He wat stom Maartje. Vaders.. ik kan er een boek over schrijven. Zo jammer dat ze niet gewoon blij en enthousiast voor je kunnen zijn.
Zo he he eindelijk het echte werk voor bfg! Sterkte! ! Maartje, lieverd wat vervelend & verdrietig zeg dat je vader zo is..is hij altijd al zp geweest tegen je? Koester iig wel de lieve en goede aandacht van je schoonouders & van je moeder. Knuffel! Hoe vind Niek het eigenlijk zijn broertje thuis? !
Oh zie dat je al naar het zkh bent. Nou meid succes! Heeft het strippen toch de bevalling op gang kunnen brengen!
Jep.. Geen fijne jeugd gehad, door vader en moeder allebei, maar mijn moeder is enorm bijgedraaid en helpt me vaak ook met de kinderen. Mijn pa, ander verhaal.. Als ik bijvoorbeeld met Niek daar kom, is het ooit van: wat kom je doen? Of dan zegt ie nog geen hoi omdat ie met zijn eigen dingen bezig is.. Hij heeft regelmatig woede uitbarstingen, ook tegen ons als kinderen, een simpele vraag kan ik al vanalles triggeren. Tijdje geleden vroeg ik aan hem of ie niek even vast wilde houden, en ik werd meteen uitgescholden voor egoist etc. Nou mijn klomp brak.. Hij zegt ook gewoon dat ie geen zin heeft om ons te zien als hij vrij heeft in het weekend, omdat ie dan eigen dingen wil doen. Bedoel, het moet toch een feest zijn om je kinderen en kleinkinderen te zien of niet dan?! Je moet blij zijn dat we überhaupt komen denk ik dan. Hij komt ook amper langs trouwens (terwijl ze om de hoek wonen). Mijn ma neemt het enorm voor hem op altijd. |Zo van ja maar hij is ziek geweest ( 10 jaar terug kanker gehad), hij kan er niets aan doen. BLABLA. ik vind dat zo'n dikke onzin... Zolang ik hem niet te vaak zie, gaat het goed, maar leuk is anders...
Oh Niek snapt er btw geen zak van hahahah... Daarstraks ging luuk huilen en Niek zag dat en raakte in paniek en krijste er nog harder over heen. Gezellige boel hier hahaha, heb me rot gelachen. Niek kijk steeds zo van: wat doet dat wezen bij MIJN mama. Heerlijk!!
@bfg; zet hem op meid, het gaat nu echt gebeuren! De meiden komen eraan @maartje; ongelooflijk zo'n vader! Arme Niek snapt nu niet waarom er een ander kindje is waarmee hij mama moet delen. Ahhhh hopelijk went het snel. Hier apart veel harde buiken en ineens ook een overactieve baby in buik. Misschien voorwerk of??? Pookman staat te springen die wilt dat babybroertje geboren gaat worden. We wachten maar af hoe dit zich gaat ontwikkelen. Het is in iedeer geval nog zeer onregelmatig en niet pijnlijk. Hij is zich zeker naar buiten aan het vechten.
Ohh Maartje, wat lijkt me dat moeilijk zeg...weet gewoon niet wat ik er op moet zeggen. Wel een hele dikke knuffel voor jou. Ach die Niek, het is ook allemaal wat haha! Nou meis, sterkte & succes! Enne schrijf alles maar lekker van je af! Ik ga zo naar bed, heb erg last van mijn onder rug : Slaap lekker meiden!
@bfg, oh eindelijk! Ben blij voor je dat het nu doorzet en je bijna jullie meisje in je armen hebt @monica, ik hoop voor je dat het geen zwangerschapsverhiftiging is! @maartje, het lijkt me inderdaad erg moeilijk dat je vader zo is. Je hoopt natuurlijk dat hij met de geboorte van de kleinkinderen wel anders zou worden.. Misschien heeft je moeder deze houding omdat ze ook niet zo goed weet hoe ze ermee om kan gaan?
Tuurlijk meid! Je kunt het hier gewoon kwijt wat mij betreft, ik klets dat soort dingen echt niet door! (Btw, volgens mij hebben mijn ouders ook meer contact met je moeder... ) en natuurlijk dikke knuffel!
