16 - 30 April 2013 Mama's (deel drie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Valt me ineens op: wat zijn we allemaal vroeg! We zijn de 15-30 april mama's, het is 8 april en we hebben de buit al bijna binnen :D

2. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Wat leuk zeg. Ga je het nog vieren of houden jullie het heel klein nu je zo op alledag loopt en er zo'n pijn van hebt?

3. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Waahaa, extreme vorm van nesteldrang: Ik heb de hulp vandaag een extra uur laten komen zodat ze de koelkast uit kan soppen. Hoezo decadent nestelen? :D

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek

Ook een dikke knuf voor jou hoor. Je mag best tegen alles op zien. En niet gelijk na de ks weer de supermama uithangen hoor. Ff rustig aan is vast beter voor het herstel!

En buit bijna binnen, ik denk dat we nog wel tot begin mei een gestage komst van baby' hebben hoor;). Erg leuk, maar dat gaan we vat niet redden in alleen maar een deel 3:D

Ik ga ff nuttig doen. Badkamer soppen en douchen.

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Succes mama van drie en Mone!!!
    Denk aan jullie!

Ik mocht even uitslapen van mijn lieve man..
    Had ik echt even nodig haha

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Mone en mamavandrie: heel veel sterkte en succes vandaag! Ben benieuwd naar jullie kleintjes en de namen.

Frommel: lekker genieten nu ook al is het een hele drukke tijd. Ben wel benieuwd naar je bevallingsverhaal hoor. Bin there doen That haha, maar misschien verstandig om even te wachten boor de dames die nog een 1e x moeten. 😜

Gaat inderdaad rap hier met de baby's. Ik begin het idee te krijgen dat ik als laatste mag haha. Heb nl. Nog nergens last van en hoewel dochterlief ruim 2 weken te vroeg was denk ik dat deze beeb het nog veel te gezellig vind bij mama. En ben volgens mij ook een vd laatste op de lijst met uitgerekende datums.

7. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Mone en mamavandrie: allebei veel succes vandaag. Spannende dag!

Frommel: logisch dat je hier wat minder bent. Lekker van je kleine man genieten. En idd dat bevallingsverhaal kan ik beter nog even niet lezen.

Enne Juul: die kleine van mij komt echt niet voor half april hoor. Ik denk als het aan haar ligt dat ze ergens hartje zomer komt, maar gelukkig laten ze me niet zo lang lopen ;)

8. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    We vieren haar verjaardag gewoon ml is thuis en mijn ouders helpen ook mee dus ik hoef niet heel veel te doen

9. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Iedereen is nu wel in de "veilige" zone toch?

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja we zijn allemaal veilig :D

Ik ben chaggie want ik wil poetsen maar ik heb een zere buik dus ben nog niet verder gekomen dan de bank.. :(

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Getverderrie Skatje, hopelijk trekt de buikpijn weg...........of worden het weeen:)

ik zou gaan poetsen maar zit nog steeds te klooien.
    Net ff mijn tempkaartje van de maand van conceptie bekeken.
    Aan de hand van mijn eisprong zit ik op 16 april pas echt op de 40 weken.
    Dat is dus over een week. Ik ben benieuwd! Ik vraag mij toch zo af of het dit keer wel spontaan gaat beginnen. Dat lijkt mij gewoon heel spannend en vreemd.

12. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veilig wel maar dat proefgeboortekaartjedruk moet nog steeds voor 12 uur vandaag de deur uit dus ze mag nog niet komen hoor :D

Ik vind 18 April wel een mooie datum om te bevallen, maar ik vrees dat onze lieve meid pas na de eerste ingeplande kraamvisite (5-9 mei) komt ;)

@Poetsen: Ik heb de stofzuiger alvast in de woonkamer gezet, telt dat ook?

13. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    @mamavandrie, succes vandaag!

Dames, ik weet niet zeker of het vandaag wordt hoor....hoop het wel natuurlijk! Ik had teveel ontsluiting voor een ballon, die zou er meteen weer uitkomen, maar te weinig voor het breken van de vliezen, dus ik heb een pil gekregen, en mag zo weer aan de ctg. Rond 14u komt de vk terug om te kijken wat de stand van zaken is. Dus net lekker met ml een appelflap zitten eten in het restaurant beneden :)

14. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Volgens mijn eisprong ben ik al 39+3 en 12 april uitgerekend... ben benieuwd!
    Spannend mone, haha lekker in het restaurant tijdens je bevalling eigenlijk hihi

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    en dan breken je vliezen gezellig tijdens het eten van een appelflap in het zh restaurant......lijkt mij grappig.

