16 - 30 april 2013 Mama's (deel één)

Discussie in 'De mama's' gestart door Bloemmm, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Niet in bv vorm :D

2. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Spannend, ben erg benieuwd!

3. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Gefeliciteerd! Leuk hoor!

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @juul; zo, en nu opbiechten bij je baas dat je een nieuwe baan hebt.
    Toevallig heeft mijn collega die net bevallen is ook ontslag genomen op haar eerste dag na verlof. Wel om een heel leuke reden maar die zet ik hier iet neer:)

@ frommel; spannend, moet hij dan binnenkort weer een test doen om te zien of er effect is?

@ bloem; beterschap,

Rest zwaai, we gaan naar de kinderboerderij.

5. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    We zijn weer thuis. Afgelopen nacht heeft ze weer geslapen van 0100-630 zonder onrustig te zijn. Meteen maar even mooi bewezen dat ze wel degelijk onrust had doordat ze last van maagzuur had!
    De nexium lijkt nu dus echt aan te slaan. Drinkt nog steed niet geweldig, maar dat heeft ze al die tijd niet gedaan dus moet waarschijnlijk langzaam wennen aan grotere hoeveelheden.
    Ben blij dat ik nu eindelijk bevestiging krijg dat ons gevoel al die tijd goed zat en ik ben en blijf overtuigd dat baby's niet nachtenlang zomaar huilen.
    Ben benieuwd hoe komende nacht gaat!

Bloem, Thnx voor het compliment;) ik heb soms wel eens de neiging om te stoppen. Maar dan denk ik, straks is de onrust weg en kan ze weer aan de borst drinken en heb ik spijt. En op de een of andere manier raak ik ook wel een soort gewend aan dat kolven. Het kost je inderdaad meer tijd maar ik weet niet beter omdat het al weken zo gaat;)

6. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Juul, gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Elina, fijn dat jullie weer thuis zijn!

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Fijn dat jullie weer thuis zijn Elina!!

8. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    #1908 frommel, 28 jun 2013
    Laatst bewerkt: 28 jun 2013
    Juul, zeker spannend om op te zeggen! Succes daarmee ;)

Elina, fijn dat het weer wat beter gaat, en inderdaad, je had gewoon gelijk. Vooral naar je eigen gevoel luisteren dus :)

Mijn vrouw is inderdaad weer thuis. Het gaat wel redelijk hier, we moeten niet teveel willen.

Vandaag was dus de grote dag voor S. We vonden het best spannend hoe hij zou gaan reageren, maar uiteindelijk had hij geen uitgesproken reactie. Enerzijds fijn, want dan heeft hij er in ieder geval geen last van en ervaart de apparaatjes niet als vervelend of pijnlijk. Anderzijds wel jammer, want het is nu nog niet duidelijk of hij er nu iets mee hoort. Op 1 moment stopte hij wel ineens met op zijn speen te sabbelen op hetzelfde moment als een toon, maar echt een duidelijk verband was er niet. Wel had hij de grootste lol met de logopediste, zat enorm met haar te flirten en steeds (oog)contact te zoeken.. de charmeur ;)

Na het afstellen en de test hebben we de apparaatjes weer uit gedaan. Maandag komt de gezinsbegeleiding voor een eerste kennismaking, en krijgen we mee uitleg over hoe we in het dagelijks leven met de apparaatjes om moeten gaan, wanneer en hoe lang je ze aanzet etc.

Daarna haddenwe nog een gesprekje met de audioloog. Over 2 weken hebben we de tweede BERA test (om het gehoorverlies nogmaals te bevestigen) en over 3 maanden komt S. dan weer terug voor wat testjes en zn gehoorapparaatjes opnieuw af te stellen indien nodig.

Ook kunnen we (helaas pas) eind septemer terecht voor verder onderzoek bij het lumc. Dit is vrij laat, maar ze hebben het er blijkbaar druk..

