16 - 30 april 2013 Mama's (deel één)

Discussie in 'De mama's' gestart door Bloemmm, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ml zit tentamen te maken (laatste en dan alleeeeeeen nog scriptie, zou fijn zijn als ie eindelijk eens klaar is ermee!) dus ik ga zo maar wat voorbereiden voor t eten :$ (nog ff en t wordt eng ;))

2. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Voor wie wel ff een lach kan gebruiken ;)

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hihi wat een heerlijk koppie!!

4. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Lieve meiden,
    Wij vertrekken straks naar Frankrijk dus jullie moeten het bijna 3weken zonder mij doen ;)

5. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Haha wat een blij hoofd!

Hier moe moe moe. Naast dat dit mijn eerste week werken is had ik gisteren een etentje. Was om half 12 thuis en H besloot om 5 uur te willen eten, was dus een beetje een korte nacht. Morgenochtend voor het werk nog voor 7 uur in de trein stappen, dan zorgen dat ik tegen 5 uur weer terug ben, H maar even voeden op de opvang, en met de auto door naar mijn volgende werkafspraak tot ongeveer 22:00. Dis waarschijnlijk weer pas om half 12 thuis. Vrijdag mamadag, en dan 's avonds een bbq van het het werk.

En mijn moeder belde gisteren, ze was al een tijd benauwd en haar conditie ging hard achteruit. Nu blijkt ze een lekkende hartklep te hebben die per direct vervangen moet worden, dus ze krijgt waarschijnlijk over een week of 8 een open hart operatie. Zorgen zorgen zorgen. Lekker dan. :x Er is hier ook altijd wat :x

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Poehee juul dat is niet bepaald een rustig begin na het verlof en dan ook slecht nieuws over je moeder:( uitkijken dat je niet over je grenzen gaat hoor!

@rest; zwaai, ik ga ff een tour updateje doen.
    Vandaag druk geweest met de eerste wendag van Hugo bij mijn
    moeder. Voor het eerst daar slapen en een klein flesje gehad.
    Ik had voor de fles de medela calma speen gekocht ivm de bv. Hij dronk uit de gewone speen namelijk supersnel. Ik dacht dat dat met de Calma wel kalmer zou zijn....niet dus. Het is echt een zuiplapje!

7. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1967 tumtum, 3 jul 2013
    Laatst bewerkt: 3 jul 2013
    wat een schatje BFG!

@Juul: zo he, ik moet er niet aan denken zulke dagen! en dat met 3 kids thuis, gelukkig vind jij je baan leuk :D

En sterkte met je moeder, daar had ik ff overheen gelezen, wat een k**nieuws!

8. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1968 tumtum, 3 jul 2013
    Laatst bewerkt: 3 jul 2013
    Owh dat lijkt mij ook wel wat! veel plezier!!!!!

wij besteden bijna altijd onze vakantiedagen aan nederland, ben op 10 dagen noorwegen en 2 weken californië na al 5 jaar niet meer fatsoenlijk op vakantie geweest :( (ok, dit opschrijvende besef ik mij dat dit nog steeds geen reden tot klagen is, maar lekker kamperen in Frankrijk klinkt toch erg aantrekkelijk, mijn laatse geplande zonvakantie viel letterlijk in de as...)

9. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nog ff de mugshot van ons arme kind, en daar zit je dan tot je 5e aan vast...

Om het goed te maken ook nog een betere foto :)

Bijgevoegde bestanden:

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Juul: he gets meid! Wat een rotnieuws..

Butterfly: have fun!

Tumtum: hahahahaha die pasfoto! Arm kind. Die andere is leuker ja. Leuk rompertje, die heeft Juul ook :D

Nou, zo maar eens poging tot slapen. Julin loopt de hele tijd te keten..

11. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Sietske ook....
    En idd ach gossie en dat voor 5 jaar.....

Juul, wat een rotnieuws! Wij kregen dit nieuws over mijn schoonmoeder in november...en na de operatie ging het echt meteen stukken beter! Maar blijft spannend zo'n ingreep....

12. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Mone, fijn om te horen zeg. Ik hoop ook dat het hier allemaal een beetje vlotjes gaat.

Ik heb mijn avondafspraak afgezegd, had nl ook nog een uur vertraging met de trein en toen was mijn zin wel op :D

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Gelijk heb je juul
    Moet er niet aan denken zulke dagen ;)

Wel echt rotnieuws van je moeder zeg...hoop dat alles vlot verloopt en ze er gauw weer bovenop is!

