Mamavan3: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Geniet ervan! Maartje: he meid, vervelend dat het nog niet zo goed gaat! Dikke knuffel! Butterfly: agossie wat zielig voor je kleine meid! Hier: spontaan wezen wokken vanavond met de buurtjes! Heerlijk gegeten en nu uitbuiken op de bank! Nog steeds een onrustige buik, maar niet zo extreem pijnlijk als vanochtend. Ga lekker csi kijken, hebben we opgenomen.
Leuk, zullen ze verrast zijn? Bij ons is niets een verrassing meer behalve de geboortedatum en het kaartje. We hebben al jaren een jongensnaam gereserveerd. En dan krijg je nu speculaties dat we daarom de naam niet gaan gebruiken. Ook wel weer grappig
Mijn arme mannetje heeft net een hele golf over me heen gespuugd.. Zo zielig! Dus nu zit ik languit op de bank terwijl hij bij me slaapt. Straks overleggen in zijn wiegje, kijken of hij dat pikt
@geheim, nee heel de wereld weet dat we meisje krijgen, maar naam en geboortekaartje zijn nog geheim Geboortekaartje is wel ontworpen door vriendin dan, maar niet met de echte naam haha Heb t er u wel steeds moeilijker mee trouwens...heb van de week natuurlijk wat nieuws gemaakt voor op de deur met haar naam, en is zo goed gelukt! (Al zeg ik t zelf hihi) wil t echt dolgraag laten zien aan iedereen! Mjaaah, moet nog even geduld hebben haha Ohja, en de datum weten we natuurlijk ook nog niet
Ahhh, wilt het boeren nog steeds niet goed lukken? Hopelijk gaat hij wel slapen in zijn wiegje. Dan kan jij ook even lekker liggen.
@maartje, knuffel meis! Kun je het een beetje delen met je omgeving, heb je steun? @BFG, fijn dat je een leuke dag hebt gehad en lekker hebt kunnen genieten. @adressen, ik watsapp en fb mensen van wie ik het adres niet had. Verder hebben wij een keurig boekje. @mammav4, gefeliciteerd! Hij is inderdaad licht, maar fijn dat ze hem dan zo goed in de gaten houden. Nu eerst bijkomen en verliefd zijn op je zoontje. @butterfly, ach arme kind. Wat moet dat pijnlijk zijn om te zien als mama. @bloem, ach die kleine. Maar lekker vertroetelen! @ego, de krampen waren zo hevig vandaag dat ik er echt van moest huilen. Dus ziiekenhuis maar gebeld en toen moest ik aan de ctg, bloeddruk meten, urine inleveren en er is gevoeld. Alles is goed. Baarmoedermond is verweekt en heb nu 1 cm ontsluiting (maar het zijn nog wel voorweeen). Tegen de pijn moet ik nu 2x per dag 1000mg paracetamol (of minstens 1x voor het slapen gaan) om de scherpte van de voorweeen af te krijgen. Heb een half uur geleden 1000mg genomen. Straks mijn bed in met kruik. Hopelijk werkt het en kan ik lekker slapen. Slaap lekker allemaal meiden! @Mama's: hopelijk hebben jullie goede nachten!
Bloem dat herken ik dat het boeren moeilijk gaat... Btw... als luuk zijn flesje nu goed drinkt, mag ie naar huis morgen... waaaa zenuwachtig.. wil niet te hoopvol zijn.
Dikke knuffel voor Ediz! En ook een voor jou unexpected.. Wat rot die voorweeen! Laat het dan maar doorzetten ook! Maartje ik duim heeeeeeeeeel hard!!
Gefeliciteerd mamavandrie wat een kleintje. Hopelijk gaat ie snel groeien. Geniet en rust lekker uit. Missiemaartje: hopelijk mag de kleine man morgen mee naar huis! Meisje: spannend ben benieuwd naar het eerste meisje. Geheim: hier weten alleen wij het geslacht en de naam is voor de familie echt nog een surprise! Morgen intake kraamzorg. Beter laat dan nooit haha. Welterusten allemaal en sterkte met de voorweeeen!
Hi dames, Even snel nog uit het ziekenhuis, we mogen zo naar huis Vanavond om 22.17u is onze dochter Sietske Hendrika geboren. Ze weegt 3240g en dronk meteen heel goed aan de borst! En het gaat dus goed! Ga nu weer lekker genieten van ons kadootje!
@mone; van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje. Fijn dat jullie zo' n goede start hebben. Nu lekker naar huis en genieten.