Jaa het eerste meisje! Gefeliciteerd Mone met je dochter! Mamavan ook van harte gefeliciteerd! Wat een kleintje zeg. Hoop dat hij het goed doet en gauw groter en zwaarder zal groeien!
gefeliciteerd lieve mone... lekker van Sietske genieten! kleine babymeisjes de spits is afgebeten dus ook jullie kunnen komen trusteee xxx
Volgen er al wat meer meiden, of is het nog steeds stil bij iedereen? Hier net een fles gegeven, zo weer naar bedje
*midnightsnack* Maar zie wel heel goed nieuws!! Mone van harte gefeliciteerd met Sietske!! Sta er eigenlijk van te kijken dat jullie om dat tijdstip nog naar huis mochten hihi Hoop dat jullie lekker kunnen gaan genieten en ook dat je een fijne bevalling hebt gehad! (Voor zover dt fijn kan zijn hihi) @unexpected, oei die klinken wel heel serieus als je er tranen van in je ogen kreeg! Helaas nog steeds voorweeen dus Nou ja...laten we er maar van uit gaan dat je bevalling lekker soepel zal verlopen door al dit voorwerk, en wat fijn dat je bmm al wel helemaal verweekt is! @hier, gewoon ff bleegghhh Om half 4 ging ik wederom mn bed uit om even te plassen, en natuurlijk gutste ook t onwijs waterige slijm er weer uit, natuurlijk langs t maandverbandje....kan je met je slaaphoofd droge onderbroek aan gaan trekken, gelukkig heb ik dit keer kunnen voorkomen dat ook mn pyjamabroek nat werd.... Ennnn sindsdien niet meer kunnen slapen....om 4 uur nog maar een keer gaan plassen en daarna maar stukje gaan lezen om mn hoofd weer rustig te krijgen. Lig je lekker op je gemakje, beginnen die ellendige weeen weer, dit keer weer tikkeltje vervelender, en voel t steeds meer en meer onderin.... Voelde me al rot net, want is niet erg dat ze met een schoudertje in mn buikspier ligt te porren (levert alleen een hoop pijn bij bepaalde noodzakelijke bewegingen, zoals in bed gaan liggen en omdraaien enzo ), neee....madame heeft nu ook de andere kant gevonden en ligt daar vast met een elleboog of iets in te duwen....dubbel auw dus.... En duurt dan echt wel even voordat die pijn weer afgezakt is als ik eenmaal goed lig....maar goed.... Daarnaast pijn helemaal onderin mn rug, dus "morgen" ml maar wel echt ff goed laten masseren..... Ook lig ik al heel de nacht niet lekker, kan gewoon mn draai niet vinden.....en dat is jammer als je al zo beperkt bent in je houdingen Goed.....tot zover mn nachtelijke klaagzang, ik ga weer terug naar bed in de hoop dat ik die laatste uurtjes nog lekker ff mee pak en dat ik niet weer een onderbroek hoef te verschonen de eerstvolgende keer dat ik opsta Slaap lekker
Jippie! Gefeliciteerd Mone! Fijn dat het zo is gegaan en dat jullie nu al lekker thuis zijn! ! Ik wakker heel naar gedroomd
Gefeliciteerd mamavan3 en mone!!!!!! Daan is alweer een week oud. Hij spuugt wat meer nu (ook hier gaat boeren niet heel makkelijk) en heeft enorm veel zuigbehoefte. Speentje geeft hem wat rust maar die valt natuurlijk iedere keer uit. Nouja. . Verder doet ie het goed hoor
Gefeliciteerd mone !!!!! Nou het eerste meisje is er dus nu kunnen we he haha Ik ben vandaag ook verder dan ik ooit geweest ben (36, 6 en 38, 5 ) ze was toen vannacht geboren
Wat een geweldig nieuws, 'ons' eerste meisje! En wat fijn dat het zo goed gaat en jullie nu al naar huis mogen.
Super minnie! Bfg en butterfly knuffeltje!!! Jaaaaaaa mone proficiat!!!!!!! mooie naam zeg!!! Ben benieuwd naar jullie kaartje. Die van ons komt eraan hoor hihi. Het duimen heeft geholpen... Luuk mag naar huis!!!
Fleurop fijn dat daan hetgoed doet! Luuk is ook alweer 2 weken oud. Hier gaat het boeren ook moeilijk.hij spuugt soms ook maar gelukkig niet heel veel.
@maartje, duim duim duim dat Luuk zijn fles goed gedronken heeft! knuffels voor babyFG en butterfly, ik wou dat jullie iets lekkerder konden slapen! @butterfly: komt Madelief al weer een beetje bij? @Fleurop: een week alweer, wat gaat dat snel zeg! @minnie22: Gek he, het is bij mij ook zo, net alsof je lijf het met elke zwangerschap beter snapt of zo, wat de bedoeling is. Als je doorgaat naar 6 kinderen komen ze pas met 12 maanden
Wat ontzettend fijn! Ik hoop dat jij ook snel wat opknapt en dan alles weer helemaal lekker met zijn allen normaal thuis.
@Maartje, wat fijn dat Luuk mee naar huis mag! @bfg, als het onze eerste was geweest had ik niet naar huis gegaan, ik mocht ook nog een nachtje blijven. Maar ik wilde graag naar huis, zodat ze deze ochtend thuis kennis kon maken met haar broer en zus! Zo bijna alles gelezen, maar ben nog erg uitgeput en moe, dus....ga zo maar even aan de telefoon hangen
Wij gingen ook rond 00.30 het ziekenhuis uit. Wou het inderdaad ook zelf! Bij Mira zijn we wel gebleven tot in de ochtend.
Mone van harte gefeliciteerd met Sietske!!! Bfg: je houdt het wel spannend meid! Vergeet me niet te appen als het echt is begonnen hè? Bunny Al is het midden in de nacht, hihi!!