@tumtum, hihi :D pasfoto's zijn altijd zoooo charmant ;)
    *herinnert me er weer aan dat ik nog een afspraak moet maken voor paspoort voor mezelf...*

@hier, vandaag even voor overleg op t werk geweest, ging overall wel goed hoor. Ik ga uiteindelijk toch 3 dagen werken want een halve dag thuis had mn baas nog eens over nagedacht, maar dat was toch niet mogelijk ;) dus helaas pindakaas. Niet dat ik t echt rot vind, mn voorkeur ging sowieso naar 3 dagen uit en niet 3,5 dag. Financieel iets krapper maar zou zeker haalbaar moeten zijn, dan maar wat minder eten bestellen ;):p
    Verder qua werkzaamheden en ontwikkeling staat ie volledig achter me, en ook datik weer opleiding verder op ga pakken :)
    Maar nu is er altijd al sprake van geweest dat ik dus1 dag in de week naar de financiele afdeling zou gaan en daar werk zou uitvoeren, ten eerste voor mn eigen ontwikkeling (en past beter bij opleiding). En ten tweede om senior te kunnen worden in mn huidige functie.
    Voormn verlof was dat dus nog prima, en er waren zeker mogelijkheden en er was genoeg te doen voor me (maar niet voldoende om volledig naar fnc te gaan)
    Dus vandaag met de unit controller ook erbij in t gesprek en wist ze ineens niet of t wel mogelijk was en moeilijkmoeilijk....
    Dus ik heb er niet zo'n lekker gevoel aan over gehouden en vraag me echt af of er in mn verlof iets is voorgevallen ofzo (ik heb heel erg vermoeden dat t kreng me volledig zwart heeft gemaakt maar goed) dat t ineens niet meer mogelijk zou zijn, maar t klonk alsof zij t zelf niet wilde dat ik bij fnc kwam.....
    Ze begon maar steeds over andere units, waarop mn baas goddank t voor me opnam en even duidelijk maakte dat ik er niet was om capaciteitsproblemen op te lossen maar dat t wel echt iets uitdagends moet zijn....
    Maar goed...

Ik ga dr maandag wel df bellen want wilt ff uit mn hoofd hebben...
    Nou ja....komt vast wel goed als t eenmaal opgehelderd is.

14. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zl slaapt hier tegenwwordig vanaf 19:00 door tot 3:00/3:30... Heb die 8 a 8,5 uur liever vanaf 22:00.... Misschien toch zelf wakker maken rond 22:00
    Nu op naar 8:00! Slaap lekker mama's!

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @bfg, ik zou als ik jou was eens rustig verder kijken...kan geen kwaad en wie weet loop je tegen je droombaan op....

16. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Wij worden al 3 dagen gematst door Sietske, eergisteren sliep ze van 19-6.30, gisteren van 21-6.30 en vannacht van 19.30-5 ben erg trots op d'r! Ook met d'r ontwikkeling gaat het goed, en mij dus wat te snel.....;)
    De eerste kon ik niet groot kijken, en deze kan ik dan weer niet klein kijken.....

17. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Hier vanacht H nog even om 24:00 wakker gemaakt en vanmorgen kwam hij weer om 5:30. Niet zo mooi als voorheen, maar ik ga er ook van uit dat ik op de dagen dat ik thuis ben nu iets meer zal moeten voeden om mijn productie goed te houden. Ik kolf 3x op het werk maar haal er dan toch minder uit, dus de vrijdag en de weekenden zijn 'opkrikdagen' :D

Mijn oudste is op school, de andere 2 liggen in bed. Heerlijk even een rustig momentje met een kopje thee.

18. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juul, heerlijk even bijkomen. Mag je vaker kolven op het werk? Of heeft dat geen zin?

19. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Jawel hoor, dat zou best vaker mogen. Maar mijn productie tijdens het kolven is best goed, valt me niets tegen, dus ik denk niet dat het veel zin heeft. En waarschijnlijk is het ook gewoon de eerste tijd even wat minder omdat ik moe ben, met weer beginnen met werken en zo. Als dat weer bijtrekt gaat de BV waarschijnlijk ook wel goed.

Dat gezegd hebbende ben ik met mijn oudere zoontje na 4 weken werken BV gaan afbouwen, ik zie me dit geen 9 maanden doen. Maar nu eerst lekker even 3 weken volhouden (nog maar 2!) en dan 3 weken vakantie, en dan zien we wel verder. Babysteps :D

20. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Hebben jullie trouwens ook nog wel eens last van jullie onderkant? T gevoel alsof t er elk moment af kan vallen?

Ik heb dit dus nog steeds af en toe en vraag me eigenlijk af of dat wel normaal is? Bvalling is tenslotte inmiddels al 12 weken geleden...

Deel Deze Pagina