Woehoe de volgende voeding nu pas. Vannacht dus maar 1x uit geweest.. Heerlijk! @Butterfly; Bij mij is het ook 3x gestopt en weer begonnen. De kraamhulp had gezegd dat als je bijv wat drukker was je weer kon gaan vloeien. Dus denk dat ik mn eerste menstruatie nog niet heb gehad hoor. Die had ik bij Mira zo rond de 6 weken, dus verwacht het wel ieder moment. Helaas Dat had ik nou niet gemist!
Butterfly, h heeft er nu ook 4 uur tussen, vandaar dat ik zo positief ben haha En qua vloeien ben ik ook weer begonnen. Komt doordat je drukker bent. Ben ik mijn hele zwangerschap blij dat ik niet ongesteld ben, vloei ik daarna ongeveer zes weken meestal. Is dat voordeel helaas ook weer weg.
Goedemorgen dames, Hier gaat alles goed, onze dame is een kanjer! Ok ik ben gisteravond nog wel even flink bezig geweest, maar uiteindelijk lag ze om 1.30u in d'r wieg te slapen. En ze kwam vanmorgen om 6.30u dus ook ik heb heerlijk kunnen slapen. En ben blij dat het blokvoeden zo'n goed effect heeft! (Langer tussen voedingen, ontlasting geler, minder krampjes, minder spugen...) @ongesteld, ik vloei nog steeds soms een beetje (bruin of rood afvegen, maar ook soms een plonsje, altijd leuk een verzakking ) en bij de vorige twee werd ik dan pas weer ongesteld als ik stop met de bv dus ik hoop het voorlopig niet te worden
Mone, ik wordt ook pas ongesteld na stoppen met BV, dus ik ga de mirena plaatsen voordat ik stop en misschien word ik dan niet meer ongesteld Blokvoeding gaat hier ook goed. Af en toe nog wel een beetje groene poep, en hij blijft spugen, maar heeft er minder last van gelukkig.
Oké thx meer meiden! Ik was er zo lekker vanaf, had gehoopt dat ik ml koj verrassen hihi! Bij Madelief was ik ook met een week of 6ongesteld, vandaar zo mijn twijfel! Ben benieuwd unexpected naar je verhaal...zowiezo goed van je dat je het schrijft, is goed voor het verwerken. Nu de dag opstarten, ml moet vandaag en morgen werken. ... Ik begin met douchen, heb ik dat gehad haha! Fijne zonnige dag vandaag meiden! ! @ skatje, gefeliciteerd!!
Skatje, gefeliciteerd! Ongesteld: dat heb ik niet gemist deze zwangerschap! Maar haal het nu in met al die kraamverbanden en pijnlijke onderkant. hopelijk blijft de chte menstruatie nog wat langer weg dan 6 weken..
Ff snel berichtje, lees zo ff alles terug of poging tot, eergisteren weer heel verhaal getypt en verloren op m'n telefoon, en toen was ik ff klaar met het forum Hier alles goed, gister is Silke goedgekeurd en heeft PKU prikje gehad en ze was niet teveel gewicht verloren dus we mochten naar huis. Eenmaal thuis bleek onze ene kat verstopte anaal klieren te hebben en steeds in en uit de kattenbak te zijn geweest dus echt het heeeeeeele huis slag vol met kattebak korrels, kon wel janken! Onze eerste kraamvisite was ook gearriveerd dus die gelijk maar aan t huishouden gezet Met mij gaat alles uitstekend, ik loop alweer vrolijk rond zonder pijn en heb meer energie dan voor mijn zwangerschap lijkt het wel. En ik slaap voor het eerst in 6 maanden weer zonder pijn, heeeeeeeereerlijk!!!!! En Silke drinkt goed en is heel tevreden tot nu toe, die krampjes enzo komen vast nog wel, maar vooralsnog ben ik alleen wakker gehouden door het gehuil van de baby in de kraamkamer naast ons (die we trouwens stomtoevallig kenden van de cursus van de verloskundigenpraktijk, dat was er leuk)
@skatje, gefeliciteerd! @tumtum, ikke weer nieuwsgierig hoe zit dat in zweden met kraamzorg? Of bestaat dat daar niet?
Dank je! Hier ook al weer meer energie dan voor de bevalling hoor. Het is dat het niet hoort, maar anders zou ik zo weer boodschappen gaan doen of zo Onderkantje doet ook geen zeer ondanks een paar hechtingen. Krijg van mijn vk nog een blaadje met haar notities dus als ik die heb ga ik mijn bevallingsverhaal ook even opschrijven.
