Unexpected, wat een verhaal zeg! Wat bloemmm al zei, als je het er vaker over wil hebben kan dat altijd! En fijn dat g. zo goed groeit!
Unexpected: jeetje meid wat ontzettend heftig! Wat knap dat je het zo goed kunt beschrijven. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Zo unexpected, dit staat idd niet vermeld bij zwangerschapskwalen...wat heftig! Knuffel en wat goed dat je zo positief bent!
Dank voor lieve reacties. Dat doet me echt goed want het is best een moeilijke tijd. Zag trouwens dat ik n foutje gemaakt had. De vk en kraahulp vonden het NIET nodig de dokter te bellen.. Die eerste kraamhulp was ook echt lui trouwens. Deed helemaal niets, mijn lakens niet verschonen, mijn was niet.. Heb een ander gevraagd en zij was geweldg. Heeft me ook echt bijgestaan in die moeilijke 1e week
Ja, ik vind je ook zo positief! Weet niet of ik dat had gekund/zou kunnen. Natuurlijk maakt je kindje alles goed, maar ik blijf je heel dapper vinden..
Unexpected ik ken je verhaal niet, maar ik heb ook hier genoeg gelezen om te weten dat je enorm heftige tijd (hebt) doorgemaakt. Ik wil je daarmee veel sterkte wensen. Fijn om te lezen dat je ondanks alle narigheid zo positief blijft en lekker van je kereltje kunt genieten.
Dames de uitnodiging is verstuurd. Er kunnen altijd deelnemers worden toegevoegd, dus mailadressen kunnen nog worden doorgegeven!
Meiden, bedankt! Knuffel Amezen, heb het verhaal gestuurd naar de mensen die er zelf ook om vroegen, wil niemand ongevraagd spammen met mijkn narigheid maar idd, hier staat ook al het een en ander. Bedankt ook voor je lieve bericht. Ik moet je trouwens nog steeds een pb sturen geloof ik. Heb het vanaf mobiel geprobeerd maar dat leek niet te lukken.
Unexpected, mag ik zo brutaal zijn om te vragen of ik misschien via een pb mag weten hoe G. nou eigenlijk heet Want ik weet dat je dat hier liever niet hebt, ivm herkenning.
Amezen, ik stuur morgen even een pb, want ik zit nu niet achter de laptop.. Unexpected, ik weet je verhaal ook niet maar heb wel begrepen dat het niet niks is. Sterkte iig!
Bloem, haha ja natuurlijk. Ik realiseerde me pas later dat ik hem ook in de pb G noemde terwijl ik daar zijn naam gewoon had kunnen zeggen. Ik stuur je nog n pb (als het luktm mobiel)
Amezen, ik kan jou geen bericht sturen. Waarom weet ik niet maar bij jou zie ik die optie niet (bij bloem kon het wel) kun je mij een pb sturen? Dan reageer ik daar op. Alvast bedankt!
Hier ook net de laatste fles gegeven. Hoop dat hii er minstens weer 4,5 uur tussen laat Slaap lekker!
Hier een meisje met krampjes. Cinababy gegeven en nu wachten tot ze rustig slaapt, dan kan ik haar in d'r wiegje leggen. Neusje zit helemaal vol, hopen dat die rotverkoudheid gauw over is. Meiske is verdorie nog geen week oud. Oh wel even trots: vandaag al op geboortegewicht