16 - 30 april 2013 Mama's (deel één)

Discussie in 'De mama's' gestart door Bloemmm, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een boekjeskind vandaag! vermaakt zichzelf al bijna de hele ochtend, en heeft zelfs wel 30 minuten geslapen :) kon mama ondertussen mooi de woonkamer verbouwen. VL zal wel weer diep zuchten als ie vanavond thuis komt :D

@Mone: waaah dat gaat snel! volgens mij is 6 maand voor een rugdraai ook nog normaal.

..oowh mijn kind is toch een beetje ontevreden aan het worden inmiddels geloof ik...komt goed uit want we moeten straks naar de dokter voor een of ander standaard 8 weken onderzoek :D

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Net terug van de orthopeed. Jippie! Zoon 1 hoeft pas over een half jaar terug, zijn heupbeen is eindelijk aan het verbenen, de hoek is nog steeds goed en hij hoeft 's nachts zijn spreidbroekje niet meer aan! Langzaam maar zeker komen we uit de tentakels van alle zorginstellingen :D

3. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tutmtum, lekker van genieten van je boekjeskind

Draaien, zl draait meestal naar links, dat was ook de eerste draai terwijl zijn voorkeurshouding op rechts was. Dus zal wel wisselen per kind

4. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
  5. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Juul! Bijna uit de zorgtrajecten!

'S. Is helemaal goedgekeurd door de cbarts. En 4.5 kilo schoon aan de haak. Ondanks dat ze aan een stuk door hongerig lijkt groeit ze dus goed. De arts raadde ons aan zsm voor een tuberculose enting te gaan omdat we naar Australië gaan, en de enting behoorlijk pijnlijk is. Ik zal vanavond eens met Vl overleggen want ondanks dat het dus wel wordt aanbevolen lijkt Australië mij niet zo hele tuberculose gevoelig en ik vind het wel een beetje sneu om ons pupke voor niets zo te martelen.

@draaien: ik geloof dat ik d'r toch wat meer neer moet leggen, want tot draaien worden hier echt geen pogingen gedaan, en s nachts heb ik haar soort van ingebakerd dus dan kan ze dat ook niet oefenen. Misschien moet ik de speeltjes ee buiten de
    Bereik leggen voor wat motivatie :)

6. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Draaien2: de koprol kan ze wel bijna :D verschonen is een lastig karwei want tenen moeten gebestudeerd worden, ze kan ze nog net niet in d'r mond krijgen

7. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Haha :D
    Hier worden nog geen tenen of vingers bewonderd, al het andere om haar heen wel ;)

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Vanmiddag even controle geweest met hailey in zkh, stelde natuurlijk geen hol voor, maar ze heeft nog even uitgebreid geluisterd en klonk allemaal goed. Ze groeit nog steeds als kool dus dat is ook goed. En verder kunnen ze toch niks, ws zal t zo rond 5 a 6 maanden minder worden dat ze even stopt met ademen soms.
    Dus mocht kiezen en we hoeven dus niet meer terug te komen ;)

Ze is nu 60 cm en weegt 5875 gram :)

Morgen weer cb....2e prikjes :( ga er maar van uit dat ze weer last gaat krijgen, maar blijft sneu :(
    Ml kan niet mee, maar mn schoonmams gaat even met ons mee :) wel fijn een extra paar handen :)

Zo had ik bedacht om dr in de draagzak mee te nemen, hoef ik niet heel de wagen mee te zeulen enzo, mjaah luiertas moet ook mee....
    Ff kijken hoe ik dat ga doen dus.
    Anders maar ff luiertas in gebruik die bij de wagen kwam, alleen t absolute hoognodige erin voor bij t cb, dan kan die misschien nog wel erbij over mn schouder ;)

9. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Je sm ging toch mee.... :D

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @tumtum; super baby volgens het boekje dus. Hier trouwens nooit gezien hoor een baby die zijn tenen bewonderd. Lijkt mij erg grappig.

@bfg; succes morgen met de prikjes.

@juul; wat goed 1 tentakel minder, dat scheelt onsweer 1 cent zorgverzekering;)

Hier nog steeds weinig zinnigs te melden. Baby doet het prima. Drinkt goed/ veel, is vrolijk en lacht en praat tegen mij tijdens het verschonen. Vandaag zei hij zelfs "ja".

Wat betreft rust hier, er zijn natuurlijk weer een aantal aan het werk.
    Over 1,5 week moet ik ook weer aan de gang. Zich wel zin in maar niet in de chaos en het heen en weer geren.

11. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Pookie, ik moet over een halve week beginnen en heb hetzelfde gevoel erbij. Wel een raar idee hoor, de laatste keer verlof zit er bijna op.

12. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe Ist met je sollicitatiegesprekken afgelopen dan Juul?

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @mone, haha ja maar laat mn sm die luiertas maar liever niet dragen met die rug van dr :)
    Komt goed ;)

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    En zoooooooo blij met mn maand vakantie nog achter verlof aan....anders had ik maandag al moeten beginnen ;)

Wel donderdag even naar t werk voor overleg over hoe we t straks gaan doen enzo en of ze de uitzendkracht een contract aan gaan bieden of niet enzo

15. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahahahahahahaha

16. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Het gesprek vorige week ging prima. Ze voldoen aan al mijn wensen qua salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden, en het is echt wel mijn eerste keus. Vandaag nog even een presentatie houden bij het andere bedrijf voor de HR manager, CEO en 2 potentiele collega's. En dan kijken of het bedrijf echt heel leuk voelt, anders zeg ik hun af.

Wel spannend hoor, als ik voor het eerste bedrijf kies moet ik op de laatste dag van mijn verlof opzeggen bij mijn huidige baas, die gaat het hoe dan ook nie leuk vinden. Ik ga hem dan maar even bellen en er even langs, is wel zo netjes.

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Wel een luxe positie Juul:)
    Voor je huidige baas is het zeker niet leuk dat je ontslag neemt. Ga je daar dan nog wel aan het werk na je verlof of begin je dan direct bij een eventuele nieuwe werkgever.

18. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Buddybericht van Elina:

Jaelynn is in het ziekenhuis opgenomen..
    Conclusie van de arts... hou je vast hoor...

Jaelynn huilt zoveel en drinkt niet, omdat papa en mama zo moe zijn.. en daarom was het advies dat papa en mama maar lekker naar huis moesten gaan en Jaelynn lekker in het ziekenhuis kon blijven..??!!!!!

Ze troosten haar te veel zegt de arts...

Nou dit gaat mijn pet te boven hoor, Elina vind het ook heel erg en staat dit natuurlijk niet toe.

19. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeeeeeesz wat sneu! Heel veel sterkte Elina, dat zijn conclusies waar je helemaal niets mee kunt, je zou zo'n arts toch!!!!

@Juul: klinkt goed allemaal! fijn zo'n keuze waarbij ook nog aan je wensen voldaan wordt :D als je baas niet blij is dat je weggaat doet ie je misschien wel een nóg beter tegenbod?

20. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ben dan toch benieuwd uit welk boek de arts dit heeft....:x

Sterkte Elina

Deel Deze Pagina