Ai, ik zie net dat ik over 3 weken moet beginnen Bah eigenlijk heb ik nog geen zin. Al dat georganiseer, plannen en heen en weer rijden. Hoe doen jullie werkende mama' s dat eigenlijk? En met de bv. Ik moet hier uiterlijk om 7:45 van huis en ben dan rond 18:00 thuis. Dan moet ik dus nog koken en baby voeden, en dl moet om 19:30 weer gewassen en al in bed liggen. Pfffff ik schiet al in de stress als ik eraan denk. Aan manlief heb ik niet zoveel want die is pas om 18:30 thuis, net op tijd om aan te schuiven aan tafel.
Ik ga om 7:30 weg maar ben iets na 17:00 weer thuis. Ml haalt de kinderen op en komt tegen 18:00 dus heb ik altijd ven de tijd om te koken. Met BV voed ik altijd vlak voor ik wegga en direct als ze weer thuis zijn, dan eet ik dus iets later dan de kinderen. En ik kolf 2 keer op het werk. Maar ik ben een beroerde kolfer op het werk, te druk in mijn hoofd dus mijn opbrengst dondert naar beneden. Het s dus meestal ook wel gedaan met de bv zo'n 4 weken na start werk. Alleen wil ik het nu even volhouden want ik werk straks 3 ween n heb dan 3 weken vakantie en kan dan weer fulltime voeden, dus dat is de moeite waard.
Even een zwaaaaai! Druk druk druk met 3 kindjes en mijn laptop is dooddd en op de iPhone forumt het niet zo fijn. Ik lees meestal wel maar reageren schiet er een beetje bij in, sorry! Slapen: gisteren waren we op een verjaardag. Daar heeft ze rond 19.30 nog wat gedronken. Thuis lekker in bed gelegd en om 5.00 pas wakker! En toen 9.00. Daar kan ik wel aan wennen Ik heb zin in de meeting! Ik maak trouwens een arretjescake. lekker ongezond
Ik ben van plan thuis te blijven tot de jongste naar school gaat.. dus hier geen werkstress.. Had ik ook echt nog niet getrokken hoor.. En wat slapen de meeste kleintjes hier al lekker zeg! Hier was het vannacht 23.30, 3.00, 5.00 en 7.30... Dat deed ie de nachten voor de bruiloft beter, dus hoop stiekem dat hij gewoon een beetje last van het verkassen had en er vannacht weer eens 5 of 6 uurtjes tussen gaat laten Hier dus het weekend weg geweest ivm bruiloft. Bruiloft was erg leuk, en ook fijn om vl weer te zien, maar verder was het eigenlijk teveel voor me. Dacht een beetje op de achtergrond te kunnen blijven, maar zon baby trekt nogal wat mensen aan blijkbaar Gelukkig kon ik me op de kamer wel een beetje terugtrekken, had mn eigen kamertje met de kindjes. Had achteraf gezien beter thuis kunnen blijven, maargoed.. daar leren we ook weer van. Vl komt morgen thuis, maar vertrekt dan ook weer met dochterlief voor een weekje weg bij familie. En ik vind het echt verschikkelijk... ben niet zo goed in loslaten en voel me erg schuldig dat ik dochterlief "wegstuur" met dr mama, maar het is wel echt nodig. Hopelijk rust dan iedereen voldoende uit om er weer tegen aan te kunnen, op het moment gaat het gewoonweg niet meer. Niet alleen vl, maar ook ik zit er conpleet doorheen.. Ik denk ook dat ik er goed aan doe om deze meeting ff over te slaan.. erg jammer, ben er de volgende keer graag bij!
Frommel, wat vervelend voor je dat je er zp doorheen zit. Hopelijk vinden jullie nu de rust die jullie nodig hebben. Je moet je niet schuldig voelen dat je dochter met je vrouw mee gaat. Loslaten is moeilijk maar soms wel even het beste. Dikke knuffel!
Hoooi! *zwaait* ik ben 23 april bevallen van 'n prachtige dochter: Moira Elise. Mag ik ook meebeppen?
Zwaai terug! Tuurlijk mag je mee kletsen gezellig! Van harte gefeliciteerd met je dochter! Gaat het goed? 1ste kindje? !
Frommel, voel je inderdaad niet schuldig! Bijtanken is nodig, voor jullie allemaal. Apenijn, gefeliciteerd! @hier: straks even naar het CB. Lopend, want het is prachtig weer. En dan om 16:00 weer een sollicitatiegesprek. Nou ja, eigenlijk meer een arbeidsvoorwaardengesprek En volgende week woensdag tweede gesprek n.a.v. het gesprek van vorige week. En dan 1 juli pas officieel aan de slag. Ik ben blij dat ik een flexibele GO heb die het gezellig vindt dat ik H. alvast breng voordat de officiele contractperiode ingaat Was wel grappig trouwens met dat tweede gesprek volgende week. Daar zit de CEO bij, 2 potentiele collega's en het hoofd HRM. Dus moeilijk te plannen. Gaven ze me 1 optie door, op een vrijdag. Ja, dat gaat dus niet lukken want dan heb ik alle 3 kinderen. Dus toen hebben ze iedereen zijn agenda moeten herplannen zodat ik op een woensdag langs kan komen Kan ik direct zien hoe graag ze me willen hebben
@juul; ze willen je zeker weten graag hebben. Super hoor, nu nog een passend salaris en mooie arbeidsvoorwaarden erbij @rest; poeh hee wat is het heet
Heel heet inderdaad. Tis ook nooit goed Binnen is het lekker koel. Heb overal de rolluiken dicht. Gelukkig neemt de buurvrouw Madelief mee, dus hoeft Storm er niet uit & slaapt hij nog lekker! Ik geef hem nu met deze warmte 10cc extra water. ..