16 - 30 April 2013 Mama's (deel drie)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Bloemmm, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCandy

MissCandy Bekend lid

18 okt 2012
    749
    0
    0
    capelle a/d ijssel
    Juul, dat ze er überhaupt overgaat zeuren..en via whats app nog wel..

Bfg, gefeliciteerd! Eindelijk is jullie meisje er. En een super mooie naam:) hopelijk heb je een goede bevalling gehad.

Maartje, lastig pakket!

Monica,succes:)

Geranium, ik herken het:( heb soms ook wel 3 of 4 nachten dat ik echt nauwelijks slaap. Op een gegeven moment ben ik dan zo kapot dat er wel weer een betere nacht tussen zit.. Als ik jou was zou ik de vk bellen voor advies wat je eventueel mag slikken hiervoor!

2. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd BFG!!!!! Das uiteindelijk nog redelijk snel gegaan (nou ja, als je die weken voor weeeen ff vergeet)

Nu thuis lekker genieten van de kraamweek :D

3. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owh en Roel van velzen heeft een zoon gekregen gister, nog steeds niemand van ons heh ;)

4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    @amezen: heb je nog naar de poli gebeld om te vragen of je rond mag kijken op de verloskamers?

5. monica076

monica076 Actief lid

18 jun 2008
    267
    0
    0
    koerier
    druten
    Bfg gefeliciteerd met jullie dochter

6. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Juul, groot gelijk hoor, lunch en koffie is geen werk

@bloem, fijn dat je mannetje goed geslapen heeft en jij hebt kunnen bijtanken.

@bloedverlies, altijd vk bellen!

@me, weer wakker geworden van krampen ondanks de pcm. gister heb ik waarschijnlijk doorgeslapen omdat er geen krampen waren of maar lichte en niet omdat de pcm de 'top eraf haalde'. Vanacht was weer flink pijnlijk maar na 1,5 uur weer weg. Daarna wel huilen. Word er zo moederloos van. Over een week sowieso inleiden, maar weet niet of ik dit nog een week trek! Sorry meiden, zit er even doorheen. Ga het straks wel weer even overleggen.

7. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    He, we zijn weer bij met de bevallingslijst dus kom maar op ;) Ik kan me voorstellen dat je er doorheen zit, steeds pijn en slecht slapen. En kijk maar eens wat de VK met BFG heeft gedaan, pas op met wat je vraagt :D

Knuffel

8. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL

Hahaha!!! Wist je dat het me ook weleens door het hoofd spookte, stel nou dat vrouw van Velzen hier mee kletst :D

Unexpected, knuffel voor jou meis, het is soms ook om te huilen de laatste loodjes. Bedenk je wel dat je al zover bent gekomen! Nog even en dan is jullie wonder er en ben je al deze ellende zo weer vergeten!
    Dan zitten we hier allemaal te 'klagen' dat we zo moe zijn van de nachtonderbrekingen:p

Monica, weet je al wat meer?!

9. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat is geen slecht idee misschien, als ik zie hoe snel dat toen wel is doorgezet. Maar helaas willen de meesten dat niet doen. Ik heb er ondertussen niet eens meer vertrouwen in dat ik wel een kind ga krijgen. Het is alleen nog maar kramp, kramp, kramp. *diepe zucht* van weinig slapen, hormonen en pijn word ik een beetje chagrijnig, sorry

10. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Unexpected, ik begrijp je wel meis.
    Wanneer moet je naar vk?
    Knuffel

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Was die zwanger dan???
    Maar een jongetje meer had hier wel bij gekunt:)

Volgens mij is beeb hier wat meer ingedaald. Dat zou de activiteit en harde buiken van gisteravond wel verklaren.
    Zometeen komt mijn moeder langs en gaan we nog ff de stad in hier. Ben benieuwd hoe het gaat met lopen nu.

12. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2372 unexpectedmom, 10 apr 2013
    Laatst bewerkt: 10 apr 2013
    butterfly, ik kan er straks naartoe. Eens kijken wat zij ervan zegt. De vorige zei (eergister) dat ze er niks mee deed, alleen pcm. Misschien dat deze wat toeschietelijker is.

13. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Monica: gelukkig geen pe! Hopelijk morgen je kindje!

Unexpected: hè meid wat kun je er dan doorheen zitten hè?

Hier: amper tot niet geslapen. Lag er om 22.00 in maar had steeds harde buiken plus het bos wat ml omzaagde hielp ook niet. Kleine jongetje ook af en toe aan het mopperen want hij lag te hoesten. Toen om 1.30 mijn oudste overgegeven. Dus ik met mijn zere buik nog lakens staan uitspoelen. Ml nieuw beddengoed op zijn bed. Jochie bleef een beetje klagen en toen had ml het lumineuze idee om hem maar bij ons in bed te leggen :x Terwijl ik hem net had verteld dat ik al de hele nacht harde buiken had. Natuurlijk slaapt dat mannetje voor geen meter bij ons in bed dus om 4.30 in zijn eigen bed gelegd (onder luid protest, viel me mee dat je jongste bleef slapen, aangezien ze een stapelbed hebben..). Om 7.30 was die kleine alweer wakker dus ik heb grofweg 2 uurtjes geslapen.

Gelukkig is ml er uitgegaan met Kyran en Aiden slaapt nu nog. Dus ik ga proberen nog een paar uurtjes te pakken. Zonder harde buiken. Had niet verwacht onder het voorwerk uit te komen, maar niet dat het al met 37+ zou beginnen :( Aangezien mijn kinderen niet veel eerder worden geboren dan week 40.. Mijn buik voelt nu gaar en onderrug ook.

En nu ben ik klaar met zeuren hoor ;)

14. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Pookie!!!!! Jaaaa, ze was tegelijk met ons uitgerekend! Hun zoontje heet Boaz! :D

Unexpected, gewoon echt specifiek om vragen, een brutaal mens heeft de halve wereld:D nee heb je.....ja kun je krijgen:)

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @skatje; na zo'n nacht mag je best zeuren hoor!!
    En zo'n kleine grote jongen extra erbij in bed is nu echt drama, hier zou dat ook voor geen meter passen en gaan.
    Wij zetten in zo'n geval meestal het campingbedje bij ons in de kamer. Zijn we allen blij..........zolang ze er nog in past:)

16. unexpectedmom

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    @skatje, knuffel meid! lekker ook hoe makkelijk mannen soms denken he, hop gewoon kind tussen jullie in terwijl jij al met harde buiken ligt.

17. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Skatje, knuffel en inderdaad nu lekker nog proberen te slapen!

Truste ;)

18. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.146
    0
    0
    NULL
    Minnie, heb je inmiddels al gebeld???!!!

19. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ooh dat is fijn, dat dat nog past! Die lange van ons is al 1.10 dus dat wordt hem niet meer. Opgetrokken knietjes, hihi!

20. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Nee toch niet.. ik heb er veel over gesproken met verschillende mensen en er inmiddels wat meer vrede mee.
    Ook ga ik er nog altijd vanuit dat ik tot minimaal 40 weken loop (en eigenlijk wel meer ook) en dat ik dus toch nog even de tijd heb.
    Vrijdag heb ik een gesprek met de gynaecoloog en dan kaart ik het nog aan, wellicht dat er dan nog iets mogelijk is.

En er is toch nog een informatie avond. 1 dag voor mijn uitgerekende datum, dus die ga ik proberen bij te wonen.

Skatje: wat een nacht! Hoop dat je nog even wat bij kunt slapen zo.

Minnie: ik ben ook benieuwd of je al gebeld hebt en hoe het nu met je is?

Deel Deze Pagina