Oh, als ik daar nog aan denk. Ik raak niet snel in paniek, maar toen ze weer lucht kreeg ben ik echt helemaal ingestort. Bah, krijg weer rillingen als ik er aan denk
Jup ik ook.. Ik dacht echt serieus; "weg is mijn kind" Gelukkig kon Sam heel rustig blijven en snel handelen.. Ik was echt dagen van slag en was vooral bang dat het in de nacht als ze sliep weer zou gebeuren.. Vreselijk.. Bleh!
geweldig! Wat een oerkracht dan ineens voor je kinderen. Vraag me wel af of het bij mij dan ineens andersom is. Ik kijk altijd rustig hoe de naald in mijn arm gaat en babbel gezellig met de persoon die prikt. Hoofdpijn doe ik het liefste zonder paracetamol en bij menstrueren helpen pijnstillers niets dus neem ik ook niets meer. Maar misschien ben ik straks wel een mietje tijdens de bevalling en schreeuw ik moord en brand! hahahahaha zou wat zijn.
@bloem en juul, doodeng lijkt me dat! de nachtmerrie van elke ouder. Fijn dat het wel goed is gegaan, maar wat zit de schrik er dan in! onbeschrijflijk
@Moon; de slapeloze nachten zijn inderdaad even wennen.. Bij een eerste kindje is dat natuurlijk helemaal even wennen. Gelukkig is Sam nog tot 1 mei thuis, dus dat scheelt.. We lossen elkaar af voor je het weet zit er een ritme in hoor! Ze zijn nu nog zo klein en ik probeer altijd toe te geven aan wat ze willen.. Ik kan gelukkig wel zonder slaap alleen hou ik ook van overdag bijslapen en dat gaat niet zo makkelijk met een peuter erbij dat was bij Mira wel makkelijker, ik sliep dan overdag met haar mee en kon ik de nacht weer aan.
Haha, dat weet je dus echt nooit van te voren.. Bevallen is echt met geen andere pijn te vergelijken en het is bij iedereen zo anders.
@bloem, denk inderdaad dat er weinig van te zeggen is van te voren. Het is gewoon afwacten en zien op dat moment.
Ja je krijgt het mooiste ervoor terug. Kijk er echt naar uit om hem te zien en op mijn borst te hebben liggen.
Meiden wat een hoop geklets hier! Ik ga lekker slapen! Ben heel druk geweest! Iemand nog iets van Minnie gehoord? !
Ik ben ook echt een watje. En ik dacht ook echt dat ik dood ging haha. Maar mijn ma zegt altijd... Als je denkt dat je doodgaat, dan komt ie! Haha. Ach we laten ons toch weer verleiden tot meer kinderen haha
Juul thnx voor de tip. Ik denk dat het bij luuk gewenning is en dat zijn dag en nacht ritme nog moet komen. Hoop ik dan maar haha. Maar ik ga het onthouden!
Juul, wat een hoop tips. Altijd handig Ben ook benieuwd naar minnie, ik ben haar bunny maar heb Sids gisteravond niks meer gehoord dus denk dat ze druk bezig is
Ja dat is zo waar Maartje! Bij beide heb ik één keer; IK GA DOOD, IK KAP ERMEE EN WIL NUU (!) NAAR HUIS gezegd en toen waren ze er inderdaad heel snel Hier liggen allebei de kindjes te slapen en heb manlief naar bed gestuurd, die was vannacht meer wakker dan mij.. Dus ik zit even heerlijk alleen met mijn kopje thee en bakje fruit Wat een rust in huis hihi
Hahaha ja dat is wel zo. Ik heb ook gezegd dat ik ermee zou kappen. Doe mij maar een keizersnee (Als ik iets NIET wil, is het dat wel!) Hou maar op, het past tocht niet. En nu kan ik niet wachten tot het begint whahaha!
Oh wat heerlijk Bloemmm! Even rust! Hier is ml met sm naar de makro, Kyran slaapt en Aiden speelt op zijn V-tech laptopje. Ik wil ook even slapen maar dat zit er denk ik niet meer in. Straks nog boodschappen doen dus hoop niet dat ml lang wegblijft.. Wat zullen we eens gaan eten? Geen zin om uitgebreid te koken. Gisteren al chicken tonight op en maandag spaghetti, dus die makkelijke opties zijn helaas al geweest.. Pfff.. Moet nog wel een beetje gezond eten. Vorige week was erg! do: friet vr: pizza za: mac zo: friet Schaammmmmmm!