H, krijgt roomkaas, smmerkaas etc op brood en dat gaat goed. Ik heb dus het laatste beetje HA gemengd met standaard melk en hij vindt het heerlijk. Totdat ik nu na een week niet geslapen te hebben mij bedacht dat het gespook van H wel erg gelijktijdig is met het overstappen. Gisteravond dus maar weer een fles gemaakt van 100% HA melk. Heerlijk geslapen vannacht. Hij heeft niet gehuild toen hij het in bed was gelegd en heel de nacht doorgeslapen. Einde experiment met standaard voeding, wij blijven voorlopig bij de HA. En dan ook maar geen smeer en roomkaas meer.
Jee pookie! En merkte je overdag niets aan hem dan? Ik heb ook een rondspoker 's nachts, maar omdat ze overdag gewoon vrolijk is, en hoewel 'S nachts veel wakker is maar ook makkelijk weer inslaapt zocht ik dat niet gelijk in een allergie hoek. Zo Maartje, snelle Jelle zeg! S. Trekt zich aan alles op en loopt langs meubels bosranden, etc, maar als je haar handjes vastpakt gaat ze gelijk zitten. Lekker tevreden kindje dan toch geranium, makkelijk zo een die alles wel best vind! Hier ook nog geen tand te bekennen trouwens! En wat een babbelkous mone! Hier komt er wel papa en mama uit maar das niet voor ons als ouders alleen
Zwaai zwaai! Hoi hoi Hier gaat alles goed, Ediz doet het enorm goed en is nog steeds een heel vrolijk mannetje.. Hij tijgert het hele huis door en speelt de hele dag met zijn grote zus, die heel erg blij is met haar broertje.. Volop genieten dus!