Combineren KV en BV, inderdaad per fles kiezen voor KV of BV en niet mengen per fles. En ze adviseerden vier jaar geleden dat je dan HA voeding moest doen maar ik weet niet of dat nog is
wij hadden ook een hongerige baby gisteren/vannacht ... elke 3u huilen! iemand nog tips om der zuigbehoefte te stillen? heb gisteren mini speentje van difrax gegeven...ze zit zich in slaap em spuugt speen zelf uit! ik ga nog ffies tukken... xx
Hier ook weer een beetje onrust. J. kwam vannacht om kwart over 2 en kwart over 6 maar heeft nu alweer honger Dus papa mag nu flesje geven. Vanmiddag hopelijk nog een uurtje slaap inhalen. Vl gaat naar de voetbal, dus kan ik ff in bed duiken! Woerdie: jeetje wat heftig zeg!
Moon, waarom kolf je erbij? Je kindje trekt zelf meer uit je borst dan dat apparaat kan doen. Zou lekker alleen de borst gaan geven, daar kun je eventueel ook nog kv bij geven als dat nodig is.
Woerdie, wat een verhaal maar wat een prachtige meid zeg! En heel begrijpelijk dat je er minder bent hoor, lekker genieten van de kleine en proberen een ritme te vinden. Bloemmm, wat goed zeg dat de medicijnen helpen! Hartstikke fijn dat Ediz zich daardoor veel beter voelt! Butterfly en Juul bedankt voor de tips bv/kv, gaan dus tzt om en om geven en niet mengen. Unexpected, ik kolf fulltime omdat Daan niet aan de borst kan drinken. Meerdere pogingen gedaan, maar het is niet gelukt... Daan heeft in de avond/nacht een stuk minder last van krampjes gelukkig, maar lijkt nu weer te beginnen. Zo sneu!
@moon, wat goed van je zeg! Sorry als ik iets zeg wat je al geprobeerd hebt.. Maar heb je het al met tepelhoedjes geprobeert? G kon het ook niet, drinkt nu met hoedjes. Soms nu gewoon aan de borst terwijl hij dat de eerste week echt niet kon. Maar misschien hebben jullie alles al geprobeerd. Vind het echt kanp dat je het op deze manier oplost!
@ Elina; fijn dat alles zo goed gaat en dat ook de borstvoeding goed loopt. Zo zie je maar weer. Hoeft echt niet altijd drama te zijn de bv. @unexpected; zou die kraamtranen maar gewoon ruim baan laten hoor. Is alleen maar goed denk ik. En erg vervelend van de spruw. Vooral als je er zoveel last van hebt. Hopelijk dat de medicijnen snel helpen. @moon; jammer dat je het niet meer bij elkaar gekolft krijgt. Maar is ook een heel gedoe natuurlijk. @Woerdie; leuk om je bevallingsverhaal te lezen! Wel even pittig op het einde met zo'n sterrekijkertje en dan een tangverlossing. Maar gelukkig was het snel voorbij. @bevallingsverhaal; had ik die van mij dr nou op gezet of nie? Ik weet t niet meer........
@hier; een rommelig nachtje. Y kwam 3 keer voor n voeding, maar geen idee meer hoe laat. Ik moet echt wat meer op de klok gaan voeden want hij maakt er nu n potje van...... Overdag soms ook ieder uur, anderhalf uur.......
