Met zl naar het strand geweest! Ging heel goed. Hem ingesmeerd met factor 50 voor baby's en alleen met romper en, heel belangrijk, in de schaduw gebleven. Hij wilde wel de hele tijd aan de borst, maar dat is niet zo gek. Verder beetje gehuild af en toe. Daarna nog stukje gewandeld en toen weer naar huis.
Unexpected, wat heerlijk zeg het strand! Ben jaloers Hier net ouderavond gehad. Ons meisje doet het super goed! Ze gaat over naar groep 2!
Wij zijn ook lekker buiten geweest vandaag! Pookie, Sam heeft vrij genomen zodat hij Mira een middagje voor hem alleen heeft. Dus ze zetten mij af en gaan daar ergens naar een zwembad. Ik zie je dus bij Minnie thuis! (stokbrood, heerlijk!)
Lekker zeg, het strand! Fijn dat het zo geslaagd was. Hier is dochterlief vandaag opgehaald en met vl op vakantie. Leeg in huis nu, met alleen S en ik. Maar hoorde al dat dl het erg naar dr zin heeft en lekker aan het ravotten was in de tuin met water en zand. Alleen bij het slapen gaan was ze even verdrietig geworden omdatze mama en S. geen knuffel kon geven voor het slapen gaan, maar kreeg ff later een sms dat ze sliep Ik hoop dat het een beetje gaat helpen om uit te rusten. We zitten er behoorlijk doorheen. Nu net S. Een fles gegeven in de hoop dat hij even een uur of 4 a 5 doorslaapt. Die extra flesjes in de avond zijn echt den uitkomst. smorgen heb ik namelijk ruim voldoende melk, maar savonds loopt het minder goed. Door smorgens wat af te kolven werkt het nu wel Verder ook een afspraak gekregen bij het ziekenhuis waar ze gaan onderzoeken hoe s. aan zn gehoorverlies komt(en of er niet meer acher zit), wel pas eind september! Kon blijkbaar niet eerder... afgelopen vrijdag wel de gehoorapparaatjes opgehaald, die worden 28 juni afgesteld. En als het goed is wordt ik deze week gebeld voor een afspraak voor gezinsbegeleiding..
Frommel, kan me voorstellen dat je je dochter mist, maar dit is wel even goed voor jullie. Het zal dubbel zijn. Hopelijk geeft dit jullie wat 'lucht' en kunnen jullie op deze manier bijtanken. Hier, zl was tegen 1 weer wakker met kramp. Toen wilde hij ook eventjes aan de borst om getroost te zijn. Tegen 6 weer wat krampjes maar hij kon het goed aan en viel na het winden weer in slaap. Ondertussen had ik wel een keiharde borst die pijn begon te doen en melk begon te spuiten dus gelukkig kwam hij alsnog rond 7uur.
Heerlijk, hier viel hij om 22:00 uur inslaap en kwam pas om 4.15 weer. En ligt nu te gillen om eten Straks naar de school van mijn dochtertje, ze heeft een schoolvoorstelling en is al hartstikke zenuwachtig @frommel, ik hoop dat jullie hier wat van opknappen en wat fijn dat alles met S. nu in een soort van 'stroom' begint te komen waarin van alles geregeld wordt.
Meiden even snel! De meeting van morgen moeten we helaas gaan verzetten. Olivia is gisterenavond opgenomen in het ziekenhuis! Ze kreeg koorts en dronk nauwelijks. Ze zijn allemaal onderzoeken aan het doen, dus weten nog niet wat ze heeft.. Ze vermoeden dat het een longontsteking is. Ze hebben net met een buisje in haar neus () gekeken of het het rs virus misschien is. Uitslag is straks! Minnie komt denk zelf wel even vertellen als ze weten wat er met haar aan de hand is!
Bloemm, wat erg zeg.kippenvel krijg ik ervan. Heel veel sterkte en hopelijk knapt ze snel weer op. Knuffel
Ze hebben net met een buisje in haar neus () gekeken of het het rs virus misschien is. Uitslag is straks! Minnie komt denk zelf wel even vertellen als ze weten wat er met haar aan de hand is!
Ai minnie dat is schrikken. Sterkte Wel Jammer dat de meeting nu niet doorgaat, maar dat kan nu gewoon niet.
Frommel, voor jou ook een knuffel, zware situatie lijkt me. Hopelijk doet de afstand jullie beide goed en komen jullie er sterker uit!
@ego: Ik heb een jengelkind en het is vies weer buiten, dus als binnenactiviteit zijn Silke en ik de kast en koffers met kleren aan het opruimen. Eigenlijk wilde ik wachten tot ik weer naar normale proporsie geslonken was, maar gezien ik al de hele week geen energie heb om te joggen, zie ik dat toch niet heel snel gebeuren en ik heb echt veeeeeeel te veel kleren. Dus Silke in de babybjörn, is ze ook weer blij met al mijn gehups, en ik vul ondertussen vuilniszakken vol met kleren, met op de achtergrond de luisterboek versie van dan browns nieuwste boek. Ach, er zijn ergere donkere dagen