Morgen inderdaad maar even bellen Maartje. Hier net gedouchd. Nu gtst kijken en daarna Greys! Morgen mag ik gelukkig weer voor controle. Ben heel benieuwd. En oja, daarvoor moet ik naar de tandarts, dus weet niet of ik aan mijn meldplicht kan voldoen voor die tijd Gelukkig is unexpected nu mijn buddy, dus als er echt iets aan is dan app ik haar!
Ja fijn he dat buddy systeem Ik zit heel gezond fruit te eten, moest ook wel na al die calorieën bij de Mac
Morgenis het volgens mij volle maan, zouden er dan van ons kindjes geboren worden. Het schijnt dan echt wat drukker te zijn met bevallingen. Soeppie hier was erg lekker, zelfs Y wilde 2 peuterbordjes soep. Hopelijk werkt het tegen de verkoudheid. @maartje; toch maar weer checken op blaasontsteking.
Ja, zou het Pookie? Ik ben zo benieuwd wie de volgende is!! Heb nog naar je gezwaaid Oh en ik ben ook dol op soep! Jummie (maar ik ben dan ook een alles eter hoor)
@frommel dikke knuffel meis. @butterfly jemig nu al een boekbespreking en idd lekker getimed. @maartje ik zou idd morgen gewoon even bellen. @hier Mirre is ziek en wil alleen maar bij mama hangen dus vandaag niks gedaan terwijl ik zoveel wilde doen. Hopelijk is ze morgen wat opgeknapt. Nu lekker rusten op de bank. Fijne avond meiden
Unexpected doet avond melding. Hallo meiden, heb even bijgelezen. Maar weet niet meer wie wat zei. Hier veel gedaan vandaag. Nu lekker rustig. We hebben gezond gegeten, dus dat valt weer mee. heerlijk. Was er nou weer iemand knuppels aan het uitdelen? Nee toch? Je zou er weeen van krijgen.
Zo he he. Even alles vluchtig gelezen, gaat hard. Van pag 9 toen k wegging, nu op 23.......... Ik ga zo nog wat was vouwen en vroeg naar bed...... Heb bij mn moeder gegeten. Vis met groenten, lekker. Verder niet zo veel te melden, ben echt moe terwijl ik helemaal niet zo veel gedaan heb vandaag...
Drinken jullie wel eens lindebloesem thee? Dat zijn verse 'kruiden' die kook ik met water en drink dat dan.. Ik slaap dan altijd zo goed! Voel me dan ook altijd lekkerder in mijn vel! Helpt ook enorm goed als ik me depri voel. Wel echt de verse! Dus niet een zakje thee. Doe er altijd een klein stokje kaneel in het water. Zo lekker! Mijn man drinkt bijv nooit thee, alleen deze.. En hij merkt het ook gelijk als ie het een paar dagen niet heeft gedronken. Een aanrader dus!
En waar haal je dat dan Bloemm? Ik ken het eigenlijk niet, maar klinkt goed. Maartje: ik ben ook echt kapot! En dat terwijl ik echt weinig heb gedaan vandaag. Ik zit hier toch een partij te gapen!
Net ctg gehad, was goed (moesten hem wel ff wakker maken door op mn zij te gaan liggen, eerste halfuur was ie te rustig.. maar daarna ging ie los) Kreeg aan het einde toch een kramp in mn buik/onderkant.. echt dat ik dacht au! zag zo dat lijntje omhoog klimmen.. grappig dat je dat dan weer op beeld terug ziet Nu is de buik weer rustig en het manneke ook. Greys afkijken en dan ga ik ook plat. Toch vermoeiend zo'n dag.. hoop dat ik kan slapen..
Bij een kruiderie, internet of bijvoorbeeld op de Zwarte Markt! Mijn oma heeft een boom daarvan in haar tuin (in Turkije) dus mijn vader neemt altijd een hele hoop voor me mee als ie op vakantie gaat.. hij gaat wel 2 á 3 keer per jaar, dus dat is heel fijn. Ik kook dan een klein handje van die kruiden in een theepot/kan, gooi het gekookte water dan weg en doe er nog een keer schoon koud water in.. Dan weer goed laten koken met een kaneelstokje tot je thee kleurig water hebt zeg maar.. En dan drinken maar Ik had het nu door drukte een paar dagen niet gedronken en merk dan gelijk dat ik zo slecht slaap. Vandaar dat het in me op kwam om het jullie te vertellen.
@volle maan, is broodje aap , ze hebben er onderzoek naar gedaan en er worden net zoveel kindjes geboren bij volle maan dan bij geen volle maan hihi @maartje, zou dan ff laten controleren op blaasontsteking? @bloem, vraag me toch f waar die thee dan naar smaakt en die kaneel zou je voor mij weg mogen laten hihi, zo smerig kaneel Reclame weer voorbij, nu weer verder met greys
Ik lus normaal geen kruiden thee, maar vind deze echt heerlijk.. Kan je niet echt vertellen waar het naar smaakt, maar het is echt het proberen waard! Kaneel kan je gewoon weglaten.
@fromme; welterusten. En fijn dat je beeb toch nog lekker los gaat in je buik? Ik ga ook te bed, misschien kijk ik de film daar wel uit als ik mijn ogen open kan houden. Trusten