16 - 30 april 2013 Mama's (deel één)

Discussie in 'De mama's' gestart door Bloemmm, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Dat valt opzich nog wel mee toch?:)

2. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja BFG, ik heb de luxe dat mijn kind in de kraamweek al 6-7 uur door kon slapen en de laatste tijd zelfs al 8 uur! Dus ben ondertussen een heel verwende mama die 2x per nacht voeden echt al doodvermoeiend vindt. :D

Zl sliep trouwens al vanaf 5:00 bij mij in bed. Wel zo prettig met de extra bv in de ochtend. :D en natuurlijk erg gezellig. :D

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier weer een goede nacht! 21.00 - 04.00 en 8.30!
    Ik ben bang dat ik er straks nog aan gewend raak en het dan ineens over is haha.. Ik voel me zo uitgeslapen :p
    Dat had ik niet verwacht aangezien Mira dat pas met 10 maanden deed :D

4. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk bloem! Lag je er dan zelf ook wel om 21:00 in? Dan heb je er echt wat aan.

5. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Ook hier een verwende mama.
    Om 23uur flesje gemaakt maar hij dronk weer maar 60cc.
    Voor mij een teken om hem maar niet meer wakker te maken. Vanmorgen kwam hij om 7uur!

Het word warm he! Geniet ervan!

6. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Haha echt verwend! :D Mijn schoonzus wist me gisteren ook al weer te vertellen dat haar zoontje die drie weken jonger is dan h al keurig 4 uur tussen de voedingen laat en 7 uur in de nacht, op BV! Dat deed haar eerste ook.......dan denk ik zo heel soms dat er iets mis is met mij want geen van mijn kinderen heeft op BV er ooit lang tussen gelaten :( Maar dat gevoel is ook wel weer snel over :D

7. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Gisteren heerlijk met zijn allen een uurtje gefietst! Fietskar erachter, dochter achterop.....we wonen vlak bij een mega groot opengesteld landgoed, dus lekker door de bossen en langs boerderijen. Ik voelde me helemaal fit toen we terugkwamen, gaan we vaker doen! Ml en ik hebben allebei een zittend beroep dus bewegen is wel lekker, en je krijgt er echt energie van! Beter dan uitgeput aast elkaar op de bank hangen ;)

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja ik lag er ook om 21.00 in. Heb nog een uurtje spelletjes gespeeld op mijn telefoon, wat gelezen en toen heerlijk geslapen om 22.00 :D

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mijn kinderen doen dat op FV niet eens.. Ediz toevallig de laatste paar dagen wel, maar durf niet te geloven dat dit zo blijft :p

10. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is het ook niet zo simpel dat het aan KV of BV ligt. Het ligt denk ik echt aan het kindje zelf. Die van mij slipe ineens rustiger toen hij op BV over ging. (Heeft 4-5 dagen KV gekregen). het verschil was best duidelijk. Maar een ander zal het weer beter doen met KV, en weer anderen slapen met geen van beide direct door.

11. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Zwaai!

Bfg, jeetje wat een ravage moet dat geweest zijn met dat spugen! Hopelijk was het een eenmalige actie!

Butterfly, denk dat Storm inderdaad genoeg heeft aan 4x200, anders was hij echt wel wakker geworden. Zolang hij niet suf is en goed plast zal het wel goed zijn, toch!?

Bloemmm, heerlijk toch dat Ediz beter lijkt te slapen dan Mira!? Geniet er maar van!

Ego, Daan heeft gisteren om 20.00 gedronken (150+5), nog eventjes gespeeld in de wipstoel en is om 22.00 in slaap gevallen op zijn buik in bed. Werd hij pas om 05.30 wakker!:$ Gisteren heeft hij dus 4 flessen op, zal wel goed zijn!
    Morgen komt de fysio weer langs voor zijn voorkeurshouding en donderdag moeten we naar het cb voor de 2e prikjes.
    En, we hebben een midweek weg geboekt naar een bungalowpark/camping in de Achterhoek, 1 tot 5 juli zitten we heerlijk in een huisje, oma en opa gaan ook mee en ml zijn oom en tante zijn er ook, dus aanspraak en oppas genoeg!:D Echt super om ergens naar uit te kijken.

Verlof, ik moet over 6 weken weer aan de slag, 29 juli moet ik weer beginnen. Jullie?

12. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Ik 1 juli alweer :$

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Officieel moet ik per 1 juli weer beginnen, maar lekker maand vakantie achteraan geplakt dus 1e werkdag is 5 augustus :):):) heeeeeerlijk nog even wat langer van mn moppie genieten :)

Kijk er ook wel erg tegenop om weer te gaan werken, niet t werk zelf, daar heb ik wel weer zin in....maar dat onwijze kreng van een collega :x
    In de meest gunstige situatie zitten we nog maar 1 dag op elkaars lip, maar pffff daar heb ik ook gewoon helemaal geen zin in, geen zin om haar te gaan zitten verdragen, vind dat ik dat al wel lang genoeg gedaan heb....ben er eigenlijk gewoon nogal klaar mee, met die gore achterbakse schijnheil :x
    Goed....voordat ik me helemaal weer op ga zitten winden ga ik maar gauw ff aan t huishouden, is nogal nodig :$ en mn poppie ligt heerlijk in bed te slapen (in de puckababy) dus ff gebruik van maken dat ik mn handen vrij heb! En aangezien de temperaturen de pan uit rijzen deze week komt er dan ook niks nuttigs uit mn handen ;)

@slapen, ze laat nu zo'n 7 a 7,5 uur tussen laatste fles en ochtendfles.
    Als ze dus elke avond half 12 de laatste krijgt zitten we elke dag op dezelfde tijden ;) best fijn :)
    Al kijk ik er wel naar uit dat de laatste fles rond 8 uur zal zijn, kan ik ook weer eens lekker om half 10 heerlijk naar bed :):):)

14. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben alweer sinds mei aant werk...

15. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    En luuk slaapt voortaan door tussen 23.00 en 07.00!!

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Goh wat een luxe dat alle kindjes nu meer gaan doorslapen.zl slaapt hier door van 23:00 tot 4:30.
    Kan dus nog wel wat beter:)

Alarm

17. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Bfg, adem in adem uit zennn ;)
    Nog even niet aan denken ;)

Moon, hij poept en plast goed en is erg vrolijk, dus het zal wel goed zijn...

@ werk, dat heb ik niet meer. Ik heb altijd in de kinderopvang gewerkt. Helaas zijn we een jaar terug failliet gegaan :(
    Ik heb wel een half jaar via het uzb bij een verzekeringsmaatschappij gewerkt. Misschien kan ik daar in september terug komen. Maar moet eerst kijken hoe en wat financieel.
    Ik heb nog 5maanden ww recht vanaf juli dus dat heb ik nu herroepen. ..

Zo meteen Storm wakker maken en op naar school en zwemles. Heel veel zin in met dit benauwde weer :$

18. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb de luxe dat ik er nog vakantie bij heb dus pas.. *tromroffel*... September weer ga werken. :)

19. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Bij mij zitten er ook 6 weken zomervakantie aan mijn verlof vast. Toch wel fijn hoor, werken in het onderwijs! ;):D

De scholen beginnen weer op 19 augustus en ik begin dan de woensdag, dus de 21e pas! Heerlijk hoor, dat ik nog even wat langer van mijn boefje kan genieten!

20. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal ik daar nog ff een schepje bovenop doen met mijn anderhalfjaar verlof? :D

Maar ben stiekum alweer een beetje aan het werk, voorzover mogelijk...

Deel Deze Pagina