@frommel, slaap lekker meid! (Ook al is het niet je eigen bed, ze zorgen er goed voor je) @bloem, bedankt voor de tip! @maartje, morgen maar even bellen, ook de mogelijkheid van zw vergiftiging altijd serieus nemen. @voorweeen, heb het even opgezocht en voorweeen zijn nu heel normaal. Niet iedereen heeft ze maar als je ze hebt dan is dat zeer waarschijnlijk de baby die aan het indalen is en nog niet het echte werk dus. Hier bij mij alleen steken enzo, geen voorweeen. @huishouden, heb geen nesteldrang maar moet toch veel doen. Vandaag dus flink wat strijk staan wegwerken, stofzuigen, nieuwe wasjes gedraaid. Heb (bijna) alle gekregen kleertjes nu gewassen en grootste deel gestreken. Het meeste ligt en hangt nu klaar in de kast. Ideaal, kan ik straks gewoon pakken.
Ja hier wel flink last van voorweeën, ben zo benieuwd wat ze doen! Ik ga ook even met een kruik mijn bed in.. Kijken of het dan afzakt! Heb mijn telefoon bij me hoor, geen paniek
Ja joh ik ga niet eens meer proberen bij te lezen! Dikke knuffel voor Frommel!! Hier net zwangerschapszwemmen gedaan, nu zere buik. Volgende week pasen en daarna zou ik al bijna 38 weken zijn dus denk niet dat ik dan nog ga.
Wat kletsen jullie veel! Nou ik heb vandaag de strijk weggewerkt, en ook adresstickers gemaakt en uitgeprint nog even en ik heb niets meer op m'n 2do lijstje
modeshow was wel grappig... heb me ingehouden voor mezelf niks gekocht,voor ml erg leuke polo! zit alweer uitgeblust op de bank...ff glaasje melk opdrinken en dan naar bed in de hoop eens te kunnen slapen!! morgen gelijk kijken voor die thee... trusteee meisjes! xxx
En nog maar 3 nachtjes slapen en dan ben ik ook alweer 37 weken! Wat gaat het hard! Begin nu ook wel afscheid te kunnen nemen (ja die harde buiken helpen )
net even lekker in bad geweest en nu lekker slapen vl ligt al plat . dochterlief slaapt ook gelukkig dus nu mama nog truste all
@Mone, we zijn precies even ver! Zie het nu pas. @slapen, mijn ogen branden. Eens kijken of ik gelijk in slaap val. Weltrusten meiden!
Nou ik ben weer goed gekeurd bij de vk. Hele dag is baby rustig geweest en in de wachtkamer begon ze toch eindelijk een beetje los te komen. Maar ze zei dat ik volgende x gewoon moet bellen als ik zo weinig voel.. Ik weet niet meer wie wat zegt hoor, kan het niet meer bijhouden Welterusten!
Even snel: Daan wordt morgen waarschijnlijk overgeplaatst naar een ander ZH of Medium Care, ligt er aan waar plek is.Spannend dus! Verder weinig veranderingen, merk wel dat ik ons mannetje steeds moeilijker achter kan laten in het ZH... We weten dat het nodig is, maar wordt echt met de dag moeilijker om weg te gaan... Ikke ook in de groeps-app!! Liefs, Moon
Fijn dat het beter gaat met Daan. Maar het moet inderdaad vresellijk zwAar zijn om jullie mannetje telkens achter te moeten laten. Heel veel sterkte! Hopelijk mag hij toch snel met jullie mee. Hele dikke knuffel.
Nou, 3:30 's nachts en moet heeel nodig plassen. Was net zo heerlijk van rompers enzo aan het dromen.
Bahhh, verkouden en ik lig al vanaf 4 uur wakker doordie dichte neus en keelpijn. Nu heb ikmhet maar echt opgegeven en ga ik de krant lezen. @moon;Wat fijn dat het zo goed gaat met Daan, ik hoop dat je hem heel snel echt mee naar huis mag nemen! Maar hoe gaat het eigenlijk met jou en je partner? Het lijkt mij heel zwaar met het op en neer reizen, achterlaten verzorging etc....
das goed nieuws meis! weer een stapje dichter bij huis! hopelijk duurt die stap ook niet meer heel lang en kunnen jullie thuis van jullie kereltje gaan genieten! Dikke knuffel xx