16 - 30 april 2013 Mama's (deel één)

Discussie in 'De mama's' gestart door Bloemmm, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    maar mijn zweet en urine heeft nog nooit zo lekker geroken :D

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hahahahahahahaha :D:D:D

@frommel, fijn dat jullie een goede nacht gehad hebben!

Hier ook weer een goede nacht, 11 uur laatste fles en vanmorgen 8 uur de eerste :) (dan ligt ze vanaf 6 uur wat te murmelen en doen, maar als je dan op tijd de speen erin stopt slaapt ze rustig verder, wel hazenslaapjes dan dus steeds in die zin dat je bezig blijft met de speen en niet meer ff lekker door kan tukken ;)) maar hier ben ik al zoooo blij mee :)
    We hebben besloten haar niet meer wakker te maken voor de laatste fles, als ze er behoefte aan heeft komt ze er zelf wel voor (zoals gisteravond) en zo niet dam slaapt ze of door of ik moet er 's nachts nog een keertje uit.
    En gezien ik nog lekker een maand thuis ben heb ik liever nu er nog even 's nachts uit en dat ze straks helemaal doorslaapt dan straks wanneer ik weer werk ;)

Nu moet ik rennen, moet wel op tijd bij de fysio zijn natuurlijk :)

En merk hier trouwens ook el hoor, als ze goed geslapen heeft (ook tussendoor overdag) is ze veel vrolijker ;)

3. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fenegriek, bedankt voor de uitleg. Het ziet er naar uit dat het extra kolven tussen de voedingen de productei voldoende heeft verhoogd.. Het koste hem voorheen zoveel moete om er wat uit te krijgen, vooral 's avonds. Nu kan hij goed doordrinken.

H3; Na de middagslaap ging het beter. Hij had wel 3uur geslapen! Al dat huilen was vermoeiend geweest.

4. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
  5. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1825 unexpectedmom, 25 jun 2013
    Laatst bewerkt: 25 jun 2013
    Goedemorgen!

Hier weer een gebroken nacht. Door kramp Helaas. En dat terwijl zl al best 8 a 9 uur kan doorslapen! Begon om 22:30; woelen, huilen beentjes optrekken en toen een volle luier. Ja daar laat je hem niet in liggen dus heb ik hem gelijk een neiuwe luier gegeven.. En toen wilde hij aan de borst. Prima, ik dacht dat als hij veel nog zou drinken hij lekker lang kon doorslapen. Kon hij ook, maar helaas om 3:30 kramp.. Huilen, woelen, beentjes optrekken. Was weer over toen de windjes eruit waren.. Honger had hij natuurlijk niet. Vanochtend 7:30 had hij pas weer honger...

wat posistief is, is dat hij niet meer zo gaat schreeuen van de kramp en dat is fijn. Het doet hem kennelijk veel minder pijn. Dus het gaat wel een stuk beter.

6. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Dat is fijn om te horen, ze groeien er echt overheen, zelfs als ze het zo erg hebben als G. Nog een maandje of 2 en het komt nog maar sporadisch voor. En dan kunnen we allemaal misschien wat meer slapen (behalve Butterfly natuurlijk want die komt dan nooit meer haar bed uit als die slaapkop nog meer gaat slapen :D)

7. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi dames,
    weer even een teken van leven :D
    Heb het momenteel erg druk met de kinderen, ml en mijn sociaal leven. en natuurlijk m'n winkeltje :)

Gisteren met S op het cb geweest. ze blijft nu wat achter in haar lengte, maar gewicht is ok. dus ze zal binnenkort wel weer een spurtje maken :)
    en haar vaccinatie gehad, ik haal de pleisters na een uurtje er altijd af, maar gisteravond had ze rode vlekken waar de pleister gezeten had. Dus mijn pleister allergie is doorgegeven...check

Minnie wat *&^$% dat Olivia het RS virus heeft/had. Is ze er al helemaal bovenop?

Elina ook al naar het ziekenhuis, hoe was de echo?

Frommel, wanneer komen vl en dl weer thuis? En heb je al een beetje kans gezien om bij te slapen?

O ja en voor de bv dames (wilde ik jullie niet onthouden ;)) Slimmere kids door borstvoeding | LINDA. nieuwsblog

8. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    @tumtum, ik bedacht vanacht tijdens de voeding dat de natuur een goed gevoel voor humor heeft. Jij die zo erg je slaap nodig hebt een kind geven dat geen slaap nodig heeft :D Jaja, gedeelde smart is halve smart ;)

@borstvoedingsthee, ik drink het ook. Maar dat komt ook omdat ik het lekker vind. Als ik geen BV geef drink ik ook altijd al venkelthee en brandnetelthee en alle warme soorten kruidenthee, dus dit smaakt me ook goed. Maar ik drink maar 2 kopjes per dag, goedemorgen wat is dat spul duur! :$