Ik heb een tijdje een koperspiraal gehad maar dat was geen succes. Veel afscheiding en pijnlijk. Achteraf bleek dat ding scheef in mijn baarmoeder te zitten. Daarnaast had ik ook klachten rond mijn eisprong en was het beter even aan een zware pil te gaan om de boel ff plat te leggen. Nu ga ik eerst aan de Cerazette en daarna weer gewoon aan de pil. Of misschien de nuvaring......
Zwaai vanuit mijn balkonnetje Wat is het toch heerlijk weer! @Skatje; Nogmaals gefeliciteerd!! Ediz slaapt zonder mijn hulp al een tijdje in de reiswieg/kinderwagen! Ben zo trots en blij.. Of het nou aan het weer ligt of aan zijn medicijnen weet ik niet, maar dat de medicijnen hun werk doen weet ik wel zeker! Hij is zo tevreden! En kan zelfs alweer op zijn rug liggen! Blij blij blij!
Anticonceptie: hier gewoon weer aan de pil straks. Geef geen bv dus dat kan nu gewoon. Alleen ff m'n eerste menstruatie afwachten! Skatje: gefeliciteerd meis! Fijne dag! Tumtum: fijn dat jullie weer lekker thuis zijn! Geniet van jullie meisje! Ongesteld: ben wel benieuwd wanneer dat weer op gang komt bij mij. Ik vloei nog wel iets, maar het valt me tot nu toe heel erg mee! Onze kleine vent is nog steeds wat onrustig. Met name na de ochtendvoeding. Gisteren had hij z'n fles leeg gedronken, maar na een uurtje was hij alweer wakker en hongerig. Eerst maar uitgesteld, maar op een gegeven moment was hij behoorlijk aan het huilen, dus hebben we hem maar een fles gedaan. Vanochtend was het weer raak. Om 6.15 wakker en een fles gegeven. Hij dronk 70 cc van de 120 op en viel weer in slaap. Om vervolgens om 7.45 weer honger te hebben. Toen heeft hij 60 cc gehad en is uiteindelijk weer in slaap gesukkeld. Om 9.45 meldde hij zich alweer. Toen heeft hij wel de volledige 120 cc opgedronken. Wel in etappes, maar het was wel op. En sindsdien slaapt hij. Morgen komt het cb dus maar eens ff vragen waar dat aan kan liggen. Verder doet hij het namelijk erg goed! Na elke voeding valt hij weer heerlijk in slaap!
Bij een vriendin van mij is het nooit meer weggegaan die poetsdrang. Haar kruiden staan nog steeds in alfabetische volgorde te glimmen in hun rekjes. Zo erg ben ik dan ook weer niet, maar k vrees toch het ergste.... @Moon; geen ervaring met johannedbrpmeel, dus ik weet het ook niet.. Op zich mogen ze heel weinig poepen met bv he. 1 poepluier per week is voldoende. Y poept nu ongeveer 1 luier per dag. @pookie; fijn dat hugo het zo goed doet! @mone/spiraal; ik heb een mirena gehad. Op zich een prima oplossing denk ik, maar voor mij werkte het niet. Ik bleef ongesteld, dus dat was niet de bedoeling. Maar is gewoon een kwestie van uitproberen denk ik. Ik zou in elk geval geen koper-spiraaltje nemen. Daar hoor ik alleen maar nare verhalen over en schijnt ook minder veilig te zijn. Hier geen windjes en weinig krampjes maar de rest heeeeeel herkenbaar. Leg ik hem even op ons bed om iets te pakken; valt ie in slaap. Leg ik hem vervolgens in zn bedje; brullen! Ben inderdaad uren bezig af en toe voordat ie eindelijk slaapt. @Eerste menstruatie. Vorige keer liet die 9 maanden op zich wachten, dus die verwacht ik voorlopig nog niet... @maat 50. Y heeft vandaag zn eerste pakje weer aan. Kan wel zien dat het wat strakker is, maar past nog prima. En is nog wel van noppies. @tumtum; leuk dat het zo goed gaat! En fijn is dat he, die buik weg en gewoon kunnen draaien in je slaap. Ik liep een paar dagen geleden in de supermarkt, ook echt te genieten dat ik weer normaal kan lopen ipv dat gewaggel en die bekkenpijn. @bloem; ben blij dat kleine ediz zijn medicijnen goed aanslaan!
Nesteldrang: niet zo gek veel last van gehad eigenlijk. Maar kwam waarschijnlijk ook doordat ik tegen het eind niet zoveel meer kon doen. En nu mag ik natuurlijk bijna niets doen. Stiekem vouw ik af en toe wel een wasje weg en kook ik samen met vl eten, maar ik merk het aan mezelf als het teveel wordt.