Bij mij braken de vliezen tijdens de kip pilaf met rijst in de verloskamer.
    Ik baalde echt toen ik dat eten zag. Kip pilaf = rode saus en ik moest gelijk denken aan het feit dat veel vrouwen overgeven tijdens de bevalling. Ik heb al het rode spul dus opzij geschoven.

En nu ga ik echt naar de badkamer...........ik wil dat wel klaar hebben voordat ik de kleine Ediz en MIra ga bewonderen:)

16. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Heej dames. Nou... ondertussen is Daan alweer een week oud! Het gaat goed hier. Hij is een tevreden mannetje, soms last van krampjes waardoor we veel wakker zijn s nachts. .. maar dat hoort erbij!

Bevallingsverhaal.. ;)
    Op 1e paasdag 12u voelde ik in een x weeën om de 10 minuten. Na 2uur om de 5. Als jje nagaat dat ik waarschijnlijk ingeleid zou worden ivm de groei... dan zul je begrijpen dat ik het super vond dat het spontaan begon.. dit had ik altijd graag gewild. Na 5 uur weeën begon het pittiger te worden.. moest echt wegzuchten. Ik kon naar het ziekenhuis komen. Daar aangekomen bleek ik 2cm te hebben. Om 23u namen de weeën af, had net geen 3cm. Ik stuurde manlief naar huis om te slapen. Hij was nog niet weg of de weeën werden erg pijnlijk. Om 01u kwam man weer na mijn telefoontje dat ik hem nodig had. Ondertussen bleek de baby nog totaal niet ingedaald en de weeen deden ondanks de pijn nauwelijks wat. Dat is frustrerend! Want wegpuffen werd al moeilijk! Normaal zouden ze vliezen breken maar omdat Daan nog niet ingedaald was brengt dit risico mee dat eerst bijv de navelstreng mee zou komen. Dan is spoedkeizersnede nodig. Om 04u trok ik de pijn niet meer, plus het feit dat ik nog maar 4cm had... dit deed mij besluiten tot ruggenprik. Die kreeg ik om 05u. Wat een verademing! ! Ik voelde mijn benen nog, kon bewegen en ook de weeën voelde ik alleen zonder pijn. Ik kon gewoon even slapen!! Dat was erg fijn want bij Sam was ik zo uitgeput dat ik hele delen had gemist.
    Ondertussen namen de weeën wel af helaas. Om 07u besloten ze toch de vliezen te breken want het schoot niet op. Preventief kreeg ik infuus zodat ze meteen over konden tot keizersnede mocht het nodig zijn. Gelukkig ging het goed!!!!!! Weeën namen weer toe. Om 13u had ik 5cm. Ik moest op mijn zij liggen en in een keer voelde ik weer pijn. Nog geen 10 min. Later persdrang!!! Ik was binnen 10min. Naar 9a10 cm ontsluiting gegaan. De pijn nam in alle hevigheid toe. Ik moest een kwartier persweeën wegpuffen (niet fijn). Toen mocht ik persen. Heftig, want Daan zat goed klem. Na een knip en heel hard werken is Daan geboren! Wat fijn om weer zo'n warm lihfje te voelen en wat fijn dat ik alles bewust kon meemaken. Het was een hele lange bevalling, maar kan er goed op terug kijken! Wat fijn dat deze lange knul zelf wilde komen en ik alleen een vk, verpleegkundige en mijn man bij me had! Zo anders dan mijn vorige bevalling. En die ruggenprik. .. kan het iedereen aanraden!

17. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Dat vind ik nou ook :D

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Lekker uitstellen tot morgen dan. En nu relaxen. :D

19. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mone: succes vandaag!

Mamav3: Ook succes vandaag!

Hier: weer zelfde verhaal, wakker met pijnlijke weeen, maar zette niet door. :x Ik denk dat dit nog rustig "weken" kan doorgaan....Hij wil blijven zitten tot zijn 18e verjaardag denk ik.

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Leuk om te lezen Fleurop!

Deel Deze Pagina