@slapen, na 2 nachten 7,5 a 8 uur gemaakt te hebben dacht ik mijn kind te sturen en hem om 22:00 nog wakker te maken voor een oeding. Hmmm, lekker de nacht doorslapen dus. NOT. Kind besloot wraak te nemen voor het wakker maken door mij om 3:00 wakker te maken. Het zal me leren :D

@zorgcircus, vandaag gaan we met de oudste zoon naar de orthopeed en de fysio komt voor de jongste thuis. Eigenlijk wou ik ook nog naar het weegspreekuur op het CB maar ik vind het wel goed zo. Krijg een beetje zorg-overkill ;)

@mama's kwijt, we zijn er een paar kwijt in dit topic nietwaar? Waar is iedereen?

9. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Wie ben je allemaal kwijt Juul? ;)

Ml was hier redelijk vaak weg, afgelopen week (nou ja woensdag t/m zondag) zat hij in Noorwegen, 3 weken geleden zat hij di t/m vr in Brussel, en 5 weken geleden wo t/m vr in Litouwen. Het fijne is wel dat ik dan meteen denk, wat ben ik blij dat ik geen alleenstaand moeder van 3 ben....pffff
    Verder ben ik heel druk geweest met m'n winkeltje, ik probeer mijn on- en offline marketing skills te ontwikkelen :D

Wat vinden jullie van mijn zelf ontwikkelde bakfietssticker?

10. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Haha onder andere jou!

Jeetje respect voor dat ml zo veel weg is geweest. Die van mij was twee dagen weg op cursus en toen vond ik het al wel genoeg. Hij doet eigenlijk best veel in het huishouden en met de kinderen :)

Goede bakfietststicker!

11. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das niet de natuur, das mn eigen dikke schuld, had ik een andere papa uit moeten zoeken, die sliep ook nooit en begon niet met lopen maar ging gelijk rennen...als het zo vader zo dochter is belooft dat dus nog wat....

12. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kramp: Ben ook erg blij dat hij niet meer zulke erge pijn ervanheeft. Brak echt m'n hart als hij zo ervan schreeuwde

Boekjeskind, hij lijkt terug; 1,5 uur wakker, en dan lief zelf in slaap vallen zonder tegen te stribbelen.

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Enne trouwens wat worden ze weer snel groot!
    Sietske is al volop aan het slaan en er komen onwijs veel geluidjes uit. Ook al duidelijke meiden mopper geluidjes.....en ze probeert al gewoon te draaien.....
    En soms denk ik wel, zou handig zijn als ik haar even ergens neer kan zetten (zittend of staand) maar zo snel hoeft het van mij echt nog niet te gaan....

Wij hadden haar op haar rug gelegd:

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    goedemorgen :)

hailey kwam gisteravond weer uit zichzelf voor een fles op precies de juiste tijd ;) daardoor vanmorgen wederom 8 uur de eerste fles en lijken we erg goed uit te gaan komen met t zkh bezoek vanmiddag (dat ze dan dus geen honger heeft ;))
    fijn :) zo'n kind wat meedenkt ;)

ze groeien zeker hard!!:O tis echt mn iniminikleinefrummeltje niet meer hoor :( ze draagt gewoon al maat 62 en ze blijft maar groeien (ja hartstikke goed natuurlijk, maar iets minder snel mag ook wel ;):p)
    ontwikkeling vind ik werkelijk fantastisch om te zien!

ik hoor wat gepruttel, even kijken of t kwestie is van speen erin en doorslapen ;)

15. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    ja nee tuurlijk...als ik ga kijken is ze stil, zit ik weer bij de comp begint ze weer ;)
    nou vind t goed :) ze slaapt nog :)
    heeft alleen dr knuffeltje weer wat verplaatst, want ze moet er natuurlijk wel met dr neus tegenaan liggen ;)

16. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    wow mone! hoop dat ze 's nachts "los" ligt? hihi

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @unexpected, gebruik je infacol?
    bij hailey hielp t niet, werd alleen maar erger, maar bij hele hoop kindjes werkt het wel :)

18. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Meestal ligt ze in haar eigen wiegje, maar als ze 's nachts komt, dan ligt ze vanaf dan bij mij...maar ze ligt nog wel in haar puckababy, dus daar moeten we wellicht wel wat aan gaan veranderen....

19. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    He ik heb dezelfde babygym!

Hier gaar H ook al naar zijn zij. Wel naar degene met zijn voorkeurskant :( En zo schattig, hij begint te kraaien en je mimiek na te doen. Ik vind het nu altijd een stuk leuker worden, er zit wat meer interactie in.

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ze leren het altijd eerst een kant op en dan pas de andere kant....althans die kinderen van mij....Sietske is de eerste hier die eerst rechts doet trouwens... ;)

Deel Deze Pagina