@tumtum, nu hailey overdag ook wat meer in bed ligt en dus minder bij mij () begin ik ook wel af en toe een verveelmomentje te hebben. Kan daarom niet wachten om lekker met mn studie weer aan de slag te kunnen, wel op een rustig tempo, module voor module. En gefeliciteerd met jullie huwelijk hihihi, mn broer is trouwens hier pasfoto's gaan maken toen ie toch hier was, in heel Zweden blijkbaar geen fotograaf te vinden die een pasfoto kan maken die voldoet aan de eisen voor een NL paspoort .....dan moest ie of naar Oslo of naar Kopenhagen Dus fijn dat t voor Silke goed gelukt is Als we t dan toch over uitdagingen hebben, staat nog steeds een elandenpark te koop in Zweden hoe gaaf is dat
@pasfotos in zweden: In dezelfde straat als de nederlandse ambassade zit een fotozaak die gespecialeerd is in pasfotos voor buitenlandse paspoorten, en dan met name nederlandse, ze hebben ook gewoon alle vereisten in een map staan daar dus mocht ie weer zn paspoort laten vervangen, dat kan toch in stockholm! (het stond gelukkig in het mailtje van de ambassade, want ik zag de bui ook al hangen idd) en tsja, of felcitaties wel op zijn plaats zijn...ik had me een huwelijk toch anders voorgesteld, maar och, een feestje geven kan altijd nog en toch bedankt!
Haha, tumtum, van harte! Voor het omzetten van een geregistreerd partnerschap naar een huwelijk is volgens mij alleen een ok nodig. Geranium, die vervanger mag wel achter de geraniums blijven zitten zeg! Wel fijn dat je maar 5 hebt gegeven en dat het nu wat beter gaat! Haha, vervelen...hier geen last van....de kinderen, het huishouden, aankomende verjaardagen...zelf weer aan de sport....pfff Over sport gesproken, ik heb vandaag weer 5 km hard gelopen! Gaat best lekker, en heb al zin in de 10k in september (vredesloop)
Goedemorgen, Nog een verdwaalde mama hier... Ik lees jullie verhalen met horten en stoten,maar ik volg jullie wel nog! Vind het alleen lastig reageren vanaf mijn telefoon,en telkens komt er weer wat tussen! Tablet zit in de oplader,hopelijk gaat dat beter werken als ik die weer in de buurt leg! @Frommel: ik hoop ook dat S. straks baat heeft van zijn apparaatjes @skatje: wat goed dat je man een baan heeft... @juul:ben ook wel benieuwd naar jou beroep geworden,stap je nou nog over naar die andere baan? @rest...*zeef*
rottelefoon!! dacht na de bevalling van mijn vergeetachtigheid af te zijn,maar t is nog even hard aanwezig,hihi @ego: Vienna krijgt vandaag der eerste prikjes... ik heb er gewoon buikpijn van! nog iemand tips? ik ga nog een klein tukje doen,meisje heeft net gedronken...half tien tot half zes geslapen... Fijne dag allemaal! xx
@Woerdie, tip voor tijdens de prikjes: rustig adem blijven halen, rustig tegen je kindje praten/troosten.. En heel belangrijk: NIET de arts gaan slaan! Haha
Het is ook heel moeilijk. Ik moest mezelf echt toespreken dat het voor zijn eigen bestwil was. Mijn moederinstinct had de arts een blauwoog willen meppen... Dat is niet bijwijze van spreken trouwens, dat is echt zo. Terwijl ik altijd heel rustig ben en nooit echt boos word. Het moederinstinct is echt even wennen. wel heel mooi dat je zo in een tijger veranderd als je ziet dat iemand je kindje pijn doet. Minder handig als het de arts is die je kindje belangrijke prikjes geeft.
@tumtum, haha heb t even in een berichtje naar mn broer gestuurd, wat een gedoe zeg daar met die ambassade stom dat ze t dan niet tegen mn broer hebben gezegd waar ie terecht kon Nou ja, met de trein reizen is goedkoper dan vliegen dus hij heeft geld bespaard zullen we maar zeggen Ennn onze zomervakantie volgend jaar is ook al besloten We gaan naar Zweden (duhhh), maar dit keer met broer en schoonzus (en misschien ook haar moeder) naar hun vakantiehuis bij een meer (ja hehe daar wordt je mee doodgegooid in zweden), en vlakbij grens met Noorwegen Nu al zin in! Kan kleine hailey lekker wankele stapjes zetten in de zweedse natuur en lekker pootje baden in t meer als t warm is En natuurlijk gaan we dan ook dagtripjes noorwegen ondernemen Helaas duurt t nog een jaar maar aan de andere kant vliegt de tijd zo snel dat t over een maand alweer kerst is , zoals hailey pas gister geboren is
Geranium, oohh artsen...!! Na al het gedoe met Jaelynn ben ik zeker anti artsen geworden!! Ik heb helaas alleen maar ervaring met artsen die gewoon maar wat zeggen. Ik vertrouw nooit op ze. Tumtum, Hihi gefeliciteerd met je huwelijk dan! Ik ben gister m'n trouwjurk wezen passen. Ik had hem gekocht met 11 weken zwangerschap dus wel ff spannend. Maar hij paste echt perfect!! 31 augustus trouwen we dus dat schiet al op. Prikjes, gister heeft j ze gehad. Ik ben niet mee geweest en dat is maar goed ook! M'n vriend zei dat ze helemaal over de rooie was. Zo zielig. Ik had zeker die arts een blauw oog gegeven na alles wat we afgelopen tijd hebben meegemaakt is m'n moederinstinct prikkelbaar en hevig aanwezig Ze was gisteravond nog steeds van slag. Hierbij mocht ze ook niet in de puckababy dus deze combi maakte dat het helaas weer geen geslaagde nacht was Kolven, ik moet nog steeds alle melk via fles geven dus ik hang hier elke 3,5u aan de kolf. Ik krijg soms ook meer dan de andere keer maar gemiddeld 120 per keer. J drinkt in de ochtend 100, smiddags 100-120 en in de avonturen soms 130-160. Soms kom ik dus niet helemaal uit en geef ik wat kunstvoeding bij maar meestal gaat het wel redelijk!