En zo zijn de eerste stappen nu gezet.. erg spannend allemaal..

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @frommel, jeez eind september pas :$, kan je geen zorgbemiddelaar ofzo inschakelen dat je (misschien elders) eerder terecht kunt?

Want ook zo mooi...mn schionmoeder belde hier naar het zkh voor afspraak weer voor dr schildklier, kon pas 21 augustus,
    Toen ze zei nou das wel erg laat, en die vrouw vroeg waar t voor is(dat ze dus terug moest komen als waarden ineens omhoog schoten) ging ze nog een keer kijken en was er ineens nog een plekje op 8 juli....hoe bedoel je....(kan daar dus echt niet tegen he...)

Hoop dat s baat heeft bij de apparaatjes en wil je nog een dikke knuffel geven

@juul, bedankt voor je pb :) ik hou t maar bij de cijfertjes ;)

10. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Spannend allemaal frommel!
    Ik hoop echt op het gewenste resultaat!
    Knuffel voor jullie

11. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Goedemorgen! Hier heeft h om 22:00 zijn laatste voeding gedaan en kwam pas om 5:45 weer :$

12. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL

Wat lekker! :)

13. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    goeiemorgen!

Spannend frummel! ben heel benieuwd of het resultaat geeft!

hihi Juul, ik ben inmiddels ook zeer nieuwschierig naar jou beroep :) iig een hele gezonde instelling. Mijn vriend heeft dat gelukkig ook, zijn hobby en passie zijn z'n werk: oftewel hij doet de hele dag dingen die hij leuk vind en neemt liever gewoon helemaal niet vrij ;) Ik ben daar altijd nogal jaloers op. Hoewel ik me meestal prima vermaak met m'n werk vind ik iets gelijk geen hobby meer zodra het een verplichting wordt.

@hier: Ik dacht dat S. de afgelopen weken wel eens krampjes had gehad, maar volgens mij weet ik sinds gisteravond pas waar unexpected en elina en sommige anderen mee kampen! Gisteravond na een lange rit terug uit stockholm zijn we nog ff met z'n allen gaan douchen, en toen mijn vriend S. weer aankleede begon ze als een gek te gillen. we hebben haar eerst maar weer uitgekleed, ik dacht misschien zit er iets prikkends in haar rompertje, maar dat hielp niets, gillen, krijsen, niet te stoppen. Het heeft af en aan zo'n 2 uur geduurd en toen zijn we samen in slaap gevallen, maar volgens mij heeft de hele wijde omtrek mee kunnen genieten, hartverscheurend! Ik was al bijna in staat met d'r naar het ziekenhuis te rijden, maar vandaag kan ze gelukkig weer gewoon lachen.

En in het kader van elk nadeel heb zu voordeel: al dat krijsen en de douche hadden haar zo uitgeput dat er maarliefst 5,5 uur tussen de voeding zat vannacht!

14. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Lumc is THE place to be hiervoor (volgens mij)....en een eventuele operatie doen ze niet voor het eerste jaar volgens mij....

15. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Tumtum: jeetje zielig he? Weet je dat ook weer, hoe het kan. Wel fijn van het slapen natuurlijk, maar als dat is 'what it takes', dan laat maar zitten toch!

Frommel: ik ben zo benieuwd of S wat kan horen met die apparaatjes!

Hier ook wel een lekkere nacht. Julin om 21.00 of zo nog gevoed en toen was het na vijven pas weer. Daarna 8 uur.

Mijn man heeft waarschijnlijk eindelijk weer werk! Woehoe! Woensdag rijdt hij een dagje met iemand mee (hij is vrachtwagenchauffeur) en daarna krijgt hij 2 maanden een 0-urencontract (wat gewoon aangevuld wordt met WW indien nodig door het UWV) en daarna waarschijnlijk een 40-urencontract.. Fijn hoor, zeker omdat ik weer minder ga krijgen omdat mijn WAZO afloopt 31 juli en ik minder gastkindjes heb dan voorheen. Dan heft het elkaar weer een beetje op.