Hè sharazed, heb je nog een nieuwe telefoon gekocht? Ik ben net zo verslaafd als jij, zit gewoon tijdens de voedingen Candy Crush te spelen. Eindelijk een momentje voor mezelf
Wat gaat de tijd toch snel zeg! Ik zit nu in m'n vierde dag van de kraamtijd. De dag waarop de kraamtranen komen Ze zijn hier (nog) niet te vinden, voel me op zich best redelijk. Alleen die hechtingen kunnen zo ontzetten branden!! Ben nu veel met water spoelen bezig en dat helpt wel enigszins. Gisteravond opeens een vreselijke stuwing. Van een bescheiden cup c zie ik er nu uit als iemand met borstvergroting cup F! Hoop dat het snel gaat wegtrekken..m'n tepels zijn ook gevoelig en zitten wat korstjes op. Vooral als ik Jaelynn net aanleg prikt het erg.. Het belangrijkste is dat ons meisje het echt super doet! Na 1 dag afvallen komt ze nu dagelijks al bij (en ze was al flink aan de maat) Slaap veel, huilt weinig, drinkt goed. Dus tot nu toe heb ik niks te klagen!
He meiden! Wat een heerlijk weertje he!! Ik heb al lekker in de zon gelegen..en voor het eerst sinds..8 maanden gestofzuigd en beetje de boel opgeruimd (mijn man heeft het steeds gedaan door mijn BI) maar ik dacht ik ga het eens proberen, wel pijn daarna maar ja moet het toch gaan opbouwen nu... dus alles op het gemakje, maar heb het wel gedaan! De kraamtranen Elina, tja ik dacht ook op dag 4..nou kom maar op, maar die kwamen niet, ik dacht nog okee nou mooi Maar die kwamen daarna wel hoor, en nu nog steeds hahaha ben een echte emo muts Vervelend he die hechtingen! Oh die vond ik ook echt lastig. En die stuwing :x nu na 3 weken kan ik zeggen, he eindelijk niet meer last van m'n borsten Oh ik word geroepen haha etenstijd voor Olivia Fijne dag allemaal!
Klinkt super! En die stuwing is zo weg hoor, een dag of 2. Wel even secuur aanleggen als je borsten zo onder spanning staan anders kan ze niet zo groot aanhappen en heb je zo een kloofje te pakken. Enne.....tijd voor een nieuwe banner
Nee nog niet. Erg he, verveel me enorm tijdens de voedingen. Nu maar beetje uitzending gemist kijken. Manlief heeft tv boven gefixt. Ik speel geen cany crush of dat soort dingen, maar ben zwaar verslaafd aan me whatsapp, twitter, forummen etc. Maar goed, gisteren niet meer aan toe gekomen om naar de stad te gaan. Maandag dan maar. Eerst ff kijken of ie gefixt kan worden. Me man kreeg het niet voor elkaar, en die weet er best veel van. Dus ben benieuwd...
Hebben jullie dat trouwens ook? Met dat mooie weer vind ik hete echt moeilijk om voldoende rust te nemen. Ik bedoel dutje doen is leuk, maar even naar de eendjes wandelen met peuter en de kleine is natuurlijk veeeeeeeeel leuker. Het liefst trek ik er iedere dag op uit, maar merk dat het me nog veel energie kost..
Tepels goed insmeren helpt echt! Iedere keer na de voeding een drupje melk uitduwen en over je tepel uitsmeren. Laten drogen. En daarna insmeren met bepanthen of purelan van medela. Liefst dat laatste. Na het insmeren niet meer aan de lucht laten drogen maar gewoon zoogcompres erop en je boob terug in bh.
Ik kom al niet meer aan dutjes toe sinds de kraam weg is. Ml werkt heel veel, en hij staat nu weer 3 aanhangwagens grind te scheppen. Dus ik zit met 3 kinds terwijl ik niet mag tillen.....we redden ons wel
ZooOo lekker geslapen! Had ik echt nodig. Was helemaal in dromeland. 2 uurtjes lang. Lukt het jullie om te slapen 's middags? Hier voor t eerst in lange tijd
Oh zie net dat jullie ook niet aan dutjes toekomen! Hier geen 3 kids maar toch ook geen dutjes. Op deze na dan. Mooi weer: ik herken dat, dat je lekker naar buiten wil met de kleine. Lekker in de zon en pronken. Helaas reis ik nog veel af naar zkh dus ik beperk de plezier uitjes om de verplichte zkh uitjes vol te houden.