Geranium, oohh artsen...!! Na al het gedoe met Jaelynn ben ik zeker anti artsen geworden!! Ik heb helaas alleen maar ervaring met artsen die gewoon maar wat zeggen. Ik vertrouw nooit op ze. Tumtum, Hihi gefeliciteerd met je huwelijk dan! Ik ben gister m'n trouwjurk wezen passen. Ik had hem gekocht met 11 weken zwangerschap dus wel ff spannend. Maar hij paste echt perfect!! 31 augustus trouwen we dus dat schiet al op. Prikjes, gister heeft j ze gehad. Ik ben niet mee geweest en dat is maar goed ook! M'n vriend zei dat ze helemaal over de rooie was. Zo zielig. Ik had zeker die arts een blauw oog gegeven na alles wat we afgelopen tijd hebben meegemaakt is m'n moederinstinct prikkelbaar en hevig aanwezig Ze was gisteravond nog steeds van slag. Hierbij mocht ze ook niet in de puckababy dus deze combi maakte dat het helaas weer geen geslaagde nacht was Kolven, ik moet nog steeds alle melk via fles geven dus ik hang hier elke 3,5u aan de kolf. Ik krijg soms ook meer dan de andere keer maar gemiddeld 120 per keer. J drinkt in de ochtend 100, smiddags 100-120 en in de avonturen soms 130-160. Soms kom ik dus niet helemaal uit en geef ik wat kunstvoeding bij maar meestal gaat het wel redelijk!
O ja even opscheppen....(denk dat S een groeispurt heeft....) gisteren om 18u gevoed, om 19u met de andere mee naar bed, en is ze vanmorgen om 6.30u....
owh die HMPF geldt ook voor die 5km die jij alweer hardloopt, het wil bij mij echt voor geen meter, ik heb er 's avonds niet meer zoveel energie voor en heuveltje op en af joggen met een kinderwagen heb ik nog geen zin in gehad. Maar petje af hoor!
@bfg: ja vaag idd dat ze m dat niet verteld hebben, heir stond het adres van die fotozaak in het bevestigingsmailtje van de afspraak owh en een elandenfarm...das wel een uitdaging ja! ik zou nooit afstand van die beestjes kunnen doen en ze moeten toch echt naar de slager op een gegeven moment, dus zou er snel arm van worden vrees ik
Tumtum, helemaal gemist dat je getrouwd bent! Hehe, wel een bijzondere manier Hier, zl slaapt weer langer door gelukkig. Geen kramp 's nachts en geen poepluiers 's nachts. Hij doet nu ongeveer 7,5 uur achter elkaar. Als hij 's ochtends (vanaf 4 a 5 uur) wil eten dat leg ik hem bij me en laat hem daar dan nog 2 a 3 uurtjes liggen zodat we weer kunnen slapen. (Anders is hij te wakker en onrustig). Zl had net een heerlijke spuitluier. Gelukkig nu extra absorberende luiers van pampers (baby-dry) en niet van de AH. Het zat alsnog wel op zijn ruggetje en beentjes maar anders was het erger. Nu ligt hij lekker schoon en fris in bed te slapen. Hij is zo geweldig! Kan echt genieten van gewoon naar hem kijken. Die lieverd! Ben elke dag nog helemaal verliefd.
Neeee pas als ze heeeeeeeeel oud en ziek enzo zijn, heus niet eerder naar de slager! Nee soort dierentuin, maar dan alleen met elanden hihi Lijkt me toch eigenlijk stiekem wel heeeeeeeeeel leuk zo'n avontuur! Helaas ben ik dan weer iemand die niet gauw ff koffers inpakt en maar alles achterlaat Mn mams zou t me ook echt niet in dank afnemen Heb t nog ff naar mn broer gestuurd en krijg terug 'Ambassade vertelde mij geen adres te weten in stockholm en op zweden fora was alles van 2011 en daarvoor, en die bestonden niet meer toen ik ging kijken....etc' Lekkere communicatie daar ach ja, goed excuus om naar NL te moeten Ohja...zelf maandag pasfoto's laten maken, vrijdag waren mn broer en schoonzus even bij ons op bezoek en we hadden t dus over paspoorten en dát die van mij ook zoi verlopen, maar geen idee had wanneer. Dus mn broer zegt voor de gein 'zeker gister verlopen' Ga ik kijken, wasie nog dag ervoor verlopen ook Dus moet nog ff afspraak maken.... Overigens de fotograaf dacht dat dit europese regels waren voor de pasfoto's dus heb hem ff mooi verteld dat dat dus niet zo is