Ha babynieuws, Mama van drie; van harte gefeliciteerd. Een klein mannetje dus maar hopelijk gaat hij goed groeien!
Overgeorganiseerd. We hebben een adressenbestand in Access waar we zo de stickers uit kunnen draaien, en we hebben een gemeenschappelijke Google calendar op onze telefoons waar ook alle verjaardagen in staan. En onze werkagenda's laden ook binnen op die telefoons zodat we altijd van elkaar weten waar we uithangen.
Gefeliciteerd! Ik hoop dat je snel wat bijkomt van de ks en dat Dante snel uit de couveuse mag! En daarna moet je je forumnaam aan gaan passen
Ohhhh het word van het weekend lekker warm! Zondag kans op 20graden! Heerlijk! Daar word ik dan wel weer vrolijk van
@mamavandrie, van harte gefeliciteerd!! Erg mooie naam! Hij is idd erg klein, maar hoop dat ie gauw groeit zodat hij uit de couveuze mag, hoop dat jij ook snel herstelt! @eerste meisje, nogal hoge drempel idd hihihi, mone moet maar gauw de geboorte hier melden, dan volgen er vast gauw meer hihihi Hoop dat alles goed gaat met mone!
Mijn arme meisje, al 2avonden word ze helemaal overstuur wakker. Bijna ontroostbaar Ze is denk ik echt aan het verwerken...
Ohh dat is echt heel zielig. Ik kan mij voorsrellen dat het allemaal veel indruk heeft gemaakt. Geef haar maar een hele dikke knuffel. @bfg; die zon maakte het foto' s maken lastig. Vooral omdat pookman niet echt naar mij wilde luisteren. Deze foto vond ik heel aandoenlijk omdat ze juist triest keek en haar kufflkonijntje in het zonlicht viel. Bij andere foto's staat wij juist meer in de zon. Alleen jammer dat er daardoor een schaduw is ontstaan. Ik moet nog de softwe van mijn camera installeren om de foto's te kunnen bewerken. Echt een klusje waar ik nu het. Zitvlees niet voor heb @monica076; nog een meisje dus. Leuk. Maar is het geheim houden niet gelukt? En vindt je dat erg?
Mamavandrie; proficiat meid! Mooie naam! Hopelijk mag hij snel uit de couv en lekker mee naar huis! Juul/pijn; ja met de VK erover gehad en die zei meteen bellen voor bekkenfysio.. Heb heel veel pijn vooral opstartpijn, pijn aan mijn schaambot en stuitje, onderrug wat doorstraalt naar mijn bovenbeen.. Dus vanmiddag toch maar gebeld en ga donderdag naar de fysio, kijken of het idd bekkenpijn is of wat het dan is.. Ik heb het bij Niek niet gehad.. Maar goed de VK zei ook, vergeet niet dat je binnen een half jaar weer zwanger was, en nogal een aanslag is geweest op mijn lijf, dat liggen etc. Ook dat Niek nog zo klein is en ik veel moet sjouwen is ook niet bevorderlijk dus ben benieuwd wat ze gaat zeggen!! Ben trouwens benieuwd naar Mone!! Knuffel aan iedereen, ga zo ff reageren!