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Yeahhhhh
    De tour de france is weer begonnen. Heerlijk en zo jammer dat ikvolgende week weer aan het werk moet. Ik geniet altijd van dat oeverloze geleuter bij de mooie beelden.

@tumtum; dat waren dus krampjes....zielig hoor!

@frommel; dat duurt nog best lang tot september, in ieder geval is de zorgtrein goed aan het rollen nu.

@skatje; fijn dat je man waarschijnlijk weer werk heeft.

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @skatje, ah das goed nieuws!!

@hier, hailey ligt al in de wieg te slapen, besloten haar vanavond weer even niet wakker te maken en wel zien hoe laat ze komt :) (nou moet ml er kwart over 5 uit die moet even een ochtenddienst draaien morgen, dus die vind t wel fijn als ik dan wakker ben om hem uit bed te schoppen ;);)
    Ben erg benieuwd :) laatste keer dat ze om 8 uur de laatste fles had kwam ze om 4 uur, maar voor t zelfde geld wordt ze straks wakker :D

Anyway, ik ga lekker richting bedje :) zo vroeg is al bijna 12 weken geleden ;)

18. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Skatje dat is fijn nieuws!

Hier een hongerlapje, ik zou bijna denken dat het regeldagen zijn :(

19. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Frommel, goed dat de boel gaat lopen. Benbenieuwd

Juul, heerlijk zo'n nacht

Tumtum, Ja, dat is het... Hier wel duidelijk vanwege kramp. En het gaat gelukkig een stuk beter. Maar heb me ook echt zorgen gemaakt om zl. Het kan bij S misschien oververmoeidheid of overprikkeling zijn? Dat hebben ze ook snel.

Hier, zl kreeg om 22:00 laatste voeding. Om 5 uur even wat kramp dus heb hem bij me laten slapen. Hij dronk wel een paar slokjes en viel in slaap. 2x ofzo tussendoor nog wat slokjes. Toen tot 8:00 geslapen. :) mooie nacht dus.

20. Moon83

Moon83 Bekend lid

2 jul 2011
    620
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Bfg, en, hoe is het gegaan vannacht? Kwam Hailey vroeg of heeft ze lekker doorgeslapen?

Juul, hoe is het met je hongerlapje?

Unexpected, lekker hoor zo'n nacht!

Pookie, hier ook Tour de France op, manlief is verslaafd en heeft nu 2 weken vakantie, nou, dan weet je het wel, haha! Vind het ook wel leuk om te kijken hoor.

Skatje, wat fijn voor je man dat hij waarschijnlijk weer werk heeft! Hartstikke goed nieuws zeg!

Tumtum, ach gut arm moppie, zo huilen...:( Hopen dat het niet vaak gebeurt!

Frommel, wat spannend en intensief allemaal zeg, hoop dat de apparaatjes hun werk goed doen, succes morgen met de gezinsbegeleiding!

Elina, hoe is afgelopen nacht gegaan? Hoop zo dat de Nexium goed blijft werken en zo zie je maar weer, een moeder heeft (bijna) altijd gelijk! Succes meid!

Ego, vannacht heeft Daan bij oma en opa gelogeerd, hij sliep van 23.45 - 05.30 en daarna nog van 06.00 - 09.15, dus prima! Was er van tevoren wel een beetje bang voor, maar gelukkig is het hartstikke goed gegaan!
    Morgen gaan we een midweek naar Groenlo, wat een hoop spullen staan er klaar om mee te nemen zeg, haha! Hele volksverhuizing!

Oh ja, Daan heeft 's avonds de laatste dagen echt een huiluurtje, niks is dan goed en hij loopt helemaal paars aan. Het begint ineens en houdt ook vrij plotseling weer op. Herkenbaar?

Deel Deze Pagina