@ Mone; hihi ja wist ik wel maar wilde het toch even zeker weten Hoe is het daar, lekker genieten? Over mijn ma; die laat gewoon enorm over zich heen lopen. Heb al vaker tegen dr gezegd dat ik niet snap dat ze niet bij em weg gaat (en zo denk ik er echt over, al denk ik dat mijn pa dan instort). Zou ze nooit doen, maar ik snap gewoon niet hoe je bij iemand kunt blijven die je uitscheldt voor de ergste dingen.. Ik ben blij dat ik gewoon een fijn huwelijk heb. Maar goed, mijn moeder heeft in mijn ogen ook veel 'fout' gedaan in onze opvoeding. Ze loopt mee met mijn pa zeg maar. Maar sinds 10 jaar is ze enorm lief voor me, helemaal de andere wereld. (toen ging het niet goed met me, kwam enorm met mezelf in de knoei). Sinds ze dat weet, ben ik haar 'zorgenkindje'... Ik kan niets fout doen bij haar, want 'ik ben toch haar eerste kind, en dat is toch erg speciaal'.. Zo'n opmerking alleen al!! (als je nog 2 andere kinderen hebt!) Het heeft lang geduurd voordat ik er mee om kon gaan en kon accepteren dat ze allebei niet zullen veranderen. Heb veel therapie gehad, en als ik dat niet had gedaan had ik niet nu zo'n geweldig gezin gehad, want dan waren wij nooit meer samen geweest. Gelukkig begrijpt manlief me heel goed, en steunt me in alles. Maar genoeg gezeur daarover hihi... Even een positief bericht dat ik enooooorm aan het genieten ben van mijn gezinnetje. Wat een genot, wat een geuk!! En wat makkelijk is Luuk zeg.. Slaapt van voeding tot voeding, daarstraks na de voeding van 18:30 nog even een tijdje wakker, heerlijk!! Huilt alleen als ie honger heeft. Net begon ie te huilen, maar we vinden het nog te vroeg om eten te geven, anders moet ik er vannacht zo vroeg uit.. Dus ligt nu lekker te doezelen bij papa op zijn buik, heerlijk!!! Trots!!!! Alleen zijn billen zijn enorm kapot.. Was in het zieken huis ook al. De vellen bij zijn anus zijn er helemaal af, zo kapot.. Zo zielig.. Meneer krijst moord en brand tijdens het verschonen en terecht! We hebben 3 verschillende zalven meegekregen. Ik vroeg aan de kinderarts wat hij heeft, en hij heeft dus spruw.. Een schimmelinfectie. Zo sneu.. Hopelijk is het snel over... Hij heeft het niet in zijn mondje, maar rond zijn anus. Wist niet dat dat kon en ben nu helemaal blij dat ik geen borstvoeding geef!
Heb op de bevallijst Sietske erbij gezet, maar dat was al lastig genoeg met de ipad en 1 hand...dus als iemand zin en tijd heeft...er staan nog een paar mannen niet op....
@BFG; Jaaa zie je wel, het echte werk eindelijk!! Spannenddddddd. Ga flink duimen dat het allemaal goed gaat. @Maartje; nou ja zeg, wat raar gedrag van je vader?? Doet die altijd zo vreemd en waarom dan? kan me voorstellen dat je moeder dat ook niet leuk vind, of zijn ze uit elkaar? Maar weet je; laat lekker doen joh. Gelukkig zijn je moeder en schoonouders wel betrokken. Zou me daar gewoon op focussen! Wel heel vervelend van die spruw. Blijkbaar kun je dat dus ook met de fles krijgen.. wist ik niet eens. Maar met van die anti-schimmel zalfjes gaat het meestal snel weg hoor. @Mone; super leuke foto van al je kids! Daar ben je vast heel trots op. Rijk bezit hoor!
Wat een rot situatie Maartje! Dikke knuf.. Wauw mooie foto Mone! Trotse broer en zus Manlief doet de fles van 23.00, ik duik mijn bedje in.. Ben moe joh! Hoop morgen (of vannacht!!) op babynieuws van BFG!