Unexpected, ik ook een pb als je dat goed vindt... Even ego, Daan is vanaf een uur of 6 ontroostbaar, hij blijft huilen... Heeft al 2 keer eten gehad, rechtop gehouden, maar zodra we hem in bed leggen is het bal. Hij moest daarstraks ook wat spugen, niet veel maar wel een poosje kleine beetjes. Ik heb een paar keer JBPM door de voeding gedaan (1 schepje op 100ml) sinds gisteren, maar nu heeft ie geen ontlasting meer gehad, terwijl dat voorheen echt bij elke luier wel was. Wat moet ik nou doen?? Straks heeft hij verstopping en daardoor pijn... Ik weet het echt even niet meer... Sorry voor mijn ego-bericht, maar zit er echt even doorheen...
Hi meiden, Ik lees tussendoor iedere keer bij, maar als ik dan tijd heb om te reageren ben ik de helft alweer vergeten.... @frommel, wat vervelend van de migraine! Knuffel. @Elina, idd tepelkloven. Ik heb ze ook altijd in het begin, maar het wordt beter! Laat idd even meekijken. @rust....tja dat gaat echt niet....vanmorgen visite, vanmiddag lekker in de tuin bezig geweest met de kinderen, ml klussen, lekker ge-BBQ'd weer een heerlijk druk dagje gehad dus
@moon; helaas ik weet het ook niet. Heel veel sterkte. Rest.... Geen idee, mijn hoofd is een vergiet. Gelukkig nu even 2 handen vrij om hier te reageren. Ook was het vandaag de laatste dag van de kraamhulp. Echt een superleuke meid, maar ook wel fijn dat we het nu alleen gaan doen. Vanmiddag hebben we een rondje gelopen maar dat voel ik nu behoorlijk aan mijn litteken. Toch maar een tandje rustiger doen.... Hier trouwens ook pijnlijke tepels hoor. Huug hapt heel goed aan maar toch zijn en blijven de puntjes de eerste minuut gevoelig. Heb ik met Y ook altijd gehad, ook tijdens het kolven. Het mannetje doet hetvtrouwens geweldig, vandaag woog hij 3860 gram, 35 gram boven zijn geboortegewicht. Echt super zoals hij het doet. Heerlijk mannetje!
Moon, je kunt het cb als t goed is altijd bellen voor advies. Maar ook gewoon naar de dokter gaan. Als jij je kindje niet meer herkent ( ineens blijven huilen) dan is er echt wat en geen ontlsting is ook niet goed.
Pookie, wat fijn dat H. Het zo goed doet! @Moon, 6u vanavond neem ik aan toch...verstopping heb ik (gelukkig...klopt snel af) geen ervaring mee. Met een ontroostbaar kind daarintegen wel.....ik leg me bij zo'n avond dan neer en loop dan desnoods de hele avond rondjes in huis (meer om zelf het gevoel te hebben dat ik iets doe, dan dat het werkt hoor) J. deed dit graag avond aan avond, gelukkig was ze na x aantal uur wel klaar....hoop dat je snel door hebt of het een oorzaak heeft! Als je verstopping verwacht kun je wel een flesje met water geven.
Moon, klinkt misschien heel raar maar het wilt ook nog wel eens helpen als je even de thermometer erin doet, soms prikkelt dat net even extra zo dat de ontlasting op gang komt. .. En als je het niet vertrouwd altijd bellen meis!
Hier ervaring met verstopping helaas! Wat werkte; Fietsen met de beentjes, buikje masseren (in de richting van de klok) inderdaad de thermometer er eventjes in. Extra water in de fles (bij bv wat water geven? Weet niet zeker of dat mag?) Hoop dat hij inmiddels wat rustiger is Moon? Kan me voorstellen dat je even niet weet wat te doen.. Dikke knuffel! Mira huilde soms wel hele dagen, ik legde me er dan ook bij neer en ging desnoods uren rondjes lopen zoals Mone zegt.. Dan heb je indd het gevoel dat je iets kan betekenen/doen. Hier nu de laatste fles aan het geven, beetje vroeg vandaag. Zo lekker ons bedje in. Hopelijk een goede nachtrust voor ons allemaal tot in de nacht hihi.
Dames, hebben jullie info en/of ervaringen mbt een spiraal? Ik wil er graag een, we zijn nu echt klaar. En weet dat er keuze is tussen siralen, maar tja wat is een goede keuze.....
Zwaai! Nog geen ervaring met spiraaltje maar ik neem de mirena. Domweg omdat je dan minder ongesteld wordt en van een koper spiraaltje meer.
Hallo nachtmama's! Pfft, een hele lange avond vandaag. Ben om 18.00 begonnen met voeden, wegleggen, voeden, wegleggen, voeden... van 20.30 tot 21.30 heeft hij geslapen, en daarna weer hetzelfde verhaal. Elke avond is het feest met spugen, af en toe een hele golf, of kwarkachtige overgeefsel.. Voor een voeding, na een voeding, tijdens een voeding.. keel schrapen, verslikken, krijg erook geen boertje uit.. zn bed staat bij wijze vanspreken verticaal, en nog kan ik m niet weg leggen. Hij lijkt ook pijn erbij te hebben nu.. wilt alleen rechtop tegen me aan, met zn beentjes opgetrokken, want ook de krampjes (en flinke windjes) zijn weer aanwezig..mn arme vent.. En daarbij zelf misselijk, overgevoelig en enorme koppijn. Daarnaast heb ook ik het aan mn maag door de antibiotica.. om maar te zwijgen over het slaapgebrek wat we allebei hebben. VL kan nu ook niet helpen, die moet naar dr werk.. en ze was vrijdag ook al bijna in slaap gevallen in de file.. Was ff vergeten hoe pittig die eerste weken waren. Toch maar naar de ha denk ik, bij dochterlief kwam het door de reflux.. misschien dat het ventje ook maar beter medicijnen kan krijgen.. Goed blijven onthouden dat dit ook weer overgaat... en we straks ook weer normale nachten hebben.. Nu eerst nog maar een poging om m weg te leggen.. En hopelijk een uurtje slaap.. mn kop staat op ontploffen..
Frommel jee zeg, wat zit het jou toch tegen Snap dat dit wel heel pittig is.. Hopelijk kun je nu wat langer doortrekken dan een uurtje. Je hoofd is ook nog niet beter begrijp ik. Beterschap en een dikke knuffel voor jou. Hier net klaar met fles dus ook weer snel slapen voor hoe lang het duurt
@Monica; Hoe is het met je dochter? Balen dat het een heftige week voor jullie was.. @Frommel; Wat vervelend allemaal meis . Misschien inderdaad even langs de HA? De medicijnen doen hier wonderen.. Heb mijn tevreden mannetje weer terug.. Ik hoop voor jullie dat dat ook de oplossing is! Zo, de fles is bijna leeg.. Kunnen we weer slapen
Zwaai vanaf de tweede nachtvoeding! Maar als ik dit de ochtend voeding noem lkjkt het een stuk minder erg haha
Haha, jaja altijd vanaf de positieve kant bekijken! Ik zat al helemaal te balen dat Storm alweer kwam, dus speen erinb blablabla...kijk ik op de wekker zat er gewoon al 4uur tussen haha! Hoe bedoel je moe! Even ander vraagje...het vloeien was bij mij al paar dagen helemaal weg. Nu verleden es ik net ineens helder rood bloed. Zal dit nu al menstruatie kunnen zijn? Vind het wel heel snel
Pb komt er aan meiden, zit nu op telf is lastig @voeden. Ik mag niet klagen. Heb 4,5 uur geslapen en 